1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.
ja myslim, ze si to zbytecne obhajujes a snazis se najit konkretni problemy a srovnavas je s globalnimy problemy modelu. A obhajovat si úruserovost pegasa tim, ze kvality jsou jinde je zcestne. Zase o tak mot to pegaso lepsi neni aby to vyvazovalo sravost.
Jenže tady na tomhle fóru,jak se někdo zeptá na jakýkoliv model podobný enduru tak to skončí stejně.Místo praktických rad a poznámek to skončí u všeobecných pouček jak jsou italové špatní,a že nejlepší je transalp,v-strom nebo gs.Prostě mi vadí furt dokola omýlané tři,čtyři modely,jako kdyby žádné jiné neexistovaly.
Zkus si představit že existují lidé,podle kterých není spolehlivost rozhodujícím faktorem při výběru