Téma: proč se véčko a řaďák chová jinak
 
9.12.2009 v 17:12
Hu všem. Zajímalo by mě, proč má řadové a véčkové uspořádání válců jiné chování. Ještě je otázkou, jestli je potom taky velkej rozdíl mezi V4 a IN-LINE4 - V4 se v civilních verzích nevyskytuje. AAAAAAAAAA nebo tu jde !jen! o ten počet válců? Najde se tu někdo, kdo mi rozsvítí?

1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 22:33 | Nahoru | #1
Teoreticky, kdybych poskládal dva motory: řadovej dvojválec a dvojválec do L se stejným časováním, vrtáním a zdvihem(taky stejným setrvačníkem)
měli by pak i stejnej projev??
Za mě teda jo - jakej na to mají názor odborníci od fochu?

(reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

10.12.2009 v 08:27 | Nahoru | #2

--VinCenzo-->Teoreticky, kdybych poskládal dva motory: řadovej dvojválec a dvojválec do L se stejným časováním, vrtáním a zdvihem(taky stejným setrvačníkem)
měli by pak i stejnej projev??
Za mě teda jo - jakej na to mají názor odborníci od fochu?



Ano co se tyka krivky tociveho momentu na brzde. Ne co se tyka vibraci a prubehu tociveho momentu v prubehu jednoho pracovniho cyklu motoru, tj 2 otacek kliky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist