Naposledy editováno 16.07.2017 22:43:10
redwolf píše: lewiss
Písty sem zkracoval na koncích zhruba o tři milimetry, účel to nemělo žádnej, jen kámoš měl z osmičky a mě se nechtělo kupovat nový,když sme to prvně složili a protočili motor ( naštěstí jen nakopávačkou) písty tloukly o kliku Tak se zkracovalo až máša začala šlapat, zřejmě sme trošku k lepšímu změnili časování otevření kanálů a jelo to podstatně líp
O záměru zlepšit výkon sem ani neuvažoval
Jo tak když nebyl záměr honit koně tak tomu rozumim.
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Kdybych tehdy nebyl mladej a blbej, moh sem si dělat poznámky a dneska bych byl v balíku Ještě sem tehdy zkusil přímý vtřikování paliva do trabanta, výsledek 120 na trojku a po´pěti vteřinách ulítlý hlavy to už ovšem záměr zvýšit výkon byl......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
Cosmogagy píše: cece tak to je nemile... stat se to mne tak jim tam udelam dobry vitr... (i kdyz by si z toho asi hovno delali... priste zkus TK Moto TADY udelaj ti z jawy slusnou raketu, zalezi jen na tom kolik do toho budes chtit dat
No já teda s TK moto zas tak dobrý zkušenosti nemam
redwolf píše: Jo tak když nebyl záměr honit koně tak tomu rozumim
Kdybych tehdy nebyl mladej a blbej, moh sem si dělat poznámky a dneska bych byl v balíku Ještě sem tehdy zkusil přímý vtřikování paliva do trabanta, výsledek 120 na trojku a po´pěti vteřinách ulítlý hlavy to už ovšem záměr zvýšit výkon byl......
Jooo to musela bejt krásná destrukce.tak daleko sem se ještě nedostal.já měl jenom vystřelenou svíčku z hlavy.
Jooo to musela bejt krásná destrukce.tak daleko sem se ještě nedostal.já měl jenom vystřelenou svíčku z hlavy.
bylo to opravdu úžasný, větší závity to zpravily, a pak se můžeš divit že v servisu kdeco zkurví, jestli tam nepracuje některej z mých kamarádů...........
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
Sofía píše: No já teda s TK moto zas tak dobrý zkušenosti nemam
znamy tady od nas (uz tu jawku teda nema) tak tam mel motorku na vybrusu, upravu klikovky, upravu koncovek dvoukomoraku a myslim ze este na cemsi, a byl se vsim spokojeny
Jejich úpravy budiž ...i když mi připadá, že nevznikaj pod vlivem příliš velkých teoretických rozborů, ale zase je krásné to, že své výsledky ověřujou brzdou atd .
Tak já sem tedy napíšu svoje zkušenosti, ať to každej ví:
Kámoš si u nich nechal udělat komplet GO motoru fichtla...jednalo se o dědictví, takže to byla doložená prvodemontáž...prvních cca 1000 km to fungovalo, ale potom se porušila těsnost mezi motorovou skříní a převodovkou (velký monžství silikonu)...no skončilo to u mě...když jsem to rozhodil, tak kartery totálně do banánu...po přeměření jasně od špatného podložení při vylisovávání ložisek (to vysvětluje to hafo silikonu), dále ohnutá ojnice (důvod nelze ověřit) a co mě nejvíc pobavilo, tak ve válci s druhým výbrusem (38,5) byly kroužky na výbrus 0...tedy zámková vůle nejmíň 1 mm u téměř nových kroužků...
