Gumy na stupačky,řadící,startovací páka,
gumy na rukojetě,prachovky 890
Dráty do kol,nyple 720
Víčko nádrže 100
Pružiny do zadních tlumičů 200
Sada lanek,fajfka 160
Řetěž do motoru 190
Řetěz 270
Stojánek 400
Guma pod spínačku 150
Páčky na řidítka 160
Výfuky 4200
Kolena 1000
Ráfky 1800
Pružina pod sedlo 300
Hřídel k startovací páce 160
Startovací páka 700
Sedla 3850
Pískování 450
Zavaření předního tlumiče 20
Sříkání 5500
Výbrus 570
Značka + nápis 370
Chromování 3870
Výplet 860
Ložiska do př. kola 120
Linky 500
Klakson 700
Zinkování 80
Baterka + pouzdro s pojistkou 490
Olej do motoru 70
Ložiska do motoru 360
Zrcátko 300
Oprava tachometru 300
Celkem 29810
Naposledy editováno 15.11.2009 09:30:04
jinak strávíš mnoho času sháněním nějaké ptákoviny...
a podle výchozího stavu se také dost odvíjí náklady.
můžeš koupit motorku, která po lehké opravě bude mnoc pěkná, nebo taky kousek, se kterým se budeš trápit roky...
stav motoru, pokud je provozuschopný ti ušetří několik tisíc korun..
myslím si že částka 50kkč je pro mírně pesimistického realistu přiměřená.
pravda já jakožto veteránista praktik toleruji drobné ústupky, když vím že třeba konkrétní drobnost není origo, ale je obdobná mne to nemrzí nijak moc, hlavně když stroj je v OK stavu a žije - jezdí...
Já třeba ted dělám nejvíc na Stadionu, a protože ho chci mít v naprosto věryhodném stavu, a opravdu krásného (nechávám si každou věcičku porjít rukou, rozohduji o jejím stavu, kupuju věci na díly a vybírám nej stav, popřípadě na každou "vnější" věc používám povrchovou úpravu - chrom, lak, nikl, zinek apod.) .... takže s renovací obyčejné S11ky dostanu na 30tisíc též bez problému...
... záleží jak pečlivý jsi, a jak vážně to bereš.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
1 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
řeknu ti to tak, už jsem pár renovací zažil, předválečné motorky většinou. Všechno vyklepáváme doma, vaříme doma, motory děláme doma pokud to jde, lak děláme doma a samozřejmě skládáme taky sami. Linky necháváme dělat u písmomalíře, díly do motoru které nedokážeme sami u jednoho chlápka nedaleko (výbrusy, vačky atd), chromy jsou problém, člověk musí lítat všude možně, špice se dají objednat z Hvězdonic nějak (sám jsem to zatím ale nedělal)atd. Jde o to jak dobře máš vybavenou dílnu, na co všechno si věříš Ale jak jsem psal, pérák je ještě klídek podle mě, samozřejmě jde o to jak moc je zmordovaný
Já se o odřenýma ušima dostal do 50 000 Kč, ale záleží co na té motorce chceš všechno dělat a jak důkladně.
2 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
[img]
Před rokem mě u něj stálo vypletení kola na ČZ 1750 Kč včetně poštovného za ráfek, chromované dráty, přesoustružení bubnu a vypletení .
Počítám že se do 50 000 vlezu. CHromy udělám v polsku za polovinu co u nás. Jen se musí vše dobře připravit. Chci začít zima 2010/2011, není čas.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
1 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace Jawy pérák 250
Ahoj Kubo, taky mám doma Peraka, který čeká na renovaci (bohužel bydlím jinde a nemám moc času, některé komponenty bych rád koupil).
Prosím o linky, kde se dají koupit věci na Jawky za rozumnou cenu.
Máš nějaké zkušenosti ajký je v kvalitě rozdíl mezi českým a tureckým ráfkem/kolem. VZažuju, že bych vzal celé př a zadní kolo....
Problém č. 1: Přesnost, je to klasické třeba u výfuků – nepasují díry, závity jsou poškozené.
Problém č. 2: Lajdáctví při zpracování – tady je problém třeba u chromů. Chrom sice technologicky udělají OK, ale třeba díly špatně odmastí, tak se pak začne loupat
Určitě by se toho dalo najít víc, ale tohle jsou klasické problémy. Chce to dob5e vybrat konkrétní díly, obecně se nedá říct, že jsou všechny turecké díly špatné, ale do kvality prvovýrobních dílů mají daleko.
Jinak konkrétně u ráfků bych doporučil pana Kloudu nebo pana Hadrávka, u Kloudy vyšlo komplet vypletení jednoho kola za cca 1850 Kč (ráfek, dráty, špice, soustružení bubnu a poštovné). Cena je i proti celému Tureckému kolu (cca 2500 Kč) lepší.
Jinak linky na shopy s Jawa věcmi a službami:
http://www.montyjawa.cz/
http://www.fichtlkramek.cz/
http://www.mps-moto.cz/
http://www.mototechnik.cz/
http://www.motoren.sk/
http://www.hfmoto.cz/
http://www.motorafky.cz/
http://www.buyak.sk/
http://www.nepokoj.cz/
atd.
1 reakcí na tento příspěvek Renovace Jawy pérák 250
Naposledy editováno 06.05.2010 15:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Renovace Jawy pérák 250
ladamin>Nabízím službu pískování a leštění hliníkových a kovových částí na motorky, automobily , bicykly atd... Není problém leštit i nerez a různé slitiny.Kontaktujte mě na e-mail nebo mobil. "Levně a rychle"
Tak sem koukal na Vaší nabídku na webu.13stovek za opískování fichtla- to ste dobrej srandista.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 23 | 20.6.2024 v 23:15 Dolin |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |