globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo si může koupit supersport?
 
26.11.2010 v 18:29
Nečekám nějaké rozřešení od toho to tématu,ale pořád si říkám,jestli každý kdo má supersport musí i "sportovně" (zkrátka jak prase) jezdit? Může si vůbec toto moto koupit někdo jenom kvůli vzhledu a pocitu,že má něco,co může letět téměř 300km/h,ale stačímu mu jezdit na pohodu ?????
Kdy se může sednout na supersport?
-když už má jezdec něco naježděno na klasických motorkách?
-nebo když už jezdec to má "v hlavě srovnaný"
-nebo když už jezdec umí jezdit kolínka?
- a nebo jedině pokud jezdec chce jezdit kudlu a nebojí se?

Nechci sporta,ale vždycky,když mně nějaká "žáhne",tak si říkám,jestli může onen řidič jet i kochačku,nebo se to prostě na tomto motocyklu nedělá a byl by za blbce...?!?!??


Naposledy editováno 26.11.2010 18:38:34
Anketa: Jak se jezdí na supersportu?
Jenom palba,kudla apod.
13%
46
Svižně a s přehledem.
58%
201
Dá se jezdit i kochačka.
19%
66
Kdo nejezdí na okruh by si SS neměl kupovat!
9%
31

Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 12:20 | Nahoru | #91
neni problém jet rychle to umí každej blbec ale jet tak abys něco viděl to už problém je ?

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 12:36 | Nahoru | #92

Dante1990 píše: slanecek> Někdo vypadá jak čurák na sportu, někdo čurák je a fotí se u USA vlajky a vede tady jen hustý mothafaka řeči pyčo woe přemejšlej



tak něco takovýho mě napadlo taky

Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 13:46 | Nahoru | #93
asi bych nevydrzel jezdit na ss pohodovku me to furt nutilo tahat max tak sem poridil neco klidnejsiho cb

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 13:56 | Nahoru | #94
babajezi> Ale jinak jsem už jezdil lecos Napiš něco o tom widowmakeru Kawasaki KH (cos jezdil pracovně). Je to srovnatelné s čímkoliv dnešním?

Naposledy editováno 27.11.2010 13:57:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:19 | Nahoru | #95
Kantorek> Ono se to s odstupem let těžko srovnává. Tyhle 2T měly rozhodně něco do sebe. Kdybych to měl srovnat třeba zrovna s tím GSX-R tak ta moderní Suzuki samozřejmě jede víc. Jenže je to takový učesaný. Co tomu dáš to tam je. Ale ten třívál byla strašná potvora. Dole to jelo jak fichtl a potom v tom strašným způsobem chytly saze. Ještě k tomu v závislosti na teplotě, vlhkosti vzduchu a konstalaci hvězd pokaždý jinak . Celou dobu cos na tom jel to bylo utkání mezi motorkou a jezdcem. Na GSX-R můžeš jet relaxační pohodu. To na tý Kawě nešlo. Když zapršelo tak to nikdo nechtěl jezdit. Jinak kdybych na to dneska měl psát test tak bych asi zkritizoval strašně tuhou spojku, vibrace a na dnešní dobu nic moc brzdy. Jako klad bych ale rozhodně uvedl neuvěřitelné množství adrenalinu kterou tahle bestie dokázala vyprodukovat."Přílít jsi na plnejch brzdách do vinglu, šešlapal o tři dolů a když jsi na výjezdu zatáhl tak šla ta šílenost najednou na záda a jela do lesa "
Dával jsem sem před časem video kdy se na tom kluk rozjíždí a kde bylo vidět jak v určitým momentě skočil výkon. Sice za to netahal naplno ale na záda to šlo stejně.Bohužel už to video nemohu najít:(. Kdybych si měl dneska vybrat mezi tím výrobcem vdov nebo GSX-R asi bych sáhl po tý Suzuce. Přeci jen už mám věk a tolik adrenalinu zase nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:27 | Nahoru | #96
babajezi> No právě na to video si vzpomínám. Mimochodem to Váš zaměstnavatel tenkrát pro Vás (za valuty) kupoval i takové mašiny ? Netušil jsem že se zkoušelo i toto (vím od Tebe cos dělal a kde ).

1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:37 | Nahoru | #97
babajezi: za 5 mi jezdila zx9r, zx10r se da za 5.5 , turistika 120-140 lehkej plyn

jinak zada me bolela prave z VFR, ze ZX10 me neboli nic, jen na svatebnim pruvodu stale 40kmh ve dvou byl zahul na zapesti, to je jedina vyjimka

Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:42 | Nahoru | #98
Na "superbike" po určitých zkušenostech se dá jezdit vždy a všude a za každých okolností a dá se jezdit pomalu i rychle...vzdálenosti cca 500 km na otočku jsou možné bez nějakých komplikací a problému!..spotřeby dle stylu jízdy,většinou u "sportovního" tj. 8-10 l/100 km!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:46 | Nahoru | #99
Kantorek> Jezdily se především zahraniční vzorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:49 | Nahoru | #100
Bubrak ZX10R> No já mám už právě záda dost načnutý a nejvíc mě bolí třeba ze skůtru kde sedím rovně. Jdyž mám víc váhy na ruce tak mě záda nebolí. Na choperu bych tedy už nemohl

S SS od Kawy taky žádný současný zkušenosti:(

Naposledy editováno 27.11.2010 15:51:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 15:52 | Nahoru | #101
babajezi> Dík. Škoda že se to ve vývoji nemohlo moc odrazit, ale oba víme jaká to byla doba .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 16:05 | Nahoru | #102
Kantorek> No bez ohledu na dobu: nedovedu si představit, kdo by to v tý době kupoval. Jednak by se na tom naprostá většina lidí "vyjetejch" na kejvačkách a pionýrech zabila a potom by nebyla ochotna za motorku zaplatit jako za dvě nový auta a ještě do toho lejt 12l/100km.

Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 17:52 | Nahoru | #103
jj jet na sportu pomalu je hroznej hrob... všechna váha na ruce.. a přehřejvá se... od tý doby nejezdim spanilí jízdy na srazech.. je to prostě dělaný na to aby se natom jelo svižnějc....
2LEKO: nekdy si veme i víc... když jedu normálka v klidu tak pápne 6,7 na sto ale když zaní taham na max tak papá 17,5 na sto ...

Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 17:59 | Nahoru | #104
cestovat se dá i na sportu .. jeli sme na šumavu na tejden a ještě velkej batoh na záda

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 18:00 | Nahoru | #105
ale na dálnici docela koukali když jsem je takle naloženej předjížděl po zadnim

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #106
babajezi> Ty seš od fochu, ale myslím že i tenkrát by se dobře "udala" nějaká Jawa nebo ČZ půllitr (nemyslím tedy zrovna 750) čtyřtakt, s elektrickým startérem a kotoučovkou... po to mspousta lidí prahla. Vem si jak se celkem dobře prodávaly Norcky ES2...a taky nestály zrovna málo.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 19:47 | Nahoru | #107
pomalu 50,130? to fakt na Supersportu nejde, to bys to asi udusil:P
-dlouhodobě na něm může jezdit jen ten kdo má chladnou hlavu a rychlý reakce:))

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 20:30 | Nahoru | #108
forzaitaliana> Dobrá zpráva,s tou chladnou hlavou a rýchlejma reakcema pak je potřeba ještě malinko z prdele klika

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 20:46 | Nahoru | #109

poli46 píše: ale na dálnici docela koukali když jsem je takle naloženej předjížděl po zadnim



dyk na tom nic nemas


(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 21:34 | Nahoru | #110

brabenecz píše: Jestli někdo jezdí na supersportu pomalu, nechápu jak to vydrží. To je jako zaplatit si kurvu a vodit se s ní za ruku.



Hustě! Odpověď je nevydrží, cokoliv pod 100kmh je utrpení.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 21:47 | Nahoru | #111
17 lidi hlasovalo pro odpoved 4............... se omlouvam,ale vy jste dementi

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #112
NoFear4> nesouhlasím, podle mě jsou dementi těch 23 co hlasovalo první možnost a schválně jestli uhádneš proč čéče?!

ty myslím že to trefíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

27.11.2010 v 23:44 | Nahoru | #113
Kantorek> Nevim jak to myslis, jelikoz treba jawa,MZ nebo CZ , se prodava po x letech porad a spousty lidi si ji i dnes radi koupi pro zacatek. Mel jsem skoro za komaru cagivu a kamos mel Hondu BD (boldor), reknu ti ze tolik zavad co v te dobe meli tyhle motorky a kolik to stalo prachu , to bylo na zblazneni. Vic to stalo rozebrane v garazi nez co jsme na tom najeli.

