Kdy se může sednout na supersport?
-když už má jezdec něco naježděno na klasických motorkách?
-nebo když už jezdec to má "v hlavě srovnaný"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
-nebo když už jezdec umí jezdit kolínka?
- a nebo jedině pokud jezdec chce jezdit kudlu a nebojí se?
Nechci sporta,ale vždycky,když mně nějaká "žáhne",tak si říkám,jestli může onen řidič jet i kochačku,nebo se to prostě na tomto motocyklu nedělá a byl by za blbce...?!?!??
Naposledy editováno 26.11.2010 18:38:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
edit : po cagive jsem si koupil 640 Jawu a zlaty stroj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 27.11.2010 23:47:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo si může koupit supersport?
Kantorek píše: babajezi> Ty seš od fochu, ale myslím že i tenkrát by se dobře "udala" nějaká Jawa nebo ČZ půllitr (nemyslím tedy zrovna 750) čtyřtakt, s elektrickým startérem a kotoučovkou... po to mspousta lidí prahla. Vem si jak se celkem dobře prodávaly Norcky ES2...a taky nestály zrovna málo.
To je právě ten záhadně rozšířenej omyl. Ono se to ve skutečnosti prodávalo strašně blbě.Dokonce poslední dovoz G 80 byl totální debakl a motorky se po 2 letech přeprodali přes Motokov někam do ciziny zpátky. Osobně jsem chodil na Letný kolem mototechny kde stál za výlohou fakt snad 2 roky a nikdo to nechtěl. Jestli se tu najde pamětník a pražák tak mi to potvrdí.Lidi tam stáli frontu na panelky v exportu ale ten 4T byl neprodejnej.Ani se nedivím. Byl to děsnej krám.Proti tomu byla Californie super motorka.Celkem jakoukoli motorku šlo koupit v Tuzexu. Jak jsi přišel k bonům nikdo nezkoumal a vexláci (většina z těch větších byli STBáci) fungovali stoprocentně.Pokud jsi se nějak dostal k valutám tak celkem nebyl problém si motorku koupit v Německu.V tom případě si už ale musel zdroj valut prokázat.Vlastní dovoz a přihlášení bylo naprosto bez problémů. Já si tam naposled kupoval XTZ 750 a jediný problém byl s celníky když jsem tu putnu chtěl za dva měsíce prodat. Ale i to se vyřešilo.Čtyřtak od ČZ nebo Jawy by se asi prodával, jenže by to zdaleka nebyl takový trhák jak se teď zdá.
Velká škoda byla, že se do serie nadalo "malý Áčko" a 637. Hlavně to Áčko. Na tu dobu (1967) to byl neuvěřitelný motor a skvělá motorka. I ve 250 to jelo jako kráva.To by ve 400 lítalo. Horizontální kartery, 5 kvalt..paráda.
637 jela taky fest ale tam se nepodařilo s ohledem na malou kliku vyřešit vibrace a při tom výkonu to bubnama nešlo moc zastavit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Nicméně situace byla taková jaká byla a změnit serii nebylo prostě možné.