globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: enduro nebo silnice?
22.5.2013 v 20:50
Ahoj všem Jdu si pro radu...začínám na motorce a zatím jsem jela na Pegasu cca 150 km. Pak asi 50km na Ninje 750. Ještě bych chtěla vyzkoušet Hondu CBR 600F. Na pegasu se mi jelo fajn...a pořád se k ní přikláním, ale chtěla bych na ni slyšet nějaký názor??? Ninja, ta byla zase taková sexy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:09 | Nahoru | #91
droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:31 | Nahoru | #92

Danny350 píše: Anti> U italky si ho musíš objednat, třikrát ti místo levé páčky pošlou pravou, pak ti napíšou že maj zrovna prázdniny a půl sezóny nejezdíš.



Muhahá výstižné

Za mňa 1 vál, lahké enduro, alebo motard. Ideál na naučenie, aj si to užiješ, ne jak tu Nindžu, tam ti zmrzne úsmev, myslím.

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:37 | Nahoru | #93

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:40 | Nahoru | #94

Anti píše: droud> Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.


Tak to je pak pro ženskou začátečníka vyloženě ideální stroj

enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 18:30 | Nahoru | #95
Odpověděla sis sama...na Pegasu se ti jelo "Fajn" a o to jde. Vzal bych místo něj BMW 650 GS, s ohledem na spolehlivost a konec dumání, že nebudeš stíhat dálniční přesuny 160km/h a více není velkej handicap. České silnice a notabene ve Středočeském kraji volají po (C)endurech, navíc jako přidanou hodnotu - můžeš sem tam kouknout mimo silnici.

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 19:00 | Nahoru | #96
nie je nad prispevky typu: "taliana neber, kazia sa" .... blbost. kazia sa rovnako ako ine, ide len o to ako sa o to postaras. mal som rozne moto a nikdy nebol zavaznejsi problem. teraz mam Aprilku a som spokojny rovnako ako som bol s hondou ci yamahou. ak mas niekoho, kto sa ti povenuje po technickej stranke tvojej moto (ak nie manzel, moze milenec - aspon si ho logicky zdovodnis) , verim ze nebudes mat problem ani s tym pegasom. Kazdy, kto sa nepostara o svoj stroj, sa mu skor ci neskor nieco pokasle a je jedno ci to bude ospevovane bmw,ktm ci japonec a hodi vinu na tu moto....
proste sa zbytocne neunahli a ako niekto napisal, skus ist na neaky zraz motorkarov a mozno si tam vyberies trbars HD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 19:05 | Nahoru | #97

Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.



ja myslim, ze si to zbytecne obhajujes a snazis se najit konkretni problemy a srovnavas je s globalnimy problemy modelu. A obhajovat si úruserovost pegasa tim, ze kvality jsou jinde je zcestne. Zase o tak mot to pegaso lepsi neni aby to vyvazovalo sravost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:23 | Nahoru | #98

WhiteX píše: Dekker.dave> h6 aspon trochu jede.. Jo je malej, nemá cenu popírat, ale já si nepotřebuju kompenzovat malý péro překoňovanou érjédnápíčovóléjédéjakcyp! :D



co furt máte s ,,erjednapučovole´´

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:37 | Nahoru | #99
tomassek.32> ERJEDNAWOEPYCOJEDEJAKOCIP ..... české označení kultovního motocyklu Yamaha YZF 1000 R1
...a spíš jde o to, že se tu čas od času objeví někdo, komu ještě nezaschnul inkoust na notách, nikdy na ničem nejel, ale má to v hlavě srovnané a chce hned jako první bike R1

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:39 | Nahoru | #100
děkuji vám za vaše názory a rady. Doufám, že se mi podaří vybrat nějakou krásku se kterou budu spokojená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:39 | Nahoru | #101
kubacech> to je hodně blbý označení, ale rozhodně jsem ho nebral kvůli kompenzaci malýho péra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:45 | Nahoru | #102
tomassek.32> hustokrutý označení pro hustokruťáckou mašinu

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 21:50 | Nahoru | #103
kubacech> super, vo to víc jí teď mám radši

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:00 | Nahoru | #104

WhiteX píše: naprcccs> Pravda... Varan je plaz, nebo chceš-li, tak ještěr... Ale v tomhle kontextu jsem samozřejmě myslel Hondu XL 1000V Varadero, což rozhodně enduro je...

Janule> Tak zrovna Triumphy jsou legendární tříválce... To je jako elektromotor, buď to JEDE, nebo brzdí... Krásně plochá křivka kroutící momentu z minimálních otáček... Chce to vyzkoušet, no...


Varan je zařazen mezi endura,ale enduro to není..ani náhodou a vím o čem mluvím...
a jak přesně psal naprc..tak asi tak bych postupoval...

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:04 | Nahoru | #105
KubaLC8> Ale prdlajs.Psal jsem,že ital má obecně víc konstrukčních nedostatků,ale srát se může i japonec nebo němec a ital klidně může spokojeně sloužit.
Jenže tady na tomhle fóru,jak se někdo zeptá na jakýkoliv model podobný enduru tak to skončí stejně.Místo praktických rad a poznámek to skončí u všeobecných pouček jak jsou italové špatní,a že nejlepší je transalp,v-strom nebo gs.Prostě mi vadí furt dokola omýlané tři,čtyři modely,jako kdyby žádné jiné neexistovaly.
Zkus si představit že existují lidé,podle kterých není spolehlivost rozhodujícím faktorem při výběru

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:09 | Nahoru | #106
Ahoj.mel jsem taky kawu kle 500...dvouval, takze min vibraci nez jednovalec, 6 rychlosti, da se s ni jezdit jak lehky teren tak silnice..krasne tociva, lehka celkem v pohode motka. Umi 160 po silnici a zaroven lesni a polni cesty. Prijemny podvozek. jinak pro zacatecnika klidne neco ER5 nebo ER6 nebo Hondu CB 500. GS je taky dobry...Suzuki DR je fajn. Koneckoncu i SV. Na vsech tehle motkach jsem videl jezdit nebo znam holky co je sedlaji...ale vyber je pak na kazdem konkretnim soudruhovi nebo soudruzce

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:13 | Nahoru | #107
Ja jsem pro to CBR 600F... Mel jsem ji a nauci te hodne

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:37 | Nahoru | #108
Já jsem taky pro CBR600F, nevím no - mě třeba ty cestovní endura vůbec nelákaj. Ale asi to bude pohodlná motorka na cestování, nevím ale já si pod endurem představuji terén, kde nejde chodit ani pěšky

Zkus si sjet na tom CBR600F, měl jsem to jako první silniční motorku a dosti mě to na ní bavilo otázka je ale, co chceš jezdit. Jestli jen cesty nebo i nějaký ten terén. Nebo mě ještě napadá, DRZko, lehoučká, na začátek jakž takž výkonná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:41 | Nahoru | #109

Danny350 píše: Já bych ti radil něco univerzálního a přívětivýho třeba malýho Stroma.



Nevím, jestli je dobrý nápad doporučovat holce tak vysokou motorku...

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 22:48 | Nahoru | #110

fockewulf píše: Nevím, jestli je dobrý nápad doporučovat holce tak vysokou motorku...



a všim sis že ta holka je vyšší jak polovina chlapů tady???

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 23:32 | Nahoru | #111
celkem rozptyl, a co třeba cestou někde uprostřed, nějakýho pěknýho a zajimavýho naháča, sv 650 je výborná motorka nebo třeba monster

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 23:43 | Nahoru | #112
A co např. Versys, ideální na všechno a navíc "FAN" faktor. Bez kufrů na poježdění, s kufry na dálky...
Příjemný posez a odpustí i nějakou tu chybu pilota...



enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 00:04 | Nahoru | #113
Hele přijeď do Brna a můžem se projet
Jinak CBR

Naposledy editováno 24.05.2013 00:05:04

enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 08:45 | Nahoru | #114
Jak už ti tu napsali jdi do endura na naše silnice nejlepší volba a za mě na začátek také F 650 GS

