globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka jako neutrál? je to možný?
 
28.10.2009 v 22:59
Zdravím, možná dost blbý dotaz, ale je u nás o kolí hodně dlouhý kopec dolů a jezdim tudy zkoro každý den...moje motorka má 6kvaltů a neutrál klasika jen mezi 1-2 a tak když jedu z kopce a mám tam vytočenou 6 tak bych rád tam měl neutrál (brzdí mě motor bez plynu) ale je blbost tam kopat neutrál, to by převodovka brečela, tak se chci zeptat zda by nák neškodilo držet celej kopec dolů spojku. asi blbý dotoz, ale zkusím se zeptat:)
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

5.11.2009 v 06:54 | Nahoru | #151

Stev>já teda celou debatu moc nechápu, ale když chci jet z kopce, tak si tam neutrál můžu nakopat i z šestky a ničemu to nevadí, nebo ne? Nazpátek to samý. A to pominu že stačí trochu vytočit dvojku a pak vyřadit, málokdo by chtěl jezdit z kopce 160. I když na motorce tak samozřejmě nejezdím.

A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.



Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

5.11.2009 v 07:53 | Nahoru | #152
Dave81> a vždyť já ho taky nedávám, možná jednou jsem to udělal Šlo mi jenom o to že když už tak chce jezdit nemusí furt držet spojku.

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

5.11.2009 v 17:25 | Nahoru | #153

Dave81>Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.


no tak můj velkej dvouvál brzdí motorem jako prase, to z menšího než velkýho kopce fakt brzdí, čili musím pořád držet plyn, ale sřazovat kvůli tomu 5 kvaltů ... to nejsem zase magor
kdyby byl neutrál mezi 5 a 6 bylo by to ideální

2 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?

7.11.2009 v 15:15 | Nahoru | #154
znovu - vetsina z ridicu nerekne v pripade pruseru ani "prdel" a uz je naraz ... nekdo mozna stihne uhybat, brzdit, kombinovat ... a