edit : po cagive jsem si koupil 640 Jawu a zlaty stroj

Naposledy editováno 27.11.2010 23:47:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 00:45 | Nahoru | #114
Creck> Myslím to jednoduše spousta lidí si myslí že vývoj v JaWě a ČZ byl pokud ne přímo tlumen tak byl alespoň nepodporován (neb ve Svazu prý nepotřebovali složitější stroje) a kdyby byl vývoj podporován mohli jsme mít už dřív konkurenceschopné mašiny (v 60-ých letech ČSSR byla největší výrobce motocyklů na světě! - kvantitativně)). No ale jsem laik babajezi by k tomu mohl jistě říct (napsat) víc...

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 01:48 | Nahoru | #115
Kantorek> Podle me proste nebyla potreba vyrabet neco lepsiho. Kdyz se kouknes na prototypy, tak ty byly supr, jenz ekdo by si tohle koupil ? Koukni na tatru 613, to bylo megamonstrozni auto , pokud jsi v tom nekdy jel , neco takoveho jsem uz nikdy v zivote neridil. Nebo treba Tatra MTX V8 , kdo myslis ze by si neco takoveho u nas koupil ? Nalada ve spolecnosti nebyla jako dnes, kdy si musi kazdy za kazdou cenu honit triko pred sousedem . Kdo si dneska koupi nove auto nebo novou motorku, na motorkarich ti je spocitam na prstech, kdysi skoro kazdy, bazary skoro neexistovali. Tim bohuze ztraceli krok s dobou.

Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 05:41 | Nahoru | #116
vzít za to a rvát to na doraz umí i cvičená opice..a kolikrát mi přijde že opice má víc rozumu než lidi co občas potkávám .. a když předjíždíte tak se dívejte jestli proti vám nejede motorkář ..už se mi to párkrát stalo že mi někdo při předjíždění vjel do cesty a musel jsem to strhnout a určitě to nebyl žádnej jezdec pač měl triko a kratasy mno čůů... nepotřebuju aby mně zabyl nákej idiot kterýmu ještě nezaschl ingoust na kartě ..jestli se chce zabít tak at se rozjede proti zdi..každej sám svého štěstí strůjce ale nemusí zabít deset lidí okolo

Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 08:34 | Nahoru | #117
Název tématu a formulace ankety jsou odlišné věci, ale budiž; za sebe bych prostince konstatoval, že koupit si to může kdokoliv kdo na to má a chce to, a jezdit na tom může kdokoliv kdo se na to cítí. Co je k tomu potřeba je celkem obecně známo; co je krom toho potřeba k tomu, aby se jeden dožil stáří, tady poznamenal Redbois.
A drobnost pro Grázla: pokud by se Fear dostal k PC zas až za měsíc, správná odpověď je jaká? Mně už ta paměť tak neslouží, a taky tady nejsem denně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 09:50 | Nahoru | #118

Kantorek píše: babajezi> Ty seš od fochu, ale myslím že i tenkrát by se dobře "udala" nějaká Jawa nebo ČZ půllitr (nemyslím tedy zrovna 750) čtyřtakt, s elektrickým startérem a kotoučovkou... po to mspousta lidí prahla. Vem si jak se celkem dobře prodávaly Norcky ES2...a taky nestály zrovna málo.



To je právě ten záhadně rozšířenej omyl. Ono se to ve skutečnosti prodávalo strašně blbě.Dokonce poslední dovoz G 80 byl totální debakl a motorky se po 2 letech přeprodali přes Motokov někam do ciziny zpátky. Osobně jsem chodil na Letný kolem mototechny kde stál za výlohou fakt snad 2 roky a nikdo to nechtěl. Jestli se tu najde pamětník a pražák tak mi to potvrdí.Lidi tam stáli frontu na panelky v exportu ale ten 4T byl neprodejnej.Ani se nedivím. Byl to děsnej krám.Proti tomu byla Californie super motorka.Celkem jakoukoli motorku šlo koupit v Tuzexu. Jak jsi přišel k bonům nikdo nezkoumal a vexláci (většina z těch větších byli STBáci) fungovali stoprocentně.Pokud jsi se nějak dostal k valutám tak celkem nebyl problém si motorku koupit v Německu.V tom případě si už ale musel zdroj valut prokázat.Vlastní dovoz a přihlášení bylo naprosto bez problémů. Já si tam naposled kupoval XTZ 750 a jediný problém byl s celníky když jsem tu putnu chtěl za dva měsíce prodat. Ale i to se vyřešilo.Čtyřtak od ČZ nebo Jawy by se asi prodával, jenže by to zdaleka nebyl takový trhák jak se teď zdá.
Velká škoda byla, že se do serie nadalo "malý Áčko" a 637. Hlavně to Áčko. Na tu dobu (1967) to byl neuvěřitelný motor a skvělá motorka. I ve 250 to jelo jako kráva.To by ve 400 lítalo. Horizontální kartery, 5 kvalt..paráda.
637 jela taky fest ale tam se nepodařilo s ohledem na malou kliku vyřešit vibrace a při tom výkonu to bubnama nešlo moc zastavit
Nicméně situace byla taková jaká byla a změnit serii nebylo prostě možné.

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 10:05 | Nahoru | #119

Kantorek píše: Creck> Myslím to jednoduše spousta lidí si myslí že vývoj v JaWě a ČZ byl pokud ne přímo tlumen tak byl alespoň nepodporován (neb ve Svazu prý nepotřebovali složitější stroje) a kdyby byl vývoj podporován mohli jsme mít už dřív konkurenceschopné mašiny (v 60-ých letech ČSSR byla největší výrobce motocyklů na světě! - kvantitativně)). No ale jsem laik babajezi by k tomu mohl jistě říct (napsat) víc...



Na tohle téma jsem už toho tady napsal spostu ale stále se to vrací.Je to boj s větrnými mlýny.Zkusím Ti to hodně zjednodušeně vysvětlit.Jawa měla nasmlouvalou celou kapacitu výroby na cca 15 let dopředu !!!!! Žádnej kapitalista na světě by neudělal to, aby nesplnil smlouvu, zavřel a přestavěl fabriku (nebo někde postavil novou) a začal vyrábět něco o čem nikdo nevěděl jestli by šlo vůbec prodávat. Nová motorka by byla samozřejmě výrazně dražší a její prodej mimo RVHP (kde takovou motorku nechtěli) by díky komplikacím "železné opony" byl více než problematický. Na druhou stranu zde byli dlouholetí zákazníci (SSSR, Turecko, Indie atd.) Kteří měli požadavek jednoduchého, levného a hlavně pořád stejného motocyklu.
SSSR třeba důrazně trval na možnosti montáže sidecaru a bez splnění této podmínky to prostě
nešlo.Asi by v té době bylo řešení skutečně postavit ještě jeden závod (hlavně vlastní motorárnu protože motory se dělaly u dudáků) a tam rozjet výrobu některého z prototypů. Jenže to by stálo strašný prachy a výsledek by byl nejistý. Do toho se nikdo nepustil protože v přápadě krachu by přišel "soudruh prokurátor" a dostal by pěknej flastr. Tenkrát se státní peníze nesměly rozhazovat jako dneska

Nejvíc se mi líbila myšlenka serie soutěžáků (dneska endur) s vrškem upraveného 4 ventilu z Divišova. K tomu už ale bohužel nedošlo. Půllitrovej Bitrak s Divišovem by byl asi fak šlágr. Škoda.

(reakce na) Kdo si může koupit supersport?

28.11.2010 v 10:32 | Nahoru | #120

babajezi píše: Bubrak ZX10R> No já mám už právě záda dost načnutý a nejvíc mě bolí třeba ze skůtru kde sedím rovně. Jdyž mám víc váhy na ruce tak mě záda nebolí. Na choperu bych tedy už nemohl

S SS od Kawy taky žádný současný zkušenosti:(



Je to tak na SS tě bolej zápěstí, a to hlavně při pomalý jízdě. Z toho důvodu tě to nutí jet rychleji a rychleji a rychleji....
Záda tolik netrpěj, na cesťáku mě bolej víc. O prázdninách dávám Slovensko v kuse cca 660km a bolí mě hlavně prdel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist