3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.
Danny350 píše: Anti> U italky si ho musíš objednat, třikrát ti místo levé páčky pošlou pravou, pak ti napíšou že maj zrovna prázdniny a půl sezóny nejezdíš.
Muhahá výstižné
Za mňa 1 vál, lahké enduro, alebo motard. Ideál na naučenie, aj si to užiješ, ne jak tu Nindžu, tam ti zmrzne úsmev, myslím.
proste sa zbytocne neunahli a ako niekto napisal, skus ist na neaky zraz motorkarov a mozno si tam vyberies trbars HD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.
ja myslim, ze si to zbytecne obhajujes a snazis se najit konkretni problemy a srovnavas je s globalnimy problemy modelu. A obhajovat si úruserovost pegasa tim, ze kvality jsou jinde je zcestne. Zase o tak mot to pegaso lepsi neni aby to vyvazovalo sravost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
WhiteX píše: Dekker.dave> h6 aspon trochu jede.. Jo je malej, nemá cenu popírat, ale já si nepotřebuju kompenzovat malý péro překoňovanou érjédnápíčovóléjédéjakcyp! :D
co furt máte s ,,erjednapučovole´´
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
...a spíš jde o to, že se tu čas od času objeví někdo, komu ještě nezaschnul inkoust na notách, nikdy na ničem nejel, ale má to v hlavě srovnané a chce hned jako první bike R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
WhiteX píše: naprcccs> Pravda... Varan je plaz, nebo chceš-li, tak ještěr... Ale v tomhle kontextu jsem samozřejmě myslel Hondu XL 1000V Varadero, což rozhodně enduro je...
Janule> Tak zrovna Triumphy jsou legendární tříválce... To je jako elektromotor, buď to JEDE, nebo brzdí... Krásně plochá křivka kroutící momentu z minimálních otáček... Chce to vyzkoušet, no...
Varan je zařazen mezi endura,ale enduro to není..ani náhodou a vím o čem mluvím...
a jak přesně psal naprc..tak asi tak bych postupoval...
Jenže tady na tomhle fóru,jak se někdo zeptá na jakýkoliv model podobný enduru tak to skončí stejně.Místo praktických rad a poznámek to skončí u všeobecných pouček jak jsou italové špatní,a že nejlepší je transalp,v-strom nebo gs.Prostě mi vadí furt dokola omýlané tři,čtyři modely,jako kdyby žádné jiné neexistovaly.
Zkus si představit že existují lidé,podle kterých není spolehlivost rozhodujícím faktorem při výběru
Zkus si sjet na tom CBR600F, měl jsem to jako první silniční motorku a dosti mě to na ní bavilo otázka je ale, co chceš jezdit. Jestli jen cesty nebo i nějaký ten terén. Nebo mě ještě napadá, DRZko, lehoučká, na začátek jakž takž výkonná.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Danny350 píše: Já bych ti radil něco univerzálního a přívětivýho třeba malýho Stroma.
Nevím, jestli je dobrý nápad doporučovat holce tak vysokou motorku...
s cestovním endurem si krásnej asfalt užiješ méně, ale až pojedeš mezi vesnicema, tak se stále jede pohodlně a necvakaj ti zuby na výmolech, jako u sportů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
mě vyšlo nejlíp koupit japonskej vrak dovezenej s itálie za 25 těch 15 nacpat do oprav (po italské údržbě se vysypala ojnice) a těď mám motorku u které vím jak na tom je náhradní díly v případě potřeby seženu snadno relativně levně a hlavně rychle je to sice tuctovka ale na oplátku se stejnej motor montoval do čtyř dalších modelů poradí si sním každej normální mechoš
nejsou na ní žádný záludný serepetičky a co hlavně funguje jede jak má a neserese (alespon zatím)já neříkám že italki nemaj sví kouzlo jsou pěkný zábavný a hlavně v nich je něco co ten tuctovej japonec nikdy mít nebude mají svou duši. ALE začátečník jakejkoliv chce hlavně jezdit a né furt řešit že mu v dešti někam natekla voda on stojí u silnice motorka se nehne a není nikdo kdo by pro něj dojel nebo že mu motorka bude mesíc nejlepšího počasí v roce stát u mechanika protoče kucí italští si dávaj letní voraz a makat se unich bude až se ochládí a tu inkriminovanou malou chujovinu co ti chybí prostě zrovna nikdo nemá.
Naposledy editováno 24.05.2013 13:14:01
Mě učaroval japonský jednovál,mám rád praktické stroje.A nakonec jsem se stejně rozhodl pro nepraktický a problematický dvouvál,protože jsem snil nad jeho obrázkem ve starém katalogu,prostě na mě udělal dojem.
Janule je začátečnice která podle všeho zatím nemá jasno,jaká kategorie ji učaruje a co bude pro ni správná volba.Může to být klidně KLE,ale taky třeba ten Ital,u kterého zkousne nějaký ten problémek navíc.I to se stává,a na italských motorkách se jezdí.Jediné co chci,aby vybrala podle představ a bez předsudků které vyčetla z fóra.