...dále jsem od nich koupil sadu kroužků do krku řízení na J 640...ta velká miska co jde do rámu, byla o rovných 0,5 mm včetně tolerance větší...a ten malý kroužek na brejle měl díru o 0,03 mm větší, takže na té trubce doslova plandal...tedy přepočtová vůle na kole by byla několik milimetrů a to se nebavim o rychlosti opotřebení při geometrický nekompatibilitě...ale zase je ctí, že celkem v pohodě proběhla reklamace a vše se vyřešilo k mé spokojenosti .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
Dzeronimo píše: Ty si děláš výbrus doma? Jestli ano tak si frajer máš li strojové zázemí.
ne válce a kliku si nechám udělat složit a seřídit si to už dovedu a líp než v servisu nějakim pučmidrátem1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
350.632 píše: ne válce a kliku si nechám udělat složit a seřídit si to už dovedu a líp než v servisu nějakim pučmidrátem
No vidíš a já si dělám i ty válce a kliku, aspoň mám jistotu že to bude pořádně. Jinak vyrobit honovačku neni nic složitýho, stačí dvě traverzy, hromada železa, dva motory a hodně zručnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
Každopádně já se poučil. Nikam již mašinu nedám. Sehnal jsem kupu vercajku a budu servisovat doma.
Je ale jen otázka času, až někdo těm šejdířům zatopí. Na každou svini voda se vaří.
Sojky píše: No vidíš a já si dělám i ty válce a kliku, aspoň mám jistotu že to bude pořádně. Jinak vyrobit honovačku neni nic složitýho, stačí dvě traverzy, hromada železa, dva motory a hodně zručnosti.
no vidíš ale na to zase já nemam dílnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
lewisss píše: redwolf> jo tak tohle je jiná.trochu blbě si to formuloval a já si to blbě přebral.k broušení hran kroužků nemám jedinou vítku.kroužky to je jasná věc.ty co dělaj výbrusy to moc nedělaj a pak se to v záběhu zadírá.ale aby někdo šmrdlal válec to je kravina.
k broušení hran kroužků .... to si děláš ale legraci.. nebo je to omyl... nebo fakt srážíš hnany na kroužkách??
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Naposledy editováno 13.01.2011 16:48:02
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Dzeronimo>ty jo, tak to nasere Dřív se mě taky něco podobného podařilo a ne jednou, no jo chybama se člověk učí A po všech těch zkušenostech co s motorkama a servisama mám (v nejednom sem dělal) tak vím už naštěstí komu můžu a nemůžu věřit, ale hlavně si v podstatě cokoli složím už sám a je mě jedno jestli je to pincek nebo 150koňová motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
mischa638 píše: Cosmogagy>sakra jakto že neděláš reklamu mě?!
Dzeronimo>
ty mas reklamy uz dost, a kdyz ti nazenu dalsi zakazniky tak pak nebudes mit cas na opravovani moji motorky (i kdyz momentalne zadnou nemam :-/ )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
Tomu, že výbrus nebyl hotov nemusíš věřit, ale mě přesvědčili totálně zapálené písty a jejich označení na vrchu, pod vrstvou karbonu. Mino jiné mi řekli, že museli vybrušovat na 6 výbrus v důsledku vady a já zjistil, že oba válce mají 1 výbrus. Jen tam nacpali nové pístní kroužky a válce byly olíznuté smirkovým papírem. Pročti si to všechno a pak posuzuj.
Dzeronimo píše: Hydron> Já si nestěžuji. Chtěl jsem jen upozornit ostatní, aby si dávali bacha. Mimo jiné už jsem psal, že jsem to řešil s českou obchodní inspekcí, ale ty mi řekli, že do toho zasahovat nemůžou. Jedná se prý o občasnko-právní spor. To znamená soudní řešení. Jenže to by při dnešních cenách bylo dražší než celá motorka. Jenom hodina sezení s advokátem stojí 1500kč. Já nemám prachy na to, abych to řešil touto cestou. Nevím jestli jsi si přečetl vše. Mašinu mi předal, až po zaplacení. Já žádal po vyzkoušení reklamaci a on mě s otcem doslova vyhodil.
Tomu, že výbrus nebyl hotov nemusíš věřit, ale mě přesvědčili totálně zapálené písty a jejich označení na vrchu, pod vrstvou karbonu. Mino jiné mi řekli, že museli vybrušovat na 6 výbrus v důsledku vady a já zjistil, že oba válce mají 1 výbrus. Jen tam nacpali nové pístní kroužky a válce byly olíznuté smirkovým papírem. Pročti si to všechno a pak posuzuj.
to ten největší lempl amatér udělá líp kde toje?
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |