Naposledy editováno 16.07.2017 22:43:10
2 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Tak snad aspoň jim takhle odlákáš zákazníky.
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Pak si dej motorku do servisu... s tohodle už mě vyléčili v Suzuki Přerov. To nad tim radši strávím víc času sám s manuálem
E: písmenko
Naposledy editováno 12.01.2011 15:26:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
PEPAFJR píše: Pokud máš s nima písemnou smlouvu o tom co jsi chtěl opravit a předávací list o ukončení opravy. Tak bez problému reklamace či soud. Ale připrav se na to,že se to potáhne delší dobu.
tak zadani asi bylo ze to spatne jede.. na coz oni budou kontrovat ze vymena krouzku je ta spravna oprava a to jak to jelo a jestli to ted jede hur uz nikdo neprokaze...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
2 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Dzeronimo píše: assassin> Prokázat by se to dalo. Byl tam i můj otec, který má motorky také rád. Tu motorku zkoušel také. Když jsem jel na motorce tam, tak frčela na oba válce, a jen byla líná do kopce. Po jejich "opravě" jela na jeden a měl jsem pocit, že se budu muset odrážet ještě nohama.
no v pripade nakyho sporu je to ze tvuj tatik rekne ze pred opravou jela lip celkem nic moc dukaz. kazdopadne pokud po oprave motorka jede na jeden valec tak bych to samo neprevzal...
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
redwolf píše: No výměnu pístních kroužků a lehký přebroušení válce papírem bych chápal, ale nepíšeš jestli ti naúčtovali pouze kroužky a výměnu, nebo i nějakou jinou práci a materiál týkající se závady. Mašinu která jede na jeden válec bych hlavně vůbec nepřebíral, těžko pak taky poznáš jestli má na jeden hrnec lepší výkon....
Sorry možná neznám všechno ale co jako má za smysl šmirglem brousit válec?těžko asi něco srovnáš natož něco spravíš.vydřený písty a oválnej válec těžko srazíš šmirglem.podle tý ceny tipuju že pánové v servisu berou 4000 za hodinu práce.
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Sorry možná neznám všechno ale co jako má za smysl šmirglem brousit válec?těžko asi něco srovnáš natož něco spravíš.vydřený písty a oválnej válec těžko srazíš šmirglem.podle tý ceny tipuju že pánové v servisu berou 4000 za hodinu práce.
Nevim jestli sem sám, ale pokud sem měnil jen prasklej nebo zapečenej kroužek a válec nebyl vysloveně poničenej, vždycky sem ho lehce přebrousil aby si kroužky líp sedly. Neni to z mý hlavy ale rada 77 letýho motorkáře, kterej jezdil motokros na jawkách když většina z nás ještě srala do plen. Tím ovšem nepopírám že je to prasečina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
mr.mickey píše: No ty vole bohužel i tací se najdou
Pak si dej motorku do servisu... s tohodle už mě vyléčili v Suzuki Přerov. To nad tim radši strávím víc času sám s manuálem
E: písmenko
redwolf píše: Asi sem to fakt blbě napsal,ale pokud už mašina běžela, stejně blbě poznáš co tam kdo brousil.... Možná bych se taky zaměřil co se týká výkonu na ty pěkný výfuky, když se tam daly tak to možná jelo pěkně, ale olej dělá svý..
Já už měl taky spoustu blbejch skušeností s brusičema.nevím jak to dělaj ale většinou to fakt po výbrusu jede hůř.kámošovo 350 634 jela jak prase.nebyla ještě broušená.pak jí udělali kliku a výbrus a bylo po prdeli.od tý doby to prostě takhle nejelo.dneska co používaj a dávaj lidem za matroš do motorů to bych blil.písty kterejm vyskakujou zámky,písty který po ujetí 3000 km maj na čepu 1,5mm vůly to je fakt mazec.dneska je to fakt těžký narazit na dobrý zboží.
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
redwolf píše: Já si myslim že tu mojí úpravu taky nakonec něco nevydrželo, ale to už sem asi nebyl majitelem, ale ten pocit že třiapůle jede 145 byl v tý době krásnej, i když ne každej měl tu odvahu se zkusit zabít
Počkej jak a kde si skracoval písty?Jaký to mělo účel?
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
1 reakcí na tento příspěvek Upozornění pro majitele jawek, emzet
Písty sem zkracoval na koncích zhruba o tři milimetry, účel to nemělo žádnej, jen kámoš měl z osmičky a mě se nechtělo kupovat nový,když sme to prvně složili a protočili motor ( naštěstí jen nakopávačkou) písty tloukly o kliku Tak se zkracovalo až máša začala šlapat, zřejmě sme trošku k lepšímu změnili časování otevření kanálů a jelo to podstatně líp
O záměru zlepšit výkon sem ani neuvažoval
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |