Nakonec jsem se na to vybodl a udělal obyč. sériový výbrus.
Ideální by bylo zjistit, jestli by se nedaly použít písty z nějaké zahraniční motorky na vrtání 62 mm a pak by úprava byla o dost reálnější (údajně je dříve dělala firma Asso Werke) .
P.S. Oprav si v tom prvním příspěvku dělení na vidění .
odvrtával/odlehčoval písty a kliku
leštil do zrcadla kanály
výsledek o proti mé jawce byla hbitější reakce na plyn a o hodně menší vibrace....
jiný kamarád měl na jawce nabastlený dva karburátory - výsledek nula hovno
výsledek = standardní jawácky motory nemá cenu tunit
Naposledy editováno 27.12.2011 20:01:48
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
Jinak třinda je dle mne nevhodná na úpravy,už jen kvůli 4 st. převodovce. To taková Emza už by šla lépe Ale zase není česká,achjo
Hodně zdaru! Kdyby s tím měl někdo vlastní skušenosti rád si o tom přečtu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
laďa prášil píše: WenCa> Tak nesouhlasil bych úplně, že to stejně nepojede , ale spíš to nestojí obvykle za to..
Kamarád má hodně upravenou Jawu, ale nakonec jezdí jen s upraveným rámem, jinou tužší kyvkou a brzdami (2 kotouče vpředu, jeden vzadu). U motoru se víceméně vrátil k sériovce, přes mnohé pokusy o úpravy vždycky někde narazil na úskalí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350-634 navýšení výkonu
ale mám pro tebe jednu opravdu geniální a hlavně užitečnou radu.
na úpravy motoru se vykašli, to nemá cenu, nárůst výkonu nula nula nic a to při strašnéch nákladech, pokud ti můžu něco poradit, cestu bych hledal v předstihu, tzn vyladit motor tak jak je. uvažoval jsem několikrát sice o tom že bych si pořídil vape, jenomže když nebereme konzervativní až zpátečnický důvody tak hlavním důvodem proti bylo to že kladivka se dají narozdíl od vape štelovat. vždycky jsem dával předstih 3mm, ale tak jak jsem začal mít nároky na výkon, začal jsem laborovat. největší krouťák jsem měl ve 3500 a výkon ve 4000 a přes 5 se motor nikdy nedostal na žádným kvaltu, motor táhnul pořád aji když nikde žádná sláva. maximálka 120.
pak jsem zkusil dat předstih na 4mm, motor do čtyř tisíc nejel, pod pěti chytnul dech jakoby se připravoval na trhání ruk ale kousek nad pěti sténě umřel protože tak těžké kus železa se prostě fyzicky nedokáže roztočit
takže jsem zvolil kompromis 3,5mm a můžu říct že je to v rámci pevnýho nastavení ideál. sice nemá tak měkoučký a hladký nízký otáčky, nende od spodu tak luxusně jako předtim, ale střední otáčky jsou podobný a daleko líp se točí nahoru, je tam daleko živější a taky silnější, neni problém točit ju na 5 tisíc a furt tam jde, po rovině dá díky tomu půl milimetru o 10 víc, tzn 130, ale hlavně pocit z jízdy a vytáčení je daleko lepší. a je to akorát blbý posunutí předstihu, kdybych měl pro sténé efekt upravovat motor tak do toho dám tisíce
ale jednou se mně předstih posinil za jízdy, netuším jak ale bylo tam 8mm!
musím říct že motor se sice pod 3 tisíce ani neudržel a rovnou zdechal, jenomže za jízdy když jsem na čtverku překonal otáčky tak po rovině jela 140 a dál zrychlovala, nevim už přesně rychlost ale vím že lezla po té rovině přes 6 tisíc, přičemž nikdy jsem se předtim nedostal přes těch 5 ani z kopca protože motor se prostě odmítal dál točit jakoby tam byl omezovač....
a to je prosím sériové motor 634 (motorka je totiž 632) se sníženým výkonem pro tuhle řadu a bez jakéchkoliv úprav.
takže pokud můžu nějakou radu doporučit, pořiď si laditelný bezkontaktní zapalování kde si můžeš sám nastavovat průběh předstihu v závislosti na otáčkách atd a tam si s tim můžeš tak vyhrát že to bude silný odspoda a přitom nahoře to poletí jak raketa a přitom do motoru nebudeš muset šáhnout
ignition
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350-634 navýšení výkonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |