Sehnal jsem tedy CDI a jednotku přívěry.Vyměnil jsem nejdřív jen CDI a jel to projet. Změna tam byla- klasika nad 7000 to začalo pořádně táhnout a 110 tam bylo hned, došplhalo se to celkem rychle ke 120, ale víc ani ránu.Řekl jsem si, že to už bude přívěrou a vrátil se domů. Přesto jsem byl ale překvapený, protože jsem si to přečetl spoustu názorů, že s jen otevřeným CDI skoro nic nepoznám.
Doma jsem tedy vyměnil i jednotku přívěry a jel jsem to zase projet, ale k mému překvapení jsem nepoznal žádný rozdíl. Tah je výborný, ale prostě dojdu na 120 a dál to nejde. Všiml jsem si, že se pak nedostanu přes 10800 otáček (na nižších stupních to jde).
Čím by to mohlo být ?
Napadájí mě snad jen trysky, které jsou původní, ale dělalo by to až tak markantní rozdíl ?
1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém
Daniel cz> Tak to jsem nějak nezkoumal a že by se dával kvůli omezení o tom taky nic nevím.
Lukas512> Výfuck jsem měl rozdělaný a nikde jsem nic nenašel. Mám model 2002, takže je možné, že by ta restrikce mohla být až v tom ohybu... Já jsem žádnej svár nebo něco jak tam popisovali nenašel. Jak to jde ještě poznat bez řezání ?
omezovač v sání: http://hondansr.xf.cz/index.php?id=sani (ten ale asi budeš mít pryč)
a ta maximálka 120kmh odpovídá výfuku, takže jak píšeš že máš model 2002 tak ta restrikce bude někde uprostřed, podobně jako u RSa: aprliatech
Před řezáním bys to mohl zjistit nějakým ocelovým drátkem (lankem) jestli ti něco bude zavazet v průchodu. Pak ti nezbyde nic jiného než to nařezat a pak svařit zpátky.
Jo a máš z výroby ty nejmenší trysky:
Hlavní tryska (M6) / Volnoběžná tryska (M5) / Power Jet (M4)
NSR - omezení 80kmh (v TP) (německá verze, restrikce v karburátoru a ve výfuku): 132 / 38 / 55
NSR - (10)11kW (pouze restrikce ve výfuku): 135-138 / 40 / 55
NSR - cca 18kW (odstraněny všechny restrikce): 138 / 45 / 60-65
NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65
Takže pokud to chceš komplet otevřít tak doporučuju přetryskovat pro správnej chod motoru. Kde ty trysky najdeš zjistíš zde: http://www.uloz.to/xUP5Xrt/nsrtips-doc
Naposledy editováno 25.07.2012 17:59:47
1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém
Vložka mezi karbcem a klapkama není a ta restrikce akt nevím... Zkusím to oddělat a vzít nějaký ten drát... Protože nějaký sváry na porvchu fakt nejsou a zbytečně taky řezat nebudu.
Nejlepší způsob je začít od věcí nejjednoduších po nejsložitější a nejdražší.
(Karburace - trysky/restrikce vzduchu; přívěra - zdali se otvírá úplně/restrikce výfukových svodů; CDI tedy zapalování těžko, řídící jednotka)// Stav motoru (vrch)
Než se pustíš do laborace s tryskami a ekvivaletním množství vzduchu - připrav si spoustu peněz, času a nervů.
Ale k dotazu, ano je rozdíl a docela markantní a znatelný, ale laborace v tom, že pojede dole, nepojede nahoře a naopak...
Moje rada, nastav tovární nastavení a jezdi. Pokud jsi do toho zapálený - go on, hodně štěstí
E: docela dost "zavřených" nsr je jen prodejní blamáž a připomínka něčeho špatného v motoru.
Naposledy editováno 26.07.2012 23:46:24
Jinak zkus ten vejfuk vem si drát a strourej sním do toho vejfuku, ale pokud tam nemáš žádný viditelný sváry tak to bude asi v jelitu ;)
Přikládám ještě fotky, kdyby na tom někdo něco viděl (sorry za kvalitu, foťák nebyl k dispozici):
Naposledy editováno 27.07.2012 18:14:05
Márty- píše: NSR - (odstraněny všechny restrikce, otevřený filtr): 145 / 45 / 65
Nefunguje, ona je jedna věc upravovat motor kterej má nalítáno xx tkm, a upravovat motor novej, každej ti pojede jinak..
Ještě mi řekni co znamená otevřenej filtr, košíček? (ztratíš podtlak) nebo filtr s lepší průchodností při zanechání airboxu ?
Tyhle trysky co si napsal mi fungovali tak, že nsro jelo od spodu znatelně hodně líp, ale vrch byl zahlcenej. S tryskama o 13/10/0 jelo daleko líp, větší tryska neznamená větší výkon.
Z fotky neporadím, nemám zkušenost, leda říznout.
Nunuk>
Do laborace bez potřebných komponentů, tj.: nakoupit sadu různých trysek od nejmenších velikostí po největší už bych v životě nešel, takže i peněz
Naposledy editováno 27.07.2012 22:19:53
1 reakcí na tento příspěvek NSR otevření- problém
EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne
Naposledy editováno 09.08.2012 23:50:22
Lukas512 píše: Vono tam sváry navíc nenajdeš dávali to tam při výrobě ne dodatečně když já sem řízl vejfuk tak jsem tam nejdřív zašťoural drátem a jak tu máš tu třetí fotku tak v rtom sváru se to sekalo.. Vůbec jsem si nebyl jistej, jestli to tam je nebo jen prostě šťourám do toho sváru, tak sem si udělal značky a prostě jsem to řízl. (abych měl řez co nejtenčí volil jsem pilku) Todle jsem našel viz. obr. Po odbroušení restrikce a svaření přesně na značky vejfuk pasoval normálně bez problémů, takže jestli znáš někoho kdo umí svařovat tak se toho neboj.
EDit: jo jinak jsem měl dovoz z DE otevřel jsem jí jednotkama a vejfukem na karburátor jsem nešáhl a svíčka byla cihlová. Takže karburátoru se nemontuj bude ti to akorát žrát. Mě jela lehce přez 160km/h tachometrovejch a spotřeba max 4,5l na 100 jednou se mi povedlo i 3,6 a to sem jí dával napít ne že ne
Přesnš tak ..měl jsem to stejně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |