Téma: proč se véčko a řaďák chová jinak
 
9.12.2009 v 17:12
Hu všem. Zajímalo by mě, proč má řadové a véčkové uspořádání válců jiné chování. Ještě je otázkou, jestli je potom taky velkej rozdíl mezi V4 a IN-LINE4 - V4 se v civilních verzích nevyskytuje. AAAAAAAAAA nebo tu jde !jen! o ten počet válců? Najde se tu někdo, kdo mi rozsvítí?

2 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 17:58 | Nahoru | #1
úhel je docela taky znát vem si třeba u boxera kdyby válce šly každej zvlášt tak to by si z tý motorky měl houpačku by se kroutila. pak se třeba 2vál oproti 4válci chová jinak při podřazováni 2vál do v ti jakoby cukne tak příklad do zatáčky pojedeš rychlec podřádíš si vní a motorka ti muže ustřelit u 4válce se ty rázi líp rozložej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 18:06 | Nahoru | #2

Čahoun>úhel je docela taky znát vem si třeba u boxera kdyby válce šly každej zvlášt tak to by si z tý motorky měl houpačku by se kroutila....



blbost jen o motoru a uhlech to neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 18:09 | Nahoru | #3
Čahoun> To je ále nesmysl.U boxera jdou každej zvlášt a nic se neděje-od čeho by byly asi na klice setrváky? Nebo že by jednoválec sebou škubal nahoru dolů . Stim podřazovánim to bude zase o brzdnym momentu motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist