mám problém vyladit Kawasaki Kl 250A, r.v 82. Nedrží volnoběh, v nízkých otáčkách střílí do sání a ve vysokých zase do výfuku. Je tam podtlakový karb. Mikuni MIC, x-krát vyčištěn, membrána není prasklá.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Naposledy editováno 19.10.2011 13:46:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Jinak ty netěsnosti, taky možnost, ale takový štěstí mít nebudeš bych řekl I když já jsem tu měl jednou na otevření GS500 a pak dělala psí kusy. No a ucpáním jedné jediné dírky v airboxu (průměř 6mm) bylo po problému...takže i to je možný...
asi takhle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Pokud by bylo pootočený zapalování, tak by byly i špatně nastavený rozvody.
Co ještě zkusit CDI?? Třeba jen půjčit od někoho, kdo má stejnou motorku. Taky jsem to tak nedávno dělal, když jeden kluk potřeboval vyzkoušet, jestli ho nemá vadný na svý KLX.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Janek píše: Pokud by bylo pootočený zapalování, tak by byly i špatně nastavený rozvody.
Právě že ne. Ozubený kolo na rovnody je lisovaný na klice. To může bejt ve správný poloze, ale zápalko je oddělený. Tomu určuje polohu pero. Koukni na nějakej microfiche kliky. Tam je vidět, že je to oddělený.
Naposledy editováno 20.10.2011 17:05:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Janek píše: kadeloid> Myslel jsem, že rysky k nastavení rozvodů jsou na rotoru a když ten bude pootočený, tak i rozvody nastavíš podle toho pootočenýho rotoru, tzn. špatně. Ale myslet znamená ...
No jo. Máš tak trochu pravdu. Rozvody se sice podle rysky nastavý, takže i když bude zápalo pootočený, tak se rozvody daj následně taky pootočit, ale vůči klice to bude rozhozený, takže to stejně nebude fungovat tak jak by mělo. Na tom se shodnem ne?
Naposledy editováno 20.10.2011 17:14:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
kadeloid píše: No jo. Máš tak trochu pravdu. Rozvody se sice podle rysky nastavý, takže i když bude zápalo pootočený, tak se rozvody daj následně taky pootočit, ale vůči klice to bude rozhozený, takže to stejně nebude fungovat tak jak by mělo. Na tom se shodnem ne?
Přesně tak jsem to myslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedrží volnoběh, střílí do sání i do výfuku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8347 | Včera v 20:44 mRKEF |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... | EnduroOnRoad | 18 | 21.2.2023 v 02:49 karelsychra |
Odvětrání klikové skříně vs chod mo... [1, 2] Kawasaki KLX 250 | _Michal | 32 | 9.8.2022 v 18:25 _Michal |
Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu Kawasaki KLX 250 | seikos | 6 | 8.2.2022 v 20:11 Mojmír366 |