globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

21.8.2011 v 15:48 | Nahoru | #91
za me zzr1400,tuono taky super ale uz ne moc pres 200

Špageti versus rejže

21.8.2011 v 16:29 | Nahoru | #92
hoši nebudte máčky.. na RSV se da docela v pohode ujet 750 km uza den i s namontovanejma sportovnima stupackama.. kdyz se jede pomalu tak se tankuje sice az po 2 hodinach.. ale i tak je to max 8 hodin jizdy.. takze nevim v cem je problem..

jestli chcete komfort tak snad jedte autem ne

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 16:30 | Nahoru | #93

Milosek.m píše: za me zzr1400,tuono taky super ale uz ne moc pres 200





pripadne ty Kackovy Bawa..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 18:30 | Nahoru | #94

italšrot píše: Láká mně cestování po Evropě a na to se RSV opravdu nehodí Takže byla myšlenka na cestovní čtyřválec. Ještě něco tě z mého soukromí zajímá?


Jo jo. Kážeš vodu, piješ víno. Že?
Italové musejí dělat jiné motorky, protože jinak by už mezi Japoncema nepřežili. Dílenské zpracování také pokulhává, tak co jiného než vsatit na vyjímečnost. Těm fanatikum, co chtějí něco jiného nevadí, že je to horší, hlavně, že je to jiné. Vždy si najdou důvod proč to chválit. Že to normální lidi nechtějí, je jen odraz toho jaké je povědomí většiny lidí o italskejch motorkách. Němci také dělají jiné motorky než Japonci, ale ty vsadili na kvalitu, perfektní zpracování a vysoká cena je dělá také vyjímečné. Každej jde jinou cestou, ale ta německá je mi sympatičtější. Tam je ta chvála na místě.

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 18:35 | Nahoru | #95

Hummer píše: Italové musejí dělat jiné motorky, protože jinak by už mezi Japoncema nepřežili. Dílenské zpracování také pokulhává, tak co jiného než vsatit na vyjímečnost. Těm fanatikum, co chtějí něco jiného nevadí, že je to horší, hlavně, že je to jiné. Vždy si najdou důvod proč to chválit. Že to normální lidi nechtějí, je jen odraz toho jaké je povědomí většiny lidí o italskejch motorkách. Němci také dělají jiné motorky než Japonci, ale ty vsadili na kvalitu, perfektní zpracování a vysoká cena je dělá také vyjímečné. Každej jde jinou cestou, ale ta německá je mi sympatičtější. Tam je ta chvála na místě.


Naprosto s tebou souhlasím... takhle to opravdu je

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

21.8.2011 v 19:16 | Nahoru | #96
Většina lidí je spíš masírovaná předsudkama z minulosti,jenže Škoda 120 stála taky za ho..o a dneska je Oktávka sen národa i když je to celkem průměrný vůz.
Mě Monstřík ještě nikde nenechal,servis drahej nemá a navíc po 10kkm a suchej váží o pěknejch pár kilo míň,než srovnatelnej Japonec a má to tužší rám,lepší brzdy a menší spotřebu.
Nová Multistrada má interval 24kkm,váží cca200kg a vzhledem k výkonům a jízdním vlastnostem ani v Japonsku konkurenci najít nemůžu.
Oproti tomu BMW pomalu přechází nenápadně na levnější komponenty a tech. řešení-viz třeba nový RT.Každopádně je to furt super cesťák.

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 20:59 | Nahoru | #97

italšrot píše: Tak to je. Uvažoval jsem, že si nechám dvě moto. RSV a na cestování jsem uvažoval o FZ1, ale nakonec bude jen jedna. O RSV nebyl moc velký zájem tak zatím to šlo k ledu i vzhledem k očekávání potomka Spíš pak vyjedu na dvě hodinky zablbnout na RSV než na dva dny do Alp na FZ1.



Před pár dny jsem byl na RSV v Alpách, i do Itálie si holka zajela. Najeli jsme okolo 2000 km, v pomalých kolonách jsem sice trochu cítil zápěstí, ale krk, záda, zadek, nohy-všechno v pohodě. Dali jsme i pár "enduro" vložek. Cestovat se na tom dá, překvapivě v pohodě a bez diskomfortu.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:03 | Nahoru | #98
zmulin>

Tož kucííí,

je doma! Najel jsem dnes asi tak 100 - 120 vytlemenejch kiláku a z motoru jsem nadšenej. Myslím, že je to přesně ta změna, kterou potřebuju. Mám ale dotaz: v pátek jsem se projel na Tuonu 2006 a nakonec koupil 2008. Ta 06 padala do zatáček oproti 08 sama. Myslím, že je to gumama - nebo byla nějaká změna i na podvozku??? Co jezdíte vzadu 180/55 - 17 nebo 190? Předpokládám, že 180 půjde do zatáček líp, co...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:30 | Nahoru | #99
Jejdapatník...> Gratulace Hoď sem foto přeci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:33 | Nahoru | #100
zmulin> Ty jsi názornej příklad Italského fanatizmu. Multistrada je lehká, výkonná a nemá konkurenci. Skutečnost bude nekde jinde. Motoka do města s nevhodným motorem. Na silnici je pomalá do terénu nepoužitelná. Takto já vidím skoro všechny cestovní endura. (Třeba KTM Adventure je jiná liga.) A teď mudruj. Ale je fakt, že když jí miluješ nejni co řešit. Že?