(reakce na) enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 08:54 | Nahoru | #115

fockewulf píše: Nevím, jestli je dobrý nápad doporučovat holce tak vysokou motorku...



mám advika a 173 cm..o tom to není..nebo ty jezdíš s nohama na zemi??

enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 11:21 | Nahoru | #116
popřemýšlej jaké jsou v tvém okolí silnice, jaký styl jízdy ti vyhovuje a jaké jsi ochotna udělat kompromisy. S kapotou typu CBR600F si užiješ krásný asfalt na 110% a bude to nádhera, ale na horších cestách můžeš hodně trpět.
s cestovním endurem si krásnej asfalt užiješ méně, ale až pojedeš mezi vesnicema, tak se stále jede pohodlně a necvakaj ti zuby na výmolech, jako u sportů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 13:13 | Nahoru | #117

Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?


mě vyšlo nejlíp koupit japonskej vrak dovezenej s itálie za 25 těch 15 nacpat do oprav (po italské údržbě se vysypala ojnice) a těď mám motorku u které vím jak na tom je náhradní díly v případě potřeby seženu snadno relativně levně a hlavně rychle je to sice tuctovka ale na oplátku se stejnej motor montoval do čtyř dalších modelů poradí si sním každej normální mechoš
nejsou na ní žádný záludný serepetičky a co hlavně funguje jede jak má a neserese (alespon zatím)já neříkám že italki nemaj sví kouzlo jsou pěkný zábavný a hlavně v nich je něco co ten tuctovej japonec nikdy mít nebude mají svou duši. ALE začátečník jakejkoliv chce hlavně jezdit a né furt řešit že mu v dešti někam natekla voda on stojí u silnice motorka se nehne a není nikdo kdo by pro něj dojel nebo že mu motorka bude mesíc nejlepšího počasí v roce stát u mechanika protoče kucí italští si dávaj letní voraz a makat se unich bude až se ochládí a tu inkriminovanou malou chujovinu co ti chybí prostě zrovna nikdo nemá.

Naposledy editováno 24.05.2013 13:14:01

enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 13:45 | Nahoru | #118
já bych koupil nejakýho motarda... blbnout se na tom dá dobře a tvoje vyska k tomu jde taky.
M.

enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 14:50 | Nahoru | #119
Jsem taky pro SUPERMOTO!

(reakce na) enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 16:06 | Nahoru | #120
droud> Když se žena po absolvování autoškoly rozhodla že chce Cagivu Canyon,spráskl jsem rukama a v duchu se pokřižoval.Nicméně jsem její volbu akceptoval a nastal klasický kolotoč zjišťování a ježdění po nabídkách.Projeli jsme tak pět šest kousků.Většina z nich vyložený šrot,ale ta poslední byla naprosto v pohodě.Po sezóně jsem ji prohlédl ale v podstatě nebylo nic potřeba.Žena si na ní odkroutila první sezónu,bez jediné závady.Na podzim si našlo práci v Brně a musela mašinu vyměnit za auto.Pak jsem ji nechal svou KLR,ale nikdy nebyla tak spokojená jak na Canyonu.A i já jsem musel uznat,že podvozkově patří Ital k top ve své kategorii.KLE je dobrá motorka,ale podvozek je absolutně jinde než třeba na tom Pegasu.
Mě učaroval japonský jednovál,mám rád praktické stroje.A nakonec jsem se stejně rozhodl pro nepraktický a problematický dvouvál,protože jsem snil nad jeho obrázkem ve starém katalogu,prostě na mě udělal dojem.
Janule je začátečnice která podle všeho zatím nemá jasno,jaká kategorie ji učaruje a co bude pro ni správná volba.Může to být klidně KLE,ale taky třeba ten Ital,u kterého zkousne nějaký ten problémek navíc.I to se stává,a na italských motorkách se jezdí.Jediné co chci,aby vybrala podle představ a bez předsudků které vyčetla z fóra.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist