1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
jinak zalezi jestli jdou vlace spolu a je to vyvazene z hlediska pracovnich cyklu.. nebo je to ruzne otocene na klice a treba je to vyvazene mechanicky ale zapaly nejsou rovnomerne...
1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
ae jak je to s tím zátahem odspodu, kterej se tak důrazňuje u v-twinu - je to tím počtem válců či taky časováním?
--VinCenzo-->ajoo
ae jak je to s tím zátahem odspodu, kterej se tak důrazňuje u v-twinu - je to tím počtem válců či taky časováním?
no takhle obecne tezko rict .. vicemene je "zatah" danej objemem.. to ze je v nizkejch otackach muze byt i dusledek toho ze to ma "malo" valcu... ale zase najdes i jednovalce ktere jsou konstruovane na vysoke otacky a odspodu moc nejedou.. tzn konstrukce motoru to dost ovlivni..
2 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak
Čahoun>úhel je docela taky znát vem si třeba u boxera kdyby válce šly každej zvlášt tak to by si z tý motorky měl houpačku by se kroutila....
blbost jen o motoru a uhlech to neni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak
1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
Dvouvály jedou jak cyp, bo sou italské
assassin>zalezi na konstrukcnim reseni.. treba yamaha ma ten radovej dvouval poskladanej tak ze se to chova jako Vcko (u TRX850 a asi i u dalsich)
jinak zalezi jestli jdou vlace spolu a je to vyvazene z hlediska pracovnich cyklu.. nebo je to ruzne otocene na klice a treba je to vyvazene mechanicky ale zapaly nejsou rovnomerne...
LEPE vysvetlit to nejde
TOLI.>Čahoun> To je ále nesmysl.U boxera jdou každej zvlášt a nic se neděje-od čeho by byly asi na klice setrváky? Nebo že by jednoválec sebou škubal nahoru dolů . Stim podřazovánim to bude zase o brzdnym momentu motoru.
U pravyho boxera jdou stejne, od toho je ten nazev. Nevim jak to ma BMW ale to ze je ten motor na lezato, neznamena automaticky ze se jedna o boxer.
Naposledy editováno 09.12.2009 20:02:09
1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak
Wiblyz>Stavba motoru ajeho usporadani ma velkej vliv. Ja mel tu cest projet SuperTenere a Elefanta a je to ohromnej rozdil, ST ma radovej dvouval a Slon ma dvouval do otocenyho L.
No jo ale ST je pětiventil zatimco elefant jenom dvouventil to je taky sakra velkej rozdíl.Já si myslim že o uspořádání to až tak uplně neni,spíš o celkovym naladění -vrtání/zdvih ,počet ventilů,systém plnění,časování,hmotnost setrvačnejch hmot, je toho fakt spousta a troufám si tvrdit že např.boxer a řadovej dvouvál když se udělaj stejně tak taky musí mít stejnej charakter,u těch véček už to bude asi malinko jinak.
1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak
měli by pak i stejnej projev??
Za mě teda jo - jakej na to mají názor odborníci od fochu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak
Naposledy editováno 09.12.2009 23:04:07
--VinCenzo-->Teoreticky, kdybych poskládal dva motory: řadovej dvojválec a dvojválec do L se stejným časováním, vrtáním a zdvihem(taky stejným setrvačníkem)
měli by pak i stejnej projev??
Za mě teda jo - jakej na to mají názor odborníci od fochu?
Ano co se tyka krivky tociveho momentu na brzde. Ne co se tyka vibraci a prubehu tociveho momentu v prubehu jednoho pracovniho cyklu motoru, tj 2 otacek kliky.