Zdravím,po výměně šálků na klikovce,pístů a pístních kroužků ve firmě a po zajetí 2000 km šla moto na brzdu na vyladění,byl jsem u toho a po měření byl zadní válec v pořádku,na předním mi počarovali s jehlou-dávali ji údajně o drážku výš a moto po opětovných měřeních a podle grafů i lambda sondy údajně O.K.Ale co se nestalo,spotřeba mi vylítla skoro o 1,5 litru nahoru a teď při jízdě na kochačku do 90 km/h mi Virago papá v pohodě 6 litrů což je moc.Laboroval jsem zatím jen s volnoběžnou směsí,ale bez výsledku.Je možné že to může být tou jehlou ve vyšší poloze?Nevíte náhodou někdo tovární nastavení jehel-která drážka na kterém karburátoru??Rád bych i taky věděl jaké jsou origo čísla trysek na jednotlivých karburátorech-nikde v manuálech jsem to nenašel.Pokud by mi nikdo tady neporadil,musel bych se podívat do karburátorů od manželky/má taky 535/,ale to se mi do toho moc nechce.Manželce přitom 535 papá necelých 4,5 litrů.Tak jak na to?Díky za případné rady.