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:39 | Nahoru | #101
Jejdapatník...> No super, blahopřeju. K těm pneu-přešel jsem ze 190/50 na 180/55. Je to znát, do zatáček padá sama a je obratnější. Stačí ojetá guma na prostředku a jízdní vlastnosti se mění dost podstatně, nemáš tam plošku?

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:54 | Nahoru | #102
Jejdapatník...> tak velka gratulace ja jezdim 180 .190 je takova tužší do zatacek,ale samozrejme koukni jak je nastavenej podvozek resp. jak moc je puštěnej ve vidlích std je tusim 4čarka/zařezy ale to vymudrujes v navodu co tady na mcz sosneš

jj v2 bud ho zavrhnes, nebo mu propadnes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:57 | Nahoru | #103
Hummer> hele ja nevim jestli jsi nekdy videl itala z blizka co se tyce toho zpracovani ,ale kdyz vidim japonskej odlitek vika motoru ,nedej boze ty dva jekly ala "prolink" a horni brejle... no nevim no

btw. nad F4 jsi taky blinkal vid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:12 | Nahoru | #104
Milosek.m> Jednoho Itala mám doma a pár Japonců jsem měl a mám. S náhradními díly a dodací dobou mám také pár zkušeností a věř, že je ty nejhorší. S Aspiritem mám také zkušenosti. Kupoval jsem u nich novou a je to poslední italská motorka co má a budu mít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:14 | Nahoru | #105
Hummer> Už jsi zvedal v terénu LC8...?Každopádně i když to taky neni řešení,tak má rozhodně lepší průchodnost,než Strada,která rozhodně neni na silnici pomalá... Samozřejmě netvrdim,že je nejvíc nejlepší a nejrychlejší a to všechno s třílitrovou spotřebou,ale i přesto,že třeba režim enduro na ní působí celkem směšně,tak na PikesPeak má rekord trati,i když je to v podstatě rallye šotolinová trať,kuli který si spousta lidí kupuje GS,nebo LC8 a nic těžšího nikdy nepojedou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #106
zmulin> Ne nezvedal. Je na mě moc velká. Jen si myslím, že je do terénu vhodnější než Strada a na silnici je rychlejší. To je celé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:41 | Nahoru | #107
Hummer> no vzdyt ja mel taky par let doma japonce :) jen ze japonci to delaj pouze pro funkcnost a lacinou vyrobu,ital to dela pro funkci,potěchu oka a nejnizsi hmotnost
Co se tyce nd tak jsem vzdy ve spirituuspel takze nemuzu rict krivyho slova,ale servis to uz je jina

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:51 | Nahoru | #108
Hummer> Tak to ber,že máš pravdu z tý první půlky.Ta druhá je stejnej nesmysl,jako 17" vepředu do terénu.Pokud si teda nemyslel spíš 990SM-T,ta je na 17-kách taky celá,taky v offroadu naprd a na silnici by to bylo asi na debatu s někym,kdo jel na obou,takže bysme jako teoretici skončili asi u toho,že v utaženejch by byla rychlejší SMT a v rychlejších asi MS,ale to abych si k tomu otevřel pivko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:53 | Nahoru | #109
Ty víš své já vím své. Hlavně, že jsou všichni spokojení.

(reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 22:56 | Nahoru | #110
Jejdapatník...> gratuluji, postni foto, at vidime, jake barvy jsi vybral
Jinak ke gumam, jezdim 190/50 a pohoda, pada to do zatacek samo (Diablo Rosso Corsa). Ale je pravda ze ty Rosso Corsy jsou kulatejsi nez treba stejne Qualifir II (nebo jak se pisou), obe stejny rozmer, ale ten QII byl placatejsi ... No me prisla ta 180 uz moc divne roztahla, preci jen je tam 6palcovy rafek. A kdyztak mas alternativu 190/55 ... Jinak spis koukni jak jsou zasunute (vysunute) vidle. Dela to hodne na ovladani. Poporipade, jestli mas Factory, tak zadni central jak je nastaven

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 19:20 | Nahoru | #111

Hummer píše: Milosek.m> Jednoho Itala mám doma a pár Japonců jsem měl a mám. S náhradními díly a dodací dobou mám také pár zkušeností a věř, že je ty nejhorší. S Aspiritem mám také zkušenosti. Kupoval jsem u nich novou a je to poslední italská motorka co má a budu mít.


Hele, nejsi jedinej co měl víc motorek. Já měl xxx motorek různých značek a "národností" tak si tu furt nehoň triko a nepoučuj. Nejsme tupci, máme v garáži co jsme chtěli tak jako asi většina. Tak o co jde do piči UŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 20:30 | Nahoru | #112

italšrot píše: Hele, nejsi jedinej co měl víc motorek. Já měl xxx motorek různých značek a "národností" tak si tu furt nehoň triko a nepoučuj. Nejsme tupci, máme v garáži co jsme chtěli tak jako asi většina. Tak o co jde do piči UŽ!!!!!!!!!!!!!!!!!



Tož kucííí .... nete toho... :)
Nezaložil jsem tohle téma na fóru abychom se tu dohádali. Pomohli jste mi si utříbit názor, který jsem si nakonec i potvrdil: každýmu vyhovuje něco jinýho - no a tak je to správně. Mě vyhovuje Tuono!!
Fotku přiložím, ale až zítra - nemám je tady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 20:43 | Nahoru | #113
Jejdapatník...> Hele jako dvouválista musíš být navenek tvrdý, klít, plivat a drbat se v rozkroku. Nejsme nagelování metrouši na Ř4, ne?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 20:49 | Nahoru | #114
italšrot> Stebou jsem se nebavil. Tak se toho nevšímej a běž si tam sám. Odpovídal jsem Miloškovi na jeho dotaz.

(reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 20:58 | Nahoru | #115

Hummer píše: italšrot> Stebou jsem se nebavil. Tak se toho nevšímej a běž si tam sám. Odpovídal jsem Miloškovi na jeho dotaz.


Muck

(reakce na) Špageti versus rejže

22.8.2011 v 21:29 | Nahoru | #116

Hummer píše: zmulin> Ty jsi názornej příklad Italského fanatizmu. Multistrada je lehká, výkonná a nemá konkurenci. Skutečnost bude nekde jinde. Motoka do města s nevhodným motorem. Na silnici je pomalá do terénu nepoužitelná. Takto já vidím skoro všechny cestovní endura. (Třeba KTM Adventure je jiná liga.) A teď mudruj. Ale je fakt, že když jí miluješ nejni co řešit. Že?


Zdar. Já to mám obráceně. Honda je Honda- jedině Honda (Hondafanatismus), Bandit (resp. Suzuki) pyčo (Bandaskismus), Yamaha pyčo už znám taky.....někteří Harleyáři zase neuznávají jiný mašiny,ale prostě Harley- co je víc!?.....nemusím pokračovat.
Co tím chci říct.... no že tohle by neměl být boj mezi fanouškama Japonců a Italů, nebo fandama 4-hrnků a dvouhrnků. Kořeň chce poradit univerzální charizmatickou mašinu a ten nadpis asi nebyl myšlen jako popudlivé HRRRRR do sebe pitomci!!!
Ostatně Hummer je pro kluky s malým, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

22.8.2011 v 21:47 | Nahoru | #117
Ogaři už toho nechajte. Týpek, kterej zakládal tohle téma si už koupil výborný motocykl, bude "happy" až to přezuje a vo tom to kua je! Nikdo po nikom nechce, aby nám chválil ty naše italský mrdky MY víme svoje a metroušové na japonskejch vysavačích nám můžou políbit prdel. No né? Na druhou stranu když nebudou rejt, já na ně moc rád mávnu a i to kafe si s nima rád dám, páč není zas až tak důležitý, na čem kua jezdíš, ale jakej seš a co máš v hlavě! Tož to tu nejak rozumě ukončeme a hrrrrrrr do sedel! Konečně sa udělalo hezký!
A tady jedna "mírová" fotka japonsko-italské spolupráce! Muhehe...
P.S. myslim, že je docela jasný, kdo jsou tady "jedničky"

(reakce na) Špageti versus rejže

23.8.2011 v 07:54 | Nahoru | #118
drippera> hehe


Naposledy editováno 23.08.2011 07:55:59

Špageti versus rejže

23.8.2011 v 09:08 | Nahoru | #119
už se poprali ?
Pánové každá motorka je Ok,osobně neznám žádnou,co by se mě nějak příčila/bavíme se o motorkách ne o čínách/,ale italky mají duši.Ta moje byla bez chybičky,ale jen sem před ní začal mluvit o jejim prodeji,tak nešla nastartovat Pak sem zjistitl,že sem si já vůl pavoukem rozpojil elektriku
Ducati se nejezdí,Ducati se žije

Špageti versus rejže

23.8.2011 v 09:24 | Nahoru | #120
Zdravím všechny, nejen dvouválisty. Máme radost že zakladatel tohoto fóra si udělal radost. Jen závidím že se nemůžu taky projet, když už je konečně teplo, neboť jsem mimo repu a dohaím až v únoru. Moto mi teď obsluhuje bratr, tak doufám že mu ji zatim nikdo neukradl nebo ji nepoložil. Každopádně myslím že s Tuňáka budeš mít radost. Přesně jak bylo řečeno, nehandrkujme se co je a není lepší, každý jezdíme na tom co jsme si vybrali. Všem mnoho šťastných km bez nehod.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist