Téma: proč se véčko a řaďák chová jinak
 
9.12.2009 v 17:12
Hu všem. Zajímalo by mě, proč má řadové a véčkové uspořádání válců jiné chování. Ještě je otázkou, jestli je potom taky velkej rozdíl mezi V4 a IN-LINE4 - V4 se v civilních verzích nevyskytuje. AAAAAAAAAA nebo tu jde !jen! o ten počet válců? Najde se tu někdo, kdo mi rozsvítí?

1 reakcí na tento příspěvek proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 17:14 | Nahoru | #1
zalezi na konstrukcnim reseni.. treba yamaha ma ten radovej dvouval poskladanej tak ze se to chova jako Vcko (u TRX850 a asi i u dalsich)

jinak zalezi jestli jdou vlace spolu a je to vyvazene z hlediska pracovnich cyklu.. nebo je to ruzne otocene na klice a treba je to vyvazene mechanicky ale zapaly nejsou rovnomerne...

(reakce na) proč se véčko a řaďák chová jinak

9.12.2009 v 18:49 | Nahoru | #2

assassin>zalezi na konstrukcnim reseni.. treba yamaha ma ten radovej dvouval poskladanej tak ze se to chova jako Vcko (u TRX850 a asi i u dalsich)

jinak zalezi jestli jdou vlace spolu a je to vyvazene z hlediska pracovnich cyklu.. nebo je to ruzne otocene na klice a treba je to vyvazene mechanicky ale zapaly nejsou rovnomerne...



LEPE vysvetlit to nejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist