1 reakcí na tento příspěvek XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
Poloha jehel na spotřebu vliv má - u Ténerek (nebo TDM?) si lidi stěžovali na pažravost a řešením bylo právě spuštění jehel dolů. Motor nepatrně zlenivěl a spotřeba klesla právě o nějaký litr a půl. Pro ty, kdo chtěli spíše cestovat než závodit, to bylo optimálnější nastavení.
Podle Haynese jsou hlavní trysky na předním válci 137,5, na zadním 135. Jehly jsou buď typ 5DZ17/5DZ18 - ty patří na první zářez, nebo novější mají jehly 5DZ9/5DZ10 a patří na třetí zářez. Tryska volnoběhu by měla být 35, tryska sytiče 40. Pak jsou tam ještě vzduchové trysky - jedna velikosti 70, druhá 170. Clymer to v zásadě potvrzuje, plus u jednoho modelu ještě uvádí jehly Y-0.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10405 | Dnes v 08:58 starýludva |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |