globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120
26.8.2010 v 18:26
Caues motorkari,

jiste jste uz slyseli, ze Special 91 u pump konci, pac skonci/ila vyroba v rafineriich (z duvodu minimalni poptavky).
Resim ted, co lit do vyse zminenych vozidel. Mam urcitou predstavu, jen se chci ujistit, ze je spravna

Takze:

- do stodvacy budu lit Natural 91 a specialni aditivum (Benadit BA) slouzici k ochrane netvrzenych ventilu

- do Mustose hodlam lit Natural 91 a olej pro dvoutakty (jako dosud). Tj. nic se nemeni, krome toho, ze misto S91 budu brat N91. Benadit BA pouzivat dle meho nazoru nemusim, pac jeho ukolem je ochranit ventily, jez, jak znamo, v Mustosi obycejne nebyvaj .

Je tento postup podle vas v poradku, nebo mam delat neco jinak?

Pekny vecer

Naposledy editováno 26.08.2010 19:02:39

2 reakcí na tento příspěvek Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120

26.8.2010 v 19:28 | Nahoru | #1
Normálně N95 a pohoda.Jinak olej do sekaček do fichtla nepatří a už vůbec ne v poměru 1:50.Fichtl má na pístním čepu bronzový futro a to potřebuje dost oleje.1:33 neni v příručce napsaný jen tak pro nic za nic,a s "lepším" olejem se poměr nesnižuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120

26.8.2010 v 19:53 | Nahoru | #2
Dr.fík> to víš, někteří samozvaní géniové neví co je to ložisko ale hlavně že jsou přesvědčení že jsou chytřejší než výrobce motoru

joa ricin tam můžeš lit 1:100

Naposledy editováno 26.08.2010 19:54:57

(reakce na) Konec Specialu 91...tankovani do Mustose a Š 120

26.8.2010 v 22:18 | Nahoru | #3

Dr.fík>Normálně N95 a pohoda.Jinak olej do sekaček do fichtla nepatří a už vůbec ne v poměru 1:50.Fichtl má na pístním čepu bronzový futro a to potřebuje dost oleje.1:33 neni v příručce napsaný jen tak pro nic za nic,a s "lepším" olejem se poměr nesnižuje



Ten olej je motocyklovy Mazaci pomer je nizsi (tj. do stejneho mnozstvi benzinu mene oleje), pac ma lepsi mazaci schopnosti. Bronz. futro zadnou ujmu nedozna. Jezdim na nej uz par let a muzu rict, ze to motoru nijak neskodi, ba naopak, je poznat, ze mu "chutna" lip nez M2T (ackoliv to nijak neodsuzuji, potrebam starych motoru, jako ma Mustos, plne vyhovuje)...¨
Kdyz nalejes ten husqarnackej olej v pomeru 1:33, je benzin moc mastnej a motor huli jako blazen.

Naposledy editováno 26.08.2010 22:38:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist