ve výběru jsou M750 a M900.
vzhledem k minulosti se kloním spíše k devítce. finance jsou však omezené ideálně kolem 50ti, max ca. 60 palackých.
nevíte někdo o nějakém, co je k mání a znáte ho?
co říkáte na totok?
stráťa píše: Hockin> M900 Senna edici neměli. A popravdě nevím proč se všichni tak ženou za stříkačkama když karburátory jsou bezproblémový.
Ano nebyl,ale tento je Myslím,že origo senna jsou jen 916 a S4.
Osobně jsem pro stříkačku,jak už tu bylo řečeno karbec po delší odstávce blbě chytá a u stříkaček sem žádné problémy nepozoroval.
2 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
mám podobný "problém" jako autor této debaty,koupě M9, s tím, že bych do toho chtěl investovat cca.75tis.Co říkáte na tento ?
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Jinak ano, líbí se mi, ač je to taková moderna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Za stejný prachy a trochu víš a mladší.Ale pravda někdo nechce vodníka a 4ventil.Taky servis je o něco dražší,jak u M9
stavu.Samozrejme S4 je o niečom inom ale podvozok na S4... tak potom radšej S4R.
pekny kusok
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
chcu starou jednoduchou techniku a pragmaticky s levným provozem - servis samo-domo, síla jak jsem už psal mi stačila bohatě na předchozím bávo co mělo o padesát kilo víc a koní stejně (i když krouťák zas krapet jiný ). motorka pro mne sice byla víc okrasa do garáže, než najížděč kilometrů ale itak musím řešit, co mne to stojí (byť ne prvoplánově), takže gumy, servis atd. mluví do rozhodnutí taky..
a rozhodnutí jestli karbec, nebo stříkačka bylo ještě snazší, na stříkačku prostě nejsou rýnské, tak na to dlabu.
mimochodem - těším se jak malé ogara
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
pilot
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
už jsem vybral, navíc na víc nemám a nevadí, stařík má taky svoje kouzlo
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Ďuričko píše: Chlapi být váma,raději něco pošetřím a vezmu litrový DS nebo S2R,ty 9tce fakt chybí koně!
Já dokud jsem jezdil jen na S2R800, tak jsem měl furt pocit, že je to dost silné, ale pak jsem zkusil kamarádova Tigera
Je to prostě klasický dvouvál, který má výkon spíše pocitový (tedy že se člověku zdá, že to jede)...ale o tom to není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Lazyfucker píše: až se svezu, budu mudrovat, a za rok dva budu očumovat silnějšího,ale to je fuk, ikdyby to byl třílitr s kompresorem, za rok dva si zvykneš a očumuj tříapůllitr
už jsem vybral, navíc na víc nemám a nevadí, stařík má taky svoje kouzlo
No já jen,že jsem měl podobné rozhodování,sice mě nebrzdily peníze,ale to je fuk.Byl jsem upozorňován na to,že si v podstatě kupuju silnější 3apůli a byla to pravda,nakonec jsem skončil u Tlka a byl jsem spokojený.Navíc když máš teď 60k a je zima,nic tě nenutí vybírat z chudé zimní nabídky,radši bych počkal na jaro a došetřil.
Je to jen rada,ale každej dukatista ti bude litrovej 2ventil vyzdvihovat do nebe,není nic horšího než motorka,která nejede...a až pak zjistíš jak monster vyvádí na nerovným povrchu bude te to štvát o to víc!1000DS začíná na 90k...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Dr.Houba píše: Já dokud jsem jezdil jen na S2R800, tak jsem měl furt pocit, že je to dost silné, ale pak jsem zkusil kamarádova Tigera
Je to prostě klasický dvouvál, který má výkon spíše pocitový (tedy že se člověku zdá, že to jede)...ale o tom to není
Pro mě je na Ltwinu ten mocnej tah kterej to umí alfa a omega,proto mu to tady píšu,protože mám srovnání Ltwinu kterej ma 70PS a 100PS.Na 90 stupňovym V2 je skvělej tah právě díky tomu krouťáku ve středním pásmu a ten je díky objemu Prostě M900 je takovej polovičatej,nemůžu si pomoci...jestli nedá dohromady víc peněz,tak dobrý,chápu,ale jinak mi přijde lepší si přišetřit.
Ďuričko píše: Pro mě je na Ltwinu ten mocnej tah kterej to umí alfa a omega,proto mu to tady píšu,protože mám srovnání Ltwinu kterej ma 70PS a 100PS.Na 90 stupňovym V2 je skvělej tah právě díky tomu krouťáku ve středním pásmu a ten je díky objemu Prostě M900 je takovej polovičatej,nemůžu si pomoci...jestli nedá dohromady víc peněz,tak dobrý,chápu,ale jinak mi přijde lepší si přišetřit.
Tak já zase tak obsáhlé znalosti nemám, znám jen ten motor z S2Rka, který je výkonstně v podstatě stejný jako ten v m900...ale je fakt, že ve srovnání s Falcem na kterém jsem jel, to fakt nejde. Ale to je naprosto jiný motor, vodník, 4 ventil...Ačkoliv s litrem od ducati srovnávat nemůžu, ale musím říct, že mi prostě vzduchem chlazený 2 ventil u ducati vyhovoval a výkon mi nevadil. Nakonec jsem přesedal kvůli spolujezdci(kyni) a ani mi tak nevadil výkon, ale spíše pohodlí a taky to, že se při mé váze spolu s manželkou na monsteru hrozně rozhodilo těžiště a nechutně se to zavíralo do zatáček...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Ďuričko píše: ...není nic horšího než motorka,která nejede...
Kua,máš Afriku a skuhráš nad výkonem devítky Monstera? Už tady jeden takový přispíval...
Kamarád tu devítku nějaký ten rok měl,a stačila mu i na oktávku 1,8T.Ale o tom to přeci není.Já se třeba k tomu motoru vracím z prostého důvodu.Jelikož už poslední dobou najedu úplný prd,můžu si dovolit na servis a spotřebu náročnější dvouvál.Budou to takové ty nedělní projížďky "okolo komína",kdy si budu vychutnávat bublání dvouválu a krajinu kolem.Je mi jasné,že Monster je trochu "iné kafe",ale spousta lidí ho určitě kupuje ze stejného důvodu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Anti píše: Kua,máš Afriku a skuhráš nad výkonem devítky Monstera? Už tady jeden takový přispíval...
Kamarád tu devítku nějaký ten rok měl,a stačila mu i na oktávku 1,8T.Ale o tom to přeci není.Já se třeba k tomu motoru vracím z prostého důvodu.Jelikož už poslední dobou najedu úplný prd,můžu si dovolit na servis a spotřebu náročnější dvouvál.Budou to takové ty nedělní projížďky "okolo komína",kdy si budu vychutnávat bublání dvouválu a krajinu kolem.Je mi jasné,že Monster je trochu "iné kafe",ale spousta lidí ho určitě kupuje ze stejného důvodu...
Hehe,no Afrika je případ sám pro sebe,to bych úplně vypustil...
Beru to podle sebe,podle toho co se mi na L2 líbí a o co bych nechtěl přijít kdybych Monstra měl Ty máš Elefanta tam je desmo 750,jestli se nepletu z toho motoru pak udělali 1.S2R...V enduru to musí být akorát,navíc s puncem jedinečnosti...takže chápu,že pro tvoje potřeby ideál,ale někdo kdo chce dvouválec a monstera by měl asi zvažovat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Lazyfucker píše: dodám za sebe, že rozhodování jestli desmodue, nebo vodníka bylo jednoduché
chcu starou jednoduchou techniku a pragmaticky s levným provozem - servis samo-domo, síla jak jsem už psal mi stačila bohatě na předchozím bávo co mělo o padesát kilo víc a koní stejně...
Autor vlákna má jasno,tak bych ho v tom nechal
2 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
stráťa píše: Dr.Houba> O tom to není? Patříš mezi lovce čísel co přijedou do kavárny a chlubí se udávaným počtem kobyl, zrychlením a maximálkou? Dokud nejsi na okruhu tak jde právě o pocity a 100x radši budu mít míň koní co pocitově jedou než obráceně.
a píšu něco jiného?
Dr.Houba píše: Já dokud jsem jezdil jen na S2R800, tak jsem měl furt pocit, že je to dost silné, ale pak jsem zkusil kamarádova Tigera
Je to prostě klasický dvouvál, který má výkon spíše pocitový (tedy že se člověku zdá, že to jede)...ale o tom to není
Ta S2R opravdu není žádný trhač, ale záleží co od něho očekáváš. Mně narovinu přesvědčila desingem. Původně to měl být litr, ale chtěl jsem mokrou spojku takže spolu s nižší cenou vyhrála 800. Je to klasika, vzducháč, dvouventil a nádherný letmáč.
mikespikes píše: ... jak už jednou spousty moudrých lidí řeklo, je to hlavně taky o jezdci a i s malým výkonem se dá zažít hodně srandy ...
nutný dovětek ke známému originálu (promiň že nebudu pokračovat, ale je to tak lepší) ...ale pořád je to jen divadlo...
2 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
beru to jako dobře míněnou radu, ale vycházím z toho, jaká je situace a podmínky
bude devítka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |