jiste jste uz slyseli, ze Special 91 u pump konci, pac skonci/ila vyroba v rafineriich (z duvodu minimalni poptavky).
Resim ted, co lit do vyse zminenych vozidel. Mam urcitou predstavu, jen se chci ujistit, ze je spravna
Takze:
- do stodvacy budu lit Natural 91 a specialni aditivum (Benadit BA) slouzici k ochrane netvrzenych ventilu
- do Mustose hodlam lit Natural 91 a olej pro dvoutakty (jako dosud). Tj. nic se nemeni, krome toho, ze misto S91 budu brat N91. Benadit BA pouzivat dle meho nazoru nemusim, pac jeho ukolem je ochranit ventily, jez, jak znamo, v Mustosi obycejne nebyvaj .
Je tento postup podle vas v poradku, nebo mam delat neco jinak?
Pekny vecer
Naposledy editováno 26.08.2010 19:02:39
2 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
JeToFuk>u nás už skoro 91 není a mustoš jezdí nějaký ten pátek už natural 95 pus M2T
U nas jeste je....ja prave myslim, ze bys mel jezdit na stejny okt.c. jako ma special, cili 91. N95 ma o.c. vyssi.
Jo a M2T uz hodne let nepouzivam, leju tam olej Husqarna pro 2T motory (takovej zelenej), 1:50, maze to moc dobre a nezasira to vyfuk atd.
2 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
A do dvoutaktů je to šumák. Takže nechápu proč má někdo pořád nutkání to řešit, když se na tyhle otázky dá najít několik let pořád tyhle samý odpovědi.
Naposledy editováno 26.08.2010 19:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
joa ricin tam můžeš lit 1:100
Naposledy editováno 26.08.2010 19:54:57
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
ČZ 175/487 ředim 1:33 bo mám rád mlhu.
A aditivum do Š120?Není to zbytečný luxus?? kór v době kdy natankování plné nádrže zvyšuje její cenu téměř o 100procent
Naposledy editováno 26.08.2010 21:37:17
Dr.fík>Normálně N95 a pohoda.Jinak olej do sekaček do fichtla nepatří a už vůbec ne v poměru 1:50.Fichtl má na pístním čepu bronzový futro a to potřebuje dost oleje.1:33 neni v příručce napsaný jen tak pro nic za nic,a s "lepším" olejem se poměr nesnižuje
Ten olej je motocyklovy Mazaci pomer je nizsi (tj. do stejneho mnozstvi benzinu mene oleje), pac ma lepsi mazaci schopnosti. Bronz. futro zadnou ujmu nedozna. Jezdim na nej uz par let a muzu rict, ze to motoru nijak neskodi, ba naopak, je poznat, ze mu "chutna" lip nez M2T (ackoliv to nijak neodsuzuji, potrebam starych motoru, jako ma Mustos, plne vyhovuje)...¨
Kdyz nalejes ten husqarnackej olej v pomeru 1:33, je benzin moc mastnej a motor huli jako blazen.
Naposledy editováno 26.08.2010 22:38:00
Dingo>Do škody 120 sem lil natural 91 (občas i 95 dle ceny) a aditivum Benadit už někdy od roku 1999 páč to bylo v součtu pořád levnější jak special, ale jen někde
A do dvoutaktů je to šumák. Takže nechápu proč má někdo pořád nutkání to řešit, když se na tyhle otázky dá najít několik let pořád tyhle samý odpovědi.
Samozrejme mam net procteny, ale chtel jsem znat nazory i od motorkaru, tak proto se ptam
memphis.unv>Dr.fík> to víš, někteří samozvaní géniové neví co je to ložisko ale hlavně že jsou přesvědčení že jsou chytřejší než výrobce motoru
joa ricin tam můžeš lit 1:100
Mam jiny nazor, ale ok, beru vsechny, proto jsem se ptal. Jen myslim, ze je vhodnejsi napsat svuj nazor bez zbytecne ironie. Ovsem mas na ni pravo, o tom zadna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
trigr>JAWA 23 MUSTANG má předepsané palivo NORMÁL a ten měl oktanové číslo asi 81??Dyžtak mě opravte. Tak ty 4 oktany navíc už přežije. Já to cpal 95 do mustafa, simála a 350tek a teď i do Zetky a úplně v poho.
ČZ 175/487 ředim 1:33 bo mám rád mlhu.
A aditivum do Š120?Není to zbytečný luxus?? kór v době kdy natankování plné nádrže zvyšuje její cenu téměř o 100procent
Luuxus? Ja myslel, ze ne, kdyz to doporucuje i vyrobce paliva s ohledem na netvrzene ventily ve starsich motorech. Cena 100 ml aditiva Benadit BA se pohybuje od 18 do 24 Kc vc. DPH. Ovsem nikde na netu jsem nenasel pomer, kterym se to ma michat, cili az ho koupim, prectu si to na lahvi. Nicmene tech 100% prirazky se mi nak nezda...
Naposledy editováno 26.08.2010 22:27:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Želva_2>Luuxus? Ja myslel, ze ne, kdyz to doporucuje i vyrobce paliva s ohledem na netvrzene ventily ve starsich motorech. Cena 100 ml aditiva Benadit BA se pohybuje od 18 do 24 Kc vc. DPH. Ovsem nikde na netu jsem nenasel pomer, kterym se to ma michat, cili az ho koupim, prectu si to na lahvi. Nicmene tech 100% prirazky se mi nak nezda...
Já to beru podle svých Š120, které jsem měl. Dnes bych je neprodal díky ekologické dani ani za korunu. Kolik stojí Škoda 120l bez TP ze schopným motorem? 1-2tisíc max. tak, že podle mě se to aditivum ani nevyplatí. Než ten motor umře a to nějakej pátek potrvá. To je pak lepší vzít další motor z jiné, nebo rovnou celou škodku na ty samé papíry...čísla karoserie nejsou zas takový problém.
Teda to byla rada pokud doma nemáš nějakoho mazlíka, ale jen auto na popojetí pokud ne, pak by bylo do něj lepší naroubovat motor z favoritu. Dá to práci, ale pak to aspoň jede. A nemusíš dávat aditivum.
Naposledy editováno 26.08.2010 22:45:18
trigr>Já to beru podle svých Š120, které jsem měl. Dnes bych je neprodal díky ekologické dani ani za korunu. Kolik stojí Škoda 120l bez TP ze schopným motorem? 1-2tisíc max. tak, že podle mě se to aditivum ani nevyplatí. Než ten motor umře a to nějakej pátek potrvá. To je pak lepší vzít další motor z jiné, nebo rovnou celou škodku na ty samé papíry...čísla karoserie nejsou zas takový problém.
Teda to byla rada pokud doma nemáš nějakoho mazlíka, ale jen auto na popojetí pokud ne, pak by bylo do něj lepší naroubovat motor z favoritu. Dá to práci, ale pak to aspoň jede.
Jj, je neprodejna. Ovsem ja ji ani prodat nechci. Neni to sice zadna lestenka, ale taky zadna shnila piksla. Jezdim denne a udela mi presne tu praci, kterou potrebuju, takze i kdyz ma trzni hodnotu 0,-, pro me osobne je vetsi. Motory z jinych exemplaru jsou vetsinou ve stejnem nebo horsim stavu jako ten muj, cili tudy cesta nevede, Prekopavat to na motor z favorita sice lze, ovsem vzhledem k nakladum je to mimo misu. Leda bys ji mel jako auto na vikend, lestenku do peknyho pocasi. Navic zvyseni max. rychlosti jeste snizi "bezpecnost" osadky, lze-li o nejake vubec mluvit i v prip. standart. motoru typu 742.12. Uz takhle je to rakev, kdyz se potkas s modernim autem, neni moc velka sance, ze prezijes
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Želva_2>Mimochodem, nevite nekdo, jaky je smesny pomer Benaditu s palivem? 1:50? 1:100?
Hrubým odhadem 1:1000 až 3000. Asi panáka na plnou nádrž auta.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Deadman>Hrubým odhadem 1:1000 až 3000. Asi panáka na plnou nádrž auta.
Hmm, tak to je hodne malo...ale asi mas pravdu , vzpominam si ted, ze mi kdysi bracha taky rikal neco o panaku na nadrz.
A hlavneze mi tu o par prispevku vyse tvrdil trigr, ze mi to prodrazi plnou nadrz az o 100%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Želva_2>Hmm, tak to je hodne malo...ale asi mas pravdu , vzpominam si ted, ze mi kdysi bracha taky rikal neco o panaku na nadrz.
A hlavneze mi tu o par prispevku vyse tvrdil trigr, ze mi to prodrazi plnou nadrz az o 100%
Neříkal jsem, že ti aditivum prodraží nádrž o 100procent, ale že natankováním plné nádrže zvýšíš cenu S120 o 100procent jen slovíčkaření
1 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Naposledy editováno 27.08.2010 14:40:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
trigr>Aha teď čtu co jsem napsal dříve...špatně jsem se vyjádřil, ale myslel jsem to jak píšu v posledním příspěvku
Tak to jo I kdyz stejne nemas pravdu....2x0,- je stale 0,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
Želva_2>Tak to jo I kdyz stejne nemas pravdu....2x0,- je stale 0,-
ještě jednou omluva jo ...2xO je O to máš recht měj se
Naposledy editováno 27.08.2010 14:45:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang | Hanz647 | 4 | 29.4.2024 v 07:17 Bugs |
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang | Chlebnik1 | 8 | 28.4.2024 v 20:02 Frantas |
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang | jirkaven | 13 | 12.4.2024 v 08:48 jirkaven |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |