globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu
29.9.2010 v 00:02
Zdravím,po výměně šálků na klikovce,pístů a pístních kroužků ve firmě a po zajetí 2000 km šla moto na brzdu na vyladění,byl jsem u toho a po měření byl zadní válec v pořádku,na předním mi počarovali s jehlou-dávali ji údajně o drážku výš a moto po opětovných měřeních a podle grafů i lambda sondy údajně O.K.Ale co se nestalo,spotřeba mi vylítla skoro o 1,5 litru nahoru a teď při jízdě na kochačku do 90 km/h mi Virago papá v pohodě 6 litrů což je moc.Laboroval jsem zatím jen s volnoběžnou směsí,ale bez výsledku.Je možné že to může být tou jehlou ve vyšší poloze?Nevíte náhodou někdo tovární nastavení jehel-která drážka na kterém karburátoru??Rád bych i taky věděl jaké jsou origo čísla trysek na jednotlivých karburátorech-nikde v manuálech jsem to nenašel.Pokud by mi nikdo tady neporadil,musel bych se podívat do karburátorů od manželky/má taky 535/,ale to se mi do toho moc nechce.Manželce přitom 535 papá necelých 4,5 litrů.Tak jak na to?Díky za případné rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu

29.9.2010 v 13:40 | Nahoru | #1
tigrasek: 535 s třiceti tisíci kiláky je sotva zajetá a ne že má nízké tlaky. Ta tvoje musí mít natočeno o dost víc.
Není to 25 kW verze blbě otevřená? Pak bych se nedivil té spotřebě. Musel bys víc tahat, aby to jelo stejně, jako plná verze.
Navíc s tím hrncem by to naopak mělo mít dole lepší krouťák než bez něj! Takže tu něco hodně nehraje.

(reakce na) XV 535 po vyladění na brzdě-velká spotřeba benzínu

29.9.2010 v 14:09 | Nahoru | #2
1100Virago>Ne,ne Davide,je to ta nejsilnější verze 34 Kw,s tím krouťákem to mám vyzkoušené že to tak je,bez hrnce je odspodu o dost živější,a je to i zkušenost jiných co jsem i četl na K 1400,tak nevím.Ještě až bude pěkně tak se podívám do manželčiných karbeců,jestli tam nemá třeba jiné trysky(dynojet),ale asi ne.S těmi 30000 kiláky to tak je,ale asi víš sám že jsem ten motor mohl trochu doku...it,jak jsem hledal tu mojí závadu a vytáčel jsem ji do bezvědomí a nakonec to byly přehozené trysky v karbecech.Však jsi na ní jel sám,tak víš co a jak.Však po rozdělání komplet toho motoru byl jen zakarbonovaný,vše celkem odpovídalo najetým km,válec v toleranci že se ani nemusel dělat výbrus,tak se preventivně vyměnily písty a kroužky a výměna šálků na klice neskutečně pomohla ztišení motoru,zároveň se ještě vyměnily gufera na ventilech.Ale tak teď vím co mám za motor i když jsem celkem vyklepal 20000 kč za opravu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10403 Včera v 19:44 Jim-Beam
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist