ve výběru jsou M750 a M900.
vzhledem k minulosti se kloním spíše k devítce. finance jsou však omezené ideálně kolem 50ti, max ca. 60 palackých.
nevíte někdo o nějakém, co je k mání a znáte ho?
co říkáte na totok?
A jak jsem se koukal, rozdíly mezi verzemi Dark a normální je snad jen v barvě či absenci štítku, podvozky a brzdy mi přijdou stejný.
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
A neříkej mu šedivák,je to Senna edition
Naposledy editováno 14.12.2012 16:33:34
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
stráťa píše: Hockin> ....A popravdě nevím proč se všichni tak ženou za stříkačkama když karburátory jsou bezproblémový.
Cha chá...Všecko je bezproblémový,když to máš v cajku.Ale osobně mám dvě zkušenosti:
První se týká mého Elefanta.I když jsem měl karburátory několikrát rozebrané do šroubku,nikdy se mi nepodařilo dát dohromady volnoběh.
Druhý případ byl Monster kamaráda,který sice šlapal jako víno i na volnoběh,nicméně po odstavení delším jak cca 14 dní byl první start opravdu porod.Autobaterie,startovací sprej...
Takže za mně stříkačka
Coolasice:
1)Některé stroje nepotřebují hromady "kobyl" aby se stali kultovními.
2)Monster jede i bez nich
3)Monster se NE kupuje na okruh,dálnici nebo zvedání ega pokořováním všech strojů na silnici...
Naposledy editováno 15.12.2012 09:14:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Anti píše: Cha chá...Všecko je bezproblémový,když to máš v cajku.Ale osobně mám dvě zkušenosti:
První se týká mého Elefanta.I když jsem měl karburátory několikrát rozebrané do šroubku,nikdy se mi nepodařilo dát dohromady volnoběh.
Druhý případ byl Monster kamaráda,který sice šlapal jako víno i na volnoběh,nicméně po odstavení delším jak cca 14 dní byl první start opravdu porod.Autobaterie,startovací sprej...
Takže za mně stříkačka
Coolasice:
1)Některé stroje nepotřebují hromady "kobyl" aby se stali kultovními.
2)Monster jede i bez nich
3)Monster se NE kupuje na okruh,dálnici nebo zvedání ega pokořováním všech strojů na silnici...
Problémy se startováním po delší odstávce mě netrápí (jednou za rok mě to nezabije, navíc mám pocit že tady je problém jinde a to v podtlakovým "kohoutu" bez polohy pro zaplavení karburátoru) a s volnoběhem problém nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Coolasice píše: Já věděl že nějaká husa zakejhá
Na lidskou hloupost je třeba občas zakejhat.
Naposledy editováno 16.12.2012 08:43:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
italšrot píše: Na lidskou hloupost je třeba občas zakejhat.
Ono je hloupost si koupit za tolik peněz motorku co nejede Kamarád také zvažoval co koupí za naháče a nakonec zvítězila Suzuki SV 10002 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Ten kámoš si s SV teda pomohl. Nejhorší litrový V2. Ale jestli si mu radil, ty tak co by mohl čekat.
Naposledy editováno 16.12.2012 10:33:06
stráťa píše: Hockin> M900 Senna edici neměli. A popravdě nevím proč se všichni tak ženou za stříkačkama když karburátory jsou bezproblémový.
Na všech motorkách co jsem měl s karbecem,jsem měl s karburátorem nějakej problém! Asi mám smolíka,ale radši sem-tam cukavou stříkačku,než "složitej"karbec...Ačkoliv mam ted Africu a už dobrý
Coolasice píše: Ono je hloupost si koupit za tolik peněz motorku co nejede Kamarád také zvažoval co koupí za naháče a nakonec zvítězila Suzuki SV 1000
a já si koupil schválně motorku, co nejede... po přemotorovanejch bestiích to byla vítaná změna...je fakt, že k dokonalosti tomu chybí tak 30 hp/30 Nm, jenže vodníka nechci1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?
Anti píše: Coolasice> Jsou motorkáři kteří kupují motorky kvůli výkonu.A pak jsou motorkáři kteří mají jiná kritéria výběru.Monster byl vytvořen pro druhou skupinu.Co je na tom k nepochopení?
Já mu jen radím aby koupil spolehlivej a celkem jedoucí motorku,takovej zlatej střed1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
toto všechno dost zužuje výběr a název tématu je vybírám M9, takže toto už je rozhodnuto, jak už jsem říkal, vrtalo mi hlavou ještě první tuončacko ale už je jasno
za intervenci díky, motorek jsem zkusil dost na to, abych věděl, že mi monster splní to, co očekávám, nehledě nato, že je ducati apriori něco navíc, tedy aspoň ty, které jsem zažíval jako mládě - M9, 916 - 999.
budu spokojen a koní mělo dost už bávo (koní stejně a hmotnost úplně jinde..)
Naposledy editováno 16.12.2012 15:49:48
1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |