paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

21.8.2011 v 19:16 | Nahoru | #1
Většina lidí je spíš masírovaná předsudkama z minulosti,jenže Škoda 120 stála taky za ho..o a dneska je Oktávka sen národa i když je to celkem průměrný vůz.
Mě Monstřík ještě nikde nenechal,servis drahej nemá a navíc po 10kkm a suchej váží o pěknejch pár kilo míň,než srovnatelnej Japonec a má to tužší rám,lepší brzdy a menší spotřebu.
Nová Multistrada má interval 24kkm,váží cca200kg a vzhledem k výkonům a jízdním vlastnostem ani v Japonsku konkurenci najít nemůžu.
Oproti tomu BMW pomalu přechází nenápadně na levnější komponenty a tech. řešení-viz třeba nový RT.Každopádně je to furt super cesťák.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:03 | Nahoru | #2
zmulin>

Tož kucííí,

je doma! Najel jsem dnes asi tak 100 - 120 vytlemenejch kiláku a z motoru jsem nadšenej. Myslím, že je to přesně ta změna, kterou potřebuju. Mám ale dotaz: v pátek jsem se projel na Tuonu 2006 a nakonec koupil 2008. Ta 06 padala do zatáček oproti 08 sama. Myslím, že je to gumama - nebo byla nějaká změna i na podvozku??? Co jezdíte vzadu 180/55 - 17 nebo 190? Předpokládám, že 180 půjde do zatáček líp, co...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

21.8.2011 v 21:33 | Nahoru | #3
zmulin> Ty jsi názornej příklad Italského fanatizmu. Multistrada je lehká, výkonná a nemá konkurenci. Skutečnost bude nekde jinde. Motoka do města s nevhodným motorem. Na silnici je pomalá do terénu nepoužitelná. Takto já vidím skoro všechny cestovní endura. (Třeba KTM Adventure je jiná liga.) A teď mudruj. Ale je fakt, že když jí miluješ nejni co řešit. Že?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist