Téma: proč se véčko a řaďák chová jinak
 
9.12.2009 v 17:12
Hu všem. Zajímalo by mě, proč má řadové a véčkové uspořádání válců jiné chování. Ještě je otázkou, jestli je potom taky velkej rozdíl mezi V4 a IN-LINE4 - V4 se v civilních verzích nevyskytuje. AAAAAAAAAA nebo tu jde !jen! o ten počet válců? Najde se tu někdo, kdo mi rozsvítí?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 18:09 | Nahoru | #1
Čahoun> To je ále nesmysl.U boxera jdou každej zvlášt a nic se neděje-od čeho by byly asi na klice setrváky? Nebo že by jednoválec sebou škubal nahoru dolů . Stim podřazovánim to bude zase o brzdnym momentu motoru.

(reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 20:01 | Nahoru | #2

TOLI.>Čahoun> To je ále nesmysl.U boxera jdou každej zvlášt a nic se neděje-od čeho by byly asi na klice setrváky? Nebo že by jednoválec sebou škubal nahoru dolů . Stim podřazovánim to bude zase o brzdnym momentu motoru.



U pravyho boxera jdou stejne, od toho je ten nazev. Nevim jak to ma BMW ale to ze je ten motor na lezato, neznamena automaticky ze se jedna o boxer.

Naposledy editováno 09.12.2009 20:02:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 23:01 | Nahoru | #3
TOLI.> no tak to nevim jak to myslíč co já vím tak u boxera jdou oba vále najednou jak psal RACEK ne každej zvlášt

Naposledy editováno 09.12.2009 23:04:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist