1 reakcí na tento příspěvek XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
Poloha jehel na spotřebu vliv má - u Ténerek (nebo TDM?) si lidi stěžovali na pažravost a řešením bylo právě spuštění jehel dolů. Motor nepatrně zlenivěl a spotřeba klesla právě o nějaký litr a půl. Pro ty, kdo chtěli spíše cestovat než závodit, to bylo optimálnější nastavení.
Podle Haynese jsou hlavní trysky na předním válci 137,5, na zadním 135. Jehly jsou buď typ 5DZ17/5DZ18 - ty patří na první zářez, nebo novější mají jehly 5DZ9/5DZ10 a patří na třetí zářez. Tryska volnoběhu by měla být 35, tryska sytiče 40. Pak jsou tam ještě vzduchové trysky - jedna velikosti 70, druhá 170. Clymer to v zásadě potvrzuje, plus u jednoho modelu ještě uvádí jehly Y-0.
máš tam čísla jehel a tovární nastavení, nebo tady str. 167.
1 reakcí na tento příspěvek XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
tigrasek>Cooker> No motor měl najeto 300000 km,měl slabší kompres a trochu klepkal i když vím že u těchto strojů je to normální.Dávaly se tam norm.origo písty a seřízení na brzdě bylo v ceně,tak proč to neudělat.Ale jak je vidět,brzda není asi všechno,když to teď tak papá benzín.Stejně mi jen ještě potom změřili výkon jen na zadním kole a ne jak jsem si myslel motoru-to mi bylo k ničemu,neměl jsem to s čím porovnat jestli je ten výkon v richtiku aspoň přibližně podle TP.
S těma kilometrama to myslíš vážně nebo ses uklepl o nulu?
Tak to si pohrál někdo s karbcem, chtělo by to dát to základní nastavení a od toho se odrazit...to je vždycky na dlouhou trať a o nervy ...držím palce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
Není to 25 kW verze blbě otevřená? Pak bych se nedivil té spotřebě. Musel bys víc tahat, aby to jelo stejně, jako plná verze.
Navíc s tím hrncem by to naopak mělo mít dole lepší krouťák než bez něj! Takže tu něco hodně nehraje.
1 reakcí na tento příspěvek XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |