Téma: proč se véčko a řaďák chová jinak
 
9.12.2009 v 17:12
Hu všem. Zajímalo by mě, proč má řadové a véčkové uspořádání válců jiné chování. Ještě je otázkou, jestli je potom taky velkej rozdíl mezi V4 a IN-LINE4 - V4 se v civilních verzích nevyskytuje. AAAAAAAAAA nebo tu jde !jen! o ten počet válců? Najde se tu někdo, kdo mi rozsvítí?

1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 22:13 | Nahoru | #1
Stavba motoru ajeho usporadani ma velkej vliv. Ja mel tu cest projet SuperTenere a Elefanta a je to ohromnej rozdil, ST ma radovej dvouval a Slon ma dvouval do otocenyho L.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 22:28 | Nahoru | #2

Wiblyz>Stavba motoru ajeho usporadani ma velkej vliv. Ja mel tu cest projet SuperTenere a Elefanta a je to ohromnej rozdil, ST ma radovej dvouval a Slon ma dvouval do otocenyho L.



No jo ale ST je pětiventil zatimco elefant jenom dvouventil to je taky sakra velkej rozdíl.Já si myslim že o uspořádání to až tak uplně neni,spíš o celkovym naladění -vrtání/zdvih ,počet ventilů,systém plnění,časování,hmotnost setrvačnejch hmot, je toho fakt spousta a troufám si tvrdit že např.boxer a řadovej dvouvál když se udělaj stejně tak taky musí mít stejnej charakter,u těch véček už to bude asi malinko jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist