1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning
Thopr píše: Mám několik TDI motorů za sebou, je pravda že vw group. Prvně Seat Ibiza TDI AFN 81KW, úpravy spojka, větší turbo VA, trysky Race 520,free exhaust, velký FMIC (intercooler), velké sání a soft od Mvoleska (chipforum.cz) a na brzdě 133KW, brácha měl GIV ALH 66KW, trysky race 520, turbo Hybrid, 12mm rozdělovací hlava, velký intercooler, jednohmota spojka s keramikou, velké sání, soft taky od Mvoleska a konečná cifra 210ps a 450nm. Teď mám Fabku 1.9 TDI AXR 74KW, turbo GT1749VB ze 110KW TDI ARL a soft od Mvoleska a 123KW, brácha má nyní Passat 3C 2.0 TDI 103KW, odstraněn DPF, trysky AL z 96KW, keramika lamela, malý hybrid do 200ps a soft od BH motor ze slovenska a má 143KW. O propálených pístech si nech zdát, kokot řidič oddělá i motor v sérii. Jsme mechanici, máme autoservis, zkušenosti jsou a pokud nejsi total magor, tak bych se přesoftování vůbec nebál. :)
souhlas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |