globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: enduro nebo silnice?
22.5.2013 v 20:50
Ahoj všem Jdu si pro radu...začínám na motorce a zatím jsem jela na Pegasu cca 150 km. Pak asi 50km na Ninje 750. Ještě bych chtěla vyzkoušet Hondu CBR 600F. Na pegasu se mi jelo fajn...a pořád se k ní přikláním, ale chtěla bych na ni slyšet nějaký názor??? Ninja, ta byla zase taková sexy

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:09 | Nahoru | #1
droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 17:40 | Nahoru | #2

Anti píše: droud> Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.


Tak to je pak pro ženskou začátečníka vyloženě ideální stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 19:05 | Nahoru | #3

Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?
Vlastnit motorku je o penězích.Ale osobně jsem si spočítal že mnohem víc projedu v benzínu a spotřebce něž utratím za ND.
Jeden můj známý vlatní Pegaso.Jediné ce sem mu na tom dělal bylo zvednutí jehel v karburátorech.Druhý-dobrý kamarád má BMW F650.Už řešil zadní centrál,příruby karburátorů,přepákování a jiné "drobnosti".Navíc třeba ty příruby jsou "only BMW aftermarket",takže mastný.Ano,Italové se serou víc,ale jejich klady jsou jinde než v naprosté spolehlivosti.
Začátečnice která nemá pochopení u svého přítele bude muset chodit do servisu se vším,i s běžnou údržbou na jakémkoliv stroji.



ja myslim, ze si to zbytecne obhajujes a snazis se najit konkretni problemy a srovnavas je s globalnimy problemy modelu. A obhajovat si úruserovost pegasa tim, ze kvality jsou jinde je zcestne. Zase o tak mot to pegaso lepsi neni aby to vyvazovalo sravost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

24.5.2013 v 13:13 | Nahoru | #4

Anti píše: droud> A co myslíš,je lepší nacpat třeba dvacet litrů do itala který se ti líbí a stál tě čtyřicet nebo si pro sichr koupit němce a dát za něj osmdesát?


mě vyšlo nejlíp koupit japonskej vrak dovezenej s itálie za 25 těch 15 nacpat do oprav (po italské údržbě se vysypala ojnice) a těď mám motorku u které vím jak na tom je náhradní díly v případě potřeby seženu snadno relativně levně a hlavně rychle je to sice tuctovka ale na oplátku se stejnej motor montoval do čtyř dalších modelů poradí si sním každej normální mechoš
nejsou na ní žádný záludný serepetičky a co hlavně funguje jede jak má a neserese (alespon zatím)já neříkám že italki nemaj sví kouzlo jsou pěkný zábavný a hlavně v nich je něco co ten tuctovej japonec nikdy mít nebude mají svou duši. ALE začátečník jakejkoliv chce hlavně jezdit a né furt řešit že mu v dešti někam natekla voda on stojí u silnice motorka se nehne a není nikdo kdo by pro něj dojel nebo že mu motorka bude mesíc nejlepšího počasí v roce stát u mechanika protoče kucí italští si dávaj letní voraz a makat se unich bude až se ochládí a tu inkriminovanou malou chujovinu co ti chybí prostě zrovna nikdo nemá.

Naposledy editováno 24.05.2013 13:14:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist