Ottas
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
jestli chcete komfort tak snad jedte autem ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
italšrot píše: Láká mně cestování po Evropě a na to se RSV opravdu nehodí Takže byla myšlenka na cestovní čtyřválec. Ještě něco tě z mého soukromí zajímá?
Jo jo. Kážeš vodu, piješ víno. Že?
Italové musejí dělat jiné motorky, protože jinak by už mezi Japoncema nepřežili. Dílenské zpracování také pokulhává, tak co jiného než vsatit na vyjímečnost. Těm fanatikum, co chtějí něco jiného nevadí, že je to horší, hlavně, že je to jiné. Vždy si najdou důvod proč to chválit. Že to normální lidi nechtějí, je jen odraz toho jaké je povědomí většiny lidí o italskejch motorkách. Němci také dělají jiné motorky než Japonci, ale ty vsadili na kvalitu, perfektní zpracování a vysoká cena je dělá také vyjímečné. Každej jde jinou cestou, ale ta německá je mi sympatičtější. Tam je ta chvála na místě.
Hummer píše: Italové musejí dělat jiné motorky, protože jinak by už mezi Japoncema nepřežili. Dílenské zpracování také pokulhává, tak co jiného než vsatit na vyjímečnost. Těm fanatikum, co chtějí něco jiného nevadí, že je to horší, hlavně, že je to jiné. Vždy si najdou důvod proč to chválit. Že to normální lidi nechtějí, je jen odraz toho jaké je povědomí většiny lidí o italskejch motorkách. Němci také dělají jiné motorky než Japonci, ale ty vsadili na kvalitu, perfektní zpracování a vysoká cena je dělá také vyjímečné. Každej jde jinou cestou, ale ta německá je mi sympatičtější. Tam je ta chvála na místě.
Naprosto s tebou souhlasím... takhle to opravdu je
2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
Mě Monstřík ještě nikde nenechal,servis drahej nemá a navíc po 10kkm a suchej váží o pěknejch pár kilo míň,než srovnatelnej Japonec a má to tužší rám,lepší brzdy a menší spotřebu.
Nová Multistrada má interval 24kkm,váží cca200kg a vzhledem k výkonům a jízdním vlastnostem ani v Japonsku konkurenci najít nemůžu.
Oproti tomu BMW pomalu přechází nenápadně na levnější komponenty a tech. řešení-viz třeba nový RT.Každopádně je to furt super cesťák.
italšrot píše: Tak to je. Uvažoval jsem, že si nechám dvě moto. RSV a na cestování jsem uvažoval o FZ1, ale nakonec bude jen jedna. O RSV nebyl moc velký zájem tak zatím to šlo k ledu i vzhledem k očekávání potomka Spíš pak vyjedu na dvě hodinky zablbnout na RSV než na dva dny do Alp na FZ1.
Před pár dny jsem byl na RSV v Alpách, i do Itálie si holka zajela. Najeli jsme okolo 2000 km, v pomalých kolonách jsem sice trochu cítil zápěstí, ale krk, záda, zadek, nohy-všechno v pohodě. Dali jsme i pár "enduro" vložek. Cestovat se na tom dá, překvapivě v pohodě a bez diskomfortu.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Tož kucííí,
je doma! Najel jsem dnes asi tak 100 - 120 vytlemenejch kiláku a z motoru jsem nadšenej. Myslím, že je to přesně ta změna, kterou potřebuju. Mám ale dotaz: v pátek jsem se projel na Tuonu 2006 a nakonec koupil 2008. Ta 06 padala do zatáček oproti 08 sama. Myslím, že je to gumama - nebo byla nějaká změna i na podvozku??? Co jezdíte vzadu 180/55 - 17 nebo 190? Předpokládám, že 180 půjde do zatáček líp, co...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
jj v2 bud ho zavrhnes, nebo mu propadnes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
btw. nad F4 jsi taky blinkal vid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Co se tyce nd tak jsem vzdy ve spirituuspel takze nemuzu rict krivyho slova,ale servis to uz je jina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Jinak ke gumam, jezdim 190/50 a pohoda, pada to do zatacek samo (Diablo Rosso Corsa). Ale je pravda ze ty Rosso Corsy jsou kulatejsi nez treba stejne Qualifir II (nebo jak se pisou), obe stejny rozmer, ale ten QII byl placatejsi ... No me prisla ta 180 uz moc divne roztahla, preci jen je tam 6palcovy rafek. A kdyztak mas alternativu 190/55 ... Jinak spis koukni jak jsou zasunute (vysunute) vidle. Dela to hodne na ovladani. Poporipade, jestli mas Factory, tak zadni central jak je nastaven
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Hummer píše: Milosek.m> Jednoho Itala mám doma a pár Japonců jsem měl a mám. S náhradními díly a dodací dobou mám také pár zkušeností a věř, že je ty nejhorší. S Aspiritem mám také zkušenosti. Kupoval jsem u nich novou a je to poslední italská motorka co má a budu mít.
Hele, nejsi jedinej co měl víc motorek. Já měl xxx motorek různých značek a "národností" tak si tu furt nehoň triko a nepoučuj. Nejsme tupci, máme v garáži co jsme chtěli tak jako asi většina. Tak o co jde do piči UŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
italšrot píše: Hele, nejsi jedinej co měl víc motorek. Já měl xxx motorek různých značek a "národností" tak si tu furt nehoň triko a nepoučuj. Nejsme tupci, máme v garáži co jsme chtěli tak jako asi většina. Tak o co jde do piči UŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tož kucííí .... nete toho... :)
Nezaložil jsem tohle téma na fóru abychom se tu dohádali. Pomohli jste mi si utříbit názor, který jsem si nakonec i potvrdil: každýmu vyhovuje něco jinýho - no a tak je to správně. Mě vyhovuje Tuono!!
Fotku přiložím, ale až zítra - nemám je tady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Hummer píše: zmulin> Ty jsi názornej příklad Italského fanatizmu. Multistrada je lehká, výkonná a nemá konkurenci. Skutečnost bude nekde jinde. Motoka do města s nevhodným motorem. Na silnici je pomalá do terénu nepoužitelná. Takto já vidím skoro všechny cestovní endura. (Třeba KTM Adventure je jiná liga.) A teď mudruj. Ale je fakt, že když jí miluješ nejni co řešit. Že?
Zdar. Já to mám obráceně. Honda je Honda- jedině Honda (Hondafanatismus), Bandit (resp. Suzuki) pyčo (Bandaskismus), Yamaha pyčo už znám taky.....někteří Harleyáři zase neuznávají jiný mašiny,ale prostě Harley- co je víc!?.....nemusím pokračovat.
Co tím chci říct.... no že tohle by neměl být boj mezi fanouškama Japonců a Italů, nebo fandama 4-hrnků a dvouhrnků. Kořeň chce poradit univerzální charizmatickou mašinu a ten nadpis asi nebyl myšlen jako popudlivé HRRRRR do sebe pitomci!!!
Ostatně Hummer je pro kluky s malým, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
A tady jedna "mírová" fotka japonsko-italské spolupráce! Muhehe...
P.S. myslim, že je docela jasný, kdo jsou tady "jedničky"
Pánové každá motorka je Ok,osobně neznám žádnou,co by se mě nějak příčila/bavíme se o motorkách ne o čínách/,ale italky mají duši.Ta moje byla bez chybičky,ale jen sem před ní začal mluvit o jejim prodeji,tak nešla nastartovat Pak sem zjistitl,že sem si já vůl pavoukem rozpojil elektriku
Ducati se nejezdí,Ducati se žije
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |