bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Píchlé kolo
13.6.2011 v 12:54
Moje "píchací období" pokračuje! Včera jsem poprvé v životě píchl přední kolo u své motorky. Jel jsem na sraz asi 60km, doma před jízdou změřil tlak a vyrazil jsem. Tam jsem asi dvě hodiny poseděl a když jsem chtěl odjet, tak s motorkou nešlo hnout. Kouknu - přední guma prázdná! Když pomyslím, že jsem za posledních 14 dní 3x píchl jízdní kolo, 1x auto a teď tohle - to je opravdu pech, jak má být. Pak jsem si zpětně uvědomil, že jsem poslední kilometry cítil nějaké divné pnutí a chvění v řidítkách... Kamarád vytáhl kompresorek, kolo jsme nafoukli, odjel jsem domů bez problémů, doma změřil a guma držela. Ráno - prázdná. A teď to přijde. Co s tím dál? Dírka bude hodně malinká, ventilek je v pořádku. Jsou asi 2 možnosti - buď to opravím sám soupravou s knoty a lepidlem, nebo to nechám opravit v dílně. Opravář mě ale vyvedl z omylu, řekl mi, že oficiálně se gumy na motorkách nesmí opravovat! Když jsem namítnul, že mám tu soupravu na lepení, tak řekl OK, ta s knotama je dobrá tak na 90%, s tou pěnou do ventilku tak 50%, ale už mi gumu nikdo nespraví. Tak z toho nejsem teda moc chytrej. Kdyby byla guma hodně ojetá, neřeším to a koupím novou. Takže zkusím ji opravit sám, zase je to lepší v klidu u sebe v garáži, jak někde ve stresu na silnici, v duchu Suvorovova hesla "těžko na cvičišti, lehko na bojišti". Asi bude trochu problém najít dírku, protože bude malinkatá. Musím to asi nafouknout na vyšší tlak a potírat mýdlovým roztokem. Pokud se mi to povede opravit podle návodu v soupravě, bude mě malinko hryzat obava, že jde o přední kolo... Má někdo podobné zkušenosti?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Píchlé kolo

17.6.2011 v 13:46 | Nahoru | #61
dewwil> zalepit to tím lepením na kola jak jsem říkal

1 reakcí na tento příspěvek Píchlé kolo

15.9.2023 v 22:19 | Nahoru | #62
v lednu jsem píchnul novou zadní gumu na cesťáku a opravili mi ji knotem v autoservisu (neuměli sundat kolo a já také ne). Od března, kdy jsem zahájil sezónu jsem najezdil do června 5.000 km. V červnu opět prázdná zadní guma (ucházela kolem knotu). Vyměnil jsem jej a dnes po dalších 3.000 je opět prázdná. Zase uchází v místě té původní díry. Opravím, dokončím sezónu a půjde do servisu na klasickou záplatu. Jezdím většinou sám, ale opravuji jen když natlakuji pro dva, nebo pro plnou bagáž. Takže oprava knotem není navěky a možná jsou na vině i ty vyšší tlaky.

(reakce na) Píchlé kolo

16.9.2023 v 14:51 | Nahoru | #63
krokosch> hele nemyslím, to špatně, ale spíš to vypadá na špatný postup opravy nebo špatné knoty/lepidlo, spousta lidí psala, že opravila gumu knoty a celou ji dojezdila ...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq
Servis starších moto Táborsko Kawasaki ZR 7 m.z. 0 6.11.2022 v 12:00 m.z.


TOPlist