paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:03 | Nahoru | #1
zmulin>

Tož kucííí,

je doma! Najel jsem dnes asi tak 100 - 120 vytlemenejch kiláku a z motoru jsem nadšenej. Myslím, že je to přesně ta změna, kterou potřebuju. Mám ale dotaz: v pátek jsem se projel na Tuonu 2006 a nakonec koupil 2008. Ta 06 padala do zatáček oproti 08 sama. Myslím, že je to gumama - nebo byla nějaká změna i na podvozku??? Co jezdíte vzadu 180/55 - 17 nebo 190? Předpokládám, že 180 půjde do zatáček líp, co...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:30 | Nahoru | #2
Jejdapatník...> Gratulace Hoď sem foto přeci

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:39 | Nahoru | #3
Jejdapatník...> No super, blahopřeju. K těm pneu-přešel jsem ze 190/50 na 180/55. Je to znát, do zatáček padá sama a je obratnější. Stačí ojetá guma na prostředku a jízdní vlastnosti se mění dost podstatně, nemáš tam plošku?

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:54 | Nahoru | #4
Jejdapatník...> tak velka gratulace ja jezdim 180 .190 je takova tužší do zatacek,ale samozrejme koukni jak je nastavenej podvozek resp. jak moc je puštěnej ve vidlích std je tusim 4čarka/zařezy ale to vymudrujes v navodu co tady na mcz sosneš

jj v2 bud ho zavrhnes, nebo mu propadnes

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:56 | Nahoru | #5
Jejdapatník...> gratuluji, postni foto, at vidime, jake barvy jsi vybral
Jinak ke gumam, jezdim 190/50 a pohoda, pada to do zatacek samo (Diablo Rosso Corsa). Ale je pravda ze ty Rosso Corsy jsou kulatejsi nez treba stejne Qualifir II (nebo jak se pisou), obe stejny rozmer, ale ten QII byl placatejsi ... No me prisla ta 180 uz moc divne roztahla, preci jen je tam 6palcovy rafek. A kdyztak mas alternativu 190/55 ... Jinak spis koukni jak jsou zasunute (vysunute) vidle. Dela to hodne na ovladani. Poporipade, jestli mas Factory, tak zadni central jak je nastaven
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist