globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chiptuning
13.10.2011 v 13:23
Máte někdo osobní zkušenosti s chiptuningem na autě? Chci si to nechat udělat na Ford S-max 2,0 TDCi. Co jsem zatím četl, tak zatím super.

Chiptuning

13.10.2011 v 19:27 | Nahoru | #61
já jsem pocit malého výkonu vyřešil přechodem z benzínu 1.6 8V 55kW na 2.2 TDCi 114 kW
líp to jede i bez snížení životnosti a mám i menší spotřebu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 19:29 | Nahoru | #62

PEPAFJR píše: Docela dobře jde vytunit 1.8T 20V nechá se z motoru dostat i 300k. Pochopitelně i s výměnou patřičných dílů.



Tohle je jeden z nejhorších motorů, co se dá "tunit". Myslím benzínové turbo motory.

Jiné motory dokáží daleko a daleko více. Např. 4G63 6 bolt od Mitsubishi (2.0l a sériový výkon 200HP), dokáže s orig vnitřnostmi cca 450HP. Originální klika tohoto motoru vydrží cca 1000HP. atd atd........

Chiptuning

13.10.2011 v 19:50 | Nahoru | #63
Například na stařický oktávce 1.9Tdi z 81kW na něco kolem 90kW. Nabízeli až 110kW, ale zase tam šlo spíš o trochu poupravení křivky výkonu co si pamatuju. Jezdí dodnes s nalítáni přes 500k km

Naposledy editováno 13.10.2011 19:52:54

Chiptuning

13.10.2011 v 20:06 | Nahoru | #64
Obyčejné sériové automobilové motory nejsou z fabriky nastavený na 100% výkonu, takže si nemyslim že by se něco mělo zničit pouze chipem.

Že se to někomu rozsypalo nemusí být vinou pouze chipu, záleží taky na celkovým stavu a zacházení majitele, likvidování za studena, špatný paliva aby se ušetřilo, oleje srajdy, servis žádný, není se čemu pak vidit, na servise je toho vidět až až :)

Potom je další věc firma která chipuje, je spousta firem která dělá opravdu prasárny a je toho na internetu k počtení dost, ale věřim že když vyberete solidní firmu (není jich taky málo :) ), ideálně zkušenosti zákazníků + firmu která dává na svojí práci záruku, potom myslím že se motor nevysype jak se tady píše :)

Znám spoustu lidí co to má, od malých kočárků po pořádný auta a nikdo nic špatnyho neřekl, ale samozřejmě nekupujou "power chip krabičky na internetu" a nehledaj nejlevnější firmy...

To jen takový můj poznatek a zkušenosti :)

Naposledy editováno 13.10.2011 20:12:02

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

13.10.2011 v 20:42 | Nahoru | #65
Mám několik TDI motorů za sebou, je pravda že vw group. Prvně Seat Ibiza TDI AFN 81KW, úpravy spojka, větší turbo VA, trysky Race 520,free exhaust, velký FMIC (intercooler), velké sání a soft od Mvoleska (chipforum.cz) a na brzdě 133KW, brácha měl GIV ALH 66KW, trysky race 520, turbo Hybrid, 12mm rozdělovací hlava, velký intercooler, jednohmota spojka s keramikou, velké sání, soft taky od Mvoleska a konečná cifra 210ps a 450nm. Teď mám Fabku 1.9 TDI AXR 74KW, turbo GT1749VB ze 110KW TDI ARL a soft od Mvoleska a 123KW, brácha má nyní Passat 3C 2.0 TDI 103KW, odstraněn DPF, trysky AL z 96KW, keramika lamela, malý hybrid do 200ps a soft od BH motor ze slovenska a má 143KW. O propálených pístech si nech zdát, kokot řidič oddělá i motor v sérii. Jsme mechanici, máme autoservis, zkušenosti jsou a pokud nejsi total magor, tak bych se přesoftování vůbec nebál. :)

Chiptuning

13.10.2011 v 21:11 | Nahoru | #66
Já si před léty nechal načipovat renomovanou firmou Mercedes Vaneo 1,7 CDI, před čipnutím to mělo mít 90 koní po čipu 120... Hovno leda, skoro jsem to nepoznal. Než jsem to na dálnici rozjel, tak sem vykóřil dvě cigára. Teď mám Chrysler PT Cruiser 2,2 CRD 150 koní a prej se to dá čipnout až na 230... Je to motor Mercedes a dělá se od 121 koní až do těch 230ti. Ovšem nevěřím tomu, že se v motoru nemění některé důležité součásti (písty, ojnice, vačky,ventily etc.), aby ten výkon zvládl. Tagže na to seru, to kulatý a těžký auto s původním motorem jede přes 200, zrychluje na kilo za 9s a spotřebuje cca 6 l ohnivé dieselvasser na sto km. Potřebuji ke kvalitnímu zabití se něco víc...

(reakce na) Chiptuning

13.10.2011 v 21:28 | Nahoru | #67
AndělČK>

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

14.10.2011 v 01:09 | Nahoru | #68
Nechci Vám brát iluze, ale v dnešní době katování kostů(optimalizace hmotné zainteresovanosti, chcete-li) nevěřím, že nějakej modernější motor má něco jako znatelnou rezervu... a vydržet půl míle jen tak? Za standart bych to nepovažoval... Když se tak šinu po silnici, pozoruju, tak již zmíněnej redneck style je docela častá záležitost. Jen místo nápisu Cummins je na autě TDI, ale hulí to většinou stejně důstojně . Ropáci jsou zvláštní stvoření... ...ale když to jede vocpodazapětlitrů...

Edit: Můžete býti sebevětší kretén za volantem, ale i když se rozkrájíte, tak bez toho, aby se v tom někdo vrtal, díry do pístů prostě neuděláte.

Naposledy editováno 14.10.2011 01:21:55

Chiptuning

14.10.2011 v 07:40 | Nahoru | #69
Bože, tady se zase píchlo do vosího hnízda Naco nějakej chip? Jezdi na shell aby Ti motor dobře šel a basta, neřeš kraviny. Akorát budeš oproti ostatním 2x častěji měnit spojku nehledě na to, že začnou trpět další části, některé víc druhé míň. To auto je od výroby na něco nastavené a tak to je. Pár poničených ropáků jsem už viděl, naftu mám taky a základ mi prostě stačí, od lítání mám mašinu (ložiska v převodovce v hájí, spojky někteří talenti odpraví i za 18měs., rozvody, vetily atd..) A TDCI? No tak si užij výměny spojky s dvouhmoťákem strejdo
Něříkám, že to nefunguje, funguje to, ale podle mě to nepřinese tolik výhod, aby to stálo za takovou investici. Pokud to ale uděláš, počítej s tím, že se Ti zkrátí servisní intervaly a každý Ti doporuči všechny díly, které Ti odejdou vyměnit za vyžší třídu co do kvality! Takže ropě zdar!
Ropa patří do kamen, ale kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááááhnou!!

Chiptuning

14.10.2011 v 09:41 | Nahoru | #70
jo, propálenej píst už jsem na skoro novým Fokusu taky viděl.. a oprava byla hodně drahá, Ford si díly na nový auta hlídá, kámoš říkal, že kvůli tomu měnili půl motoru a ještě si servis vzal původní díly zpět..

Přijde mi jako totální blbost čipovat půl roku starý auto ještě v záruce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 10:29 | Nahoru | #71

Sisina píše: [quote=StiefTomas]Ale ja osobne jsem nevidel a ani neslysel,ze by cipem odeslo neco jinyho nez spojka.quote]

??? Co má spojka společnýho s nachipovaným motorem? To je pěkná kravina.



Podle tech reci si toho neslysela jeste HODNE
Super pristup: Co jsem neslysela = Kravina. Hmm
To bude jeste diveni.

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

14.10.2011 v 10:44 | Nahoru | #72
By mě zajímalo, kolik těch odborníků, ať už tady, nebo v těch super firmách má aspoň prumku, ne-li strojárnu

Každýho věc, nafta patří do kamen...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 10:49 | Nahoru | #73

Rampa89 píše: Každýho věc, nafta patří do kamen...



Kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááhnou!!

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 11:35 | Nahoru | #74

z-x-r píše: Podle tech reci si toho neslysela jeste HODNE
Super pristup: Co jsem neslysela = Kravina. Hmm
To bude jeste diveni.



Ne, opravdu jsem to ještě neslyšela a v životě se toho dozvím samozřejmě ještě dost. Normálně se dělá chip i v autorizovanejch servisech. Kdyby s tím byl takovej problém, tak se to nejspíš dělat nebude.
Učenej z nebe nespadl, ale chápu, že si někdo musí "rejpnout", jen tak dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 12:02 | Nahoru | #75

Blesk90 píše: Kdyby jsi věděl jak Ty kamna tááááhnou!!



Nááááhodou nějaký doma najdu, myslíš, že by to šlo čipnout?

Franta od rybníka povídal, že ta jeho jede aji 80, prý mu čipnuli ten enžín menežment.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 12:26 | Nahoru | #76

Sir.John.Wayne píše:
Edit: Můžete býti sebevětší kretén za volantem, ale i když se rozkrájíte, tak bez toho, aby se v tom někdo vrtal, díry do pístů prostě neuděláte.



Ne,ty je dělat nemusíš,protože když ti začne protejkat vstřikovač a ty se na to vysereš,za čas tam ta díra bude skutečně i bez rejpání

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 12:42 | Nahoru | #77

Rampa89 píše: Nááááhodou nějaký doma najdu, myslíš, že by to šlo čipnout?

Franta od rybníka povídal, že ta jeho jede aji 80, prý mu čipnuli ten enžín menežment.



to si zabil

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 14:14 | Nahoru | #78

Thopr píše: Mám několik TDI motorů za sebou, je pravda že vw group. Prvně Seat Ibiza TDI AFN 81KW, úpravy spojka, větší turbo VA, trysky Race 520,free exhaust, velký FMIC (intercooler), velké sání a soft od Mvoleska (chipforum.cz) a na brzdě 133KW, brácha měl GIV ALH 66KW, trysky race 520, turbo Hybrid, 12mm rozdělovací hlava, velký intercooler, jednohmota spojka s keramikou, velké sání, soft taky od Mvoleska a konečná cifra 210ps a 450nm. Teď mám Fabku 1.9 TDI AXR 74KW, turbo GT1749VB ze 110KW TDI ARL a soft od Mvoleska a 123KW, brácha má nyní Passat 3C 2.0 TDI 103KW, odstraněn DPF, trysky AL z 96KW, keramika lamela, malý hybrid do 200ps a soft od BH motor ze slovenska a má 143KW. O propálených pístech si nech zdát, kokot řidič oddělá i motor v sérii. Jsme mechanici, máme autoservis, zkušenosti jsou a pokud nejsi total magor, tak bych se přesoftování vůbec nebál. :)


souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 15:17 | Nahoru | #79

Krovak píše: Ne,ty je dělat nemusíš,protože když ti začne protejkat vstřikovač a ty se na to vysereš,za čas tam ta díra bude skutečně i bez rejpání



Hrome, beru zpět, tuhle eventualitu jsem opomněl

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 16:50 | Nahoru | #80
srat na to... je to jen auto tak to premapuj a hotovo. Jen priste si pamatuj... kupuj auto aby ti vykonove stacilo.... takze misto 2litra si kup 3litra a nemusis chip resit

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 20:32 | Nahoru | #81

Sisina píše: To samozřejmě, ale já jsem ještě nikdy neslyšela, že by odešla díky chipu spojka...
Tak jsem aspoň o něco chytřejší

pokud si o tom neslyšela tak ti to povím já ,,, spojka se rozletěla tak že sem se trochu seknul v křižovatce uprostřed jakmile jsem pustil spojku na 2r tak rana jak z děla a nešlo vyřadit ani zmáčknout spojka a kousla se převodovka poněvač se to pohryzalo tak dokonale... a to sem ani nevytočil jedničku přes 2tis otaček ... čip byl dělanej ve škodovce napřímo jako optimalizace SW upravilo se turbo a upravila se funkce Wastegate a turbo spínalo již od 1200 ot a motor měl 90%nm při 1400ot bohužel spojka toto nepobrala...

jedinný recept je že se nesmí zrychlovat třeba na 4-5 od 1300ot pokud se to učipuje , poněvač spojka je zatížena sakra výkonem po dlouhou dobu... takže vždy kvalt níže pokud tomu chceš naprášit... jinak odejde něco co je v zatížení namáháno... a ještě drobnost často se pak vyklepou poloosy poněvač to taky nepobíraj..

Osobně jsem měl OCT 1 1.9TDI 81kw poprvé 102kw a 280nm a to cirka do 190tis km a ve 165se rozletěla spojka ... po spojce jsem jel ladit ke klukům co staví diesly na vrchy pak tam šlo 114kw a 330nm (použité jiné turbo) bohužel to ale bylo na hranici únosnosti motoru a dym jak z lokomotivy.. takže by se propálily písty takže to šlo na 107kw se standardním turbem a vstřiky kouřivost no na vytočenou 2-3-4 tak akurát a blafal ale v rozmezí normálních Ot to nekouřilo víc než nové a na čipu najeto 278tis km ... a nic motor jel furt stejně akurát polosy už šly na věčnou cestu ... pak jsem auto nechal Obchodníkovi a to byl závodník kdy 3-4 ho rval pořád naplno po okrskách a zbytečně 5zrychlovala nad 2000stejně jako 3 či 4 protože za 4200 rapidně motor klesal na výkonu... tak ho obchadník zauzloval u Hradce tak že ojnice vyběhla blokem motoru

čip není na závodění ale na oživení a ježdění že potřebuješ předjet nebo naložíš a jedeš je dobrej

Chiptuning

14.10.2011 v 20:37 | Nahoru | #82
v Listopadu jsem koupil novou 2.0TDI a byl jsem sklamanej protože starej čiplej TDI 81kw jel ostřeji ... pro několik opakujících se poruch v elektroinstalaci auta jsem ho nechal zpět škodovce a vzal sem novou ale v 1,9tdi 77kw a čip .... 100kw a nemám problém jedinné co tam chybí na německé dálnici je 6tka

Chiptuning

14.10.2011 v 21:26 | Nahoru | #83
Mám Vento 1995 1.9 TDi, 66kW. Je tam chip na 85kW. Najeto na tachu asi 270tis, reálnejch minimálně 350tis. Jezdi to pěkně, hodně odspoda, jede to 200, spotřeba 5-5,5l, dá se jet na delší cestě aji pod 4,5l.

Teď mám Golf ´02, 1.9 TDi PD, 96kW, 6-tikvalt a na chip se teprve chystám

Naposledy editováno 14.10.2011 21:26:57

2 reakcí na tento příspěvek Chiptuning

14.10.2011 v 21:39 | Nahoru | #84
doma byly 3 1.8T- momentálně TSI, všechny načipovaný u CIMBU 40 kw a 40 nm plus, všechny lítané po dálnici ne zrovna pomalu, nájezd 60 tis. za rok, ve dvou stech prodány a bez problémů, turbo moc šetřeno nebylo, ne že by se dojelo a 5 minut běželo na volnoběh

výkonový rozdíl byl znát maximálka šla o 20 kmh nahoru oproti bez čipu, navíc sériový auto mělo docela slušnou díru mezi 3-3.5 tis. ot.

Bagoborec>osmnáctka turbo VW je zrovna jeden z motorů, kde má teoreticky pičtuning smysl, jelikož mezi verzí standartní 110kW a verzí co se dávala do RSek 132kW neni krom softwaru žádnej rozdíl, pokud vim.



a není RSko náhodou dvoulitr??

Naposledy editováno 14.10.2011 21:40:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 22:32 | Nahoru | #85
Lion> benzín se dělal 1.8 T a pak 2.0 T...v naftě si myslím, že máš pravdu, že jen 2.0TDI, že začátku tuším 110Kw a pak něco přes 120KW, píšu to ale z hlavy, třeba se pletu.

Chiptuning

14.10.2011 v 22:39 | Nahoru | #86
Mám octavii 66kw čiplou na 85kw. Najeto 230 tis. km. Nemůžu říct křivýho slova.

Chiptuning

14.10.2011 v 22:55 | Nahoru | #87
tak ono načipování , není jen o konečným výkonu , ale o celkovým průběhu atd. základ je asi auto před i po odbrzdit a doladit. doporučil bych se podívat na dieselpower, je tam i forum , kde človšk nalezne info a mnoho zkučeností jak + tak -

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 22:59 | Nahoru | #88
Blesk90> teď v tom mám hokej aj já ona skutečně byla octavia RS 132 kw 1.8T a já myslel že je jen ta prémiová 2.0 TFSI a oni tam cpali aj TDI a eště v kombajnu pak se ještě dělal superb 2.0 85 kw o tom nemám ani tucha

Naposledy editováno 14.10.2011 23:00:39

(reakce na) Chiptuning

14.10.2011 v 23:19 | Nahoru | #89

Lion píše: a není RSko náhodou dvoulitr??



Starý benály byly 1.8T s jinym turbem než klasika 110kw. Ty dvojkový RSka byli už dvoulitry.

Chiptuning

15.10.2011 v 09:03 | Nahoru | #90
Auto je jen popelnice co me vozi z A do B pokud mozno spolehlive za rozumny penize A masina je kybl trsatek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist