globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 350/354
29.7.2010 v 18:42
co si myslite o 350 , vykon, spotřeba atd

350/354

29.7.2010 v 18:54 | Nahoru | #1
Brácha ji má čerstvě po GO motoru, jezdí a papá hezky Klasika Jawa, na závody to není na ježdění v pohodě pokud se ti líbí není žádný velký důvod proč se jí vyhnout. Výhoda je že ti pojede bez větších komplikací i za dalších 40 let.
Spotřebu mají obvykle trochu větší, ale to je s ohledem na rok výroby a konstrukci motoru asi zcela normální.

350/354

29.7.2010 v 19:05 | Nahoru | #2
výkon dobrej spotřeba jakžtakž- když se snažíš držet tempo s ostatními tak kolem 6-7l na kochací vyjíždky nebo ježdění s rozumem je to paráda.Namontovat Vape , moc to nehonit a máš nesmrtelnej stroj.

350/354

29.7.2010 v 19:08 | Nahoru | #3
Mám jí také Super motorka na osamělou odpolední vyjížďku

350/354

29.7.2010 v 19:09 | Nahoru | #4
vape určite ale ty trisky 95-100 to musi zrat kdyz to je na 250 a tedka to bude davat kazdemu valci tagze dvojnasobna spotreba

350/354

29.7.2010 v 19:15 | Nahoru | #5
Měl jsem 362 californian trysku 108 (největší co sem sehnal) a na dovolený na ukrajinu kde sem jel společně s dvěma transalpama a Xtčkem sem měl spotřebu kolem 7l a to sem jí furt drtil skoro v maximu.

1 reakcí na tento příspěvek 350/354

29.7.2010 v 19:23 | Nahoru | #6
zrovna skládám

[img]

350/354

29.7.2010 v 19:28 | Nahoru | #7
Taky skládám ale už se asi dva roky nemůžu hnout z místa. Neni čas.

[img]

350/354

29.7.2010 v 21:16 | Nahoru | #8
Dobrej stroj, jdi do ní!!!

1 reakcí na tento příspěvek 350/354

29.7.2010 v 21:32 | Nahoru | #9
O moc víc jak 250 si třinda nevezme. Jinak se to kroutí jak had a nebrzdí to, ale je to JAWA a zrovna ta nejkrásnější. Když člověk koukne na ty ladné křivky, nikde nic nevyčuhuje, vše je zakryté. Kam se vzhledem hrabou moderní stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350/354

29.7.2010 v 21:38 | Nahoru | #10

_Hans_>O moc víc jak 250 si třinda nevezme. Jinak se to kroutí jak had a nebrzdí to, ale je to JAWA a zrovna ta nejkrásnější. Když člověk koukne na ty ladné křivky, nikde nic nevyčuhuje, vše je zakryté. Kam se vzhledem hrabou moderní stroje



Tak to asi nevíš jak se kroutí OHC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 350/354

29.7.2010 v 22:06 | Nahoru | #11

NickSlaughter>Tak to asi nevíš jak se kroutí OHC



To nevím. Hodnotím jen podle svojí kejvačky, kde se stačí na kyvku křivě podívat a už se prohybá

350/354

29.7.2010 v 23:07 | Nahoru | #12
kejvacka je stroj poplatnej svoji dobe ale urcite se toho neboj. ja sem mel nekolik 350 a vzdycky v pohode na 634 sem projel evropu( mrkni na profil)a mel sem tam karbec bing hlavni trysku tusim 150 a spotreba od 3,5 po 8 pokud nejsi zrovna monter doporucuju 6v. vape pro kejvacky funguje znamenite. brzdy nejsou tak hrozny , vsechno chce vycistit seridit a uvidis ze to bude fungovat
OHC je kapitola sama pro sebe

350/354

30.7.2010 v 08:27 | Nahoru | #13
Super mašina, nesmrtelnej stroj jdi do ní jen taky doporučuju VAPE

(reakce na) 350/354

30.7.2010 v 09:30 | Nahoru | #14
Waldas28> Ehm… Ty řídítka jsou z panelky (typ 360) né? Asi jsem šťoura .

350/354

30.7.2010 v 11:28 | Nahoru | #15
ted ji jeste sehnat to bude teš ší

1 reakcí na tento příspěvek 350/354

30.7.2010 v 11:33 | Nahoru | #16
ale prosimte kejvacek je jeste dost jen uz nestoji tisicovku

(reakce na) 350/354

30.7.2010 v 12:16 | Nahoru | #17

curdaracer>ale prosimte kejvacek je jeste dost jen uz nestoji tisicovku



Kejvaček jo, jenže hlavně dvěpade a i ty už jsou dneska hodně vyšroubovaný nahoru

350/354

21.1.2011 v 11:13 | Nahoru | #18
Já jsem svoji třipade dodělal v červenci 2010. Dal jsem tam 12V Vape, protože na ní budu hodně jezdit a chci, aby pořádně svítila. Jede jako čert, pokud chci, tak celkem stíhám bráchovi na 350/639. Spotřeba je dost nízká, viděl bych to tak cca 3,5-6l/100 max. Ujeli jsme trasu Nový Jičín-Rešov(vodopády)-Rýmařov-Nový Jičín (celkem jsme najeli asi 200 kilásků), já jsem vyjel s plnou nádrží, dojel jsem domů a koukám, že tam je pořád hrubě přes půl. Nekecám.
A to tomu brácha docela nakládal, takže jsem se za ním hnal někdy i tachometrových 120, žádný economy run. To tam byla tryska 105. Teď mám trysku 108 a spotřeba se nijak nezvětšila. Je to asi od motorky k motorce, každá je jiná

350/354

21.1.2011 v 16:21 | Nahoru | #19
Tady furt někdo řeší nějaký trysky a jiný hovadiny.nechte tam ty co tam patří od výroby a nemusí se do toho hrabat.já s ní jezdil za 5 litrů.když jí tavíš jako magor tak veme všechno víc a akorát jí skurvíš,hlavně v létě při vedrech se prostě musí hodně šetřit.když pojedeš pěkně svyžně a né jak magor tak vydří i v největších vedrech,ovšem za předpokladu že používáš ten správnej olej do benzínu.

(reakce na) 350/354

21.1.2011 v 16:43 | Nahoru | #20
[quote=_Hans_]To nevím. Hodnotím jen podle svojí kejvačky, kde se stačí na kyvku křivě podívat a už se prohybá [/quot

Když máš kyvku vymletou tak se to kroutí jak had to je fakt,hlavně ve dvou v zatáčce na nerovnosti.já vždycky myslel že někam odskáčem,pak sem dal nový pouzdra a čep do kyvky,udělal pořádný tlumiče který fakt tlumily(né nějaký vyteklý pérka)a bylo po houpání,pak to dřepělo statečně.

350/354

21.1.2011 v 22:29 | Nahoru | #21
tyhle starší jsou větší držáky než novější do 634 to ještě šlo pak už se to začínalo sypat aspoň v detailech

350/354

22.1.2011 v 02:17 | Nahoru | #22
s 634 jezdim za 4,5 i za 4 litry a to tam mam 115trisku a vape zapalování

2 reakcí na tento příspěvek 350/354

12.3.2013 v 21:44 | Nahoru | #23
Ahoj páni,chystám sa renovovať Jawa 350/354 typ???
V techničáku mám napísané: motor Jawa 350,výrobné číslo motora 354-073924 rok výroby 1969??? Vie niekto posúdiť o aký typ sa vlastne jedná? Na 354 je to nezmyselný rok výroby.Dajme tomu,že to je preklep a rok výroby je vskutočnosti iný.
Kostra je 354-036259 a tiež rok výroby 1969.Z čoho mám vychádzať pri určení správneho typu.Vie to niekto podla výrobného čísla?Vdaka.

(reakce na) 350/354

14.3.2013 v 09:56 | Nahoru | #24
No tehda si šlo sestavit doma motorku s dílů co jsi koupil v mototechne a která teoreticky nikdy neprojela továrnou a pak to na DI přihlásit. A taky záleží jaký je to techničák? Já třeba mám novodobou plachtu - duplikát po zstrátě, stará knížka není. No a rok vyroby byl nezjištěn, mám jen uvedené datum uvedení do provozu 03/1962. No a moje motorka je evidentne model 1959. Staci aby to prvni majitel prihlasil dodatecne, nebo to bylo podniku, svazarmu apod. No a kdyz to pak urednik napsal do kolonky rok vyroby... Takze 1) podstatne je co je na typ. stitku. 2) Urcit typ podle kostry - uchyty kastliku, cep kyvky 3) popripade podle dalsiho, nadrz, kastliky, maska a dalsi. Kdyz tak nafot, dej sem fotky a urcite Ti tady spousta lidi presne urcit typ + r.v.

350/354

14.3.2013 v 10:34 | Nahoru | #25
napiš svůj dotaz tady http://www.veteranf...hp?id=117&tema=0 tam ti určitě poradí

Naposledy editováno 14.03.2013 10:35:13

(reakce na) 350/354

14.3.2013 v 12:54 | Nahoru | #26
hansol>
Podle čísla bych to spíš odhadoval na rok 59.hoď sem foto

350/354

14.3.2013 v 21:38 | Nahoru | #27
Motorka pochadza od vojska a nový majitel ju chcel trocha "omladiť" tym že povymienal originálne diely za diely z iných strojov.Povodný je len rám,kyvka,kastlíky a motor bez valcov.Motorku celú rozobral a tak nechal 20 rokov,takže si ani nepameta čo tam bolo original ked ju od vojska kúpil.Niečo nafotím.

Edit:Napisal som jednému pánovi a ten to určil na Jawa-čz 350-354/04
Dakujem všetkým za pomoc.

Naposledy editováno 15.03.2013 22:18:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3886, 3887] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116605 Dnes v 16:17 dave-lister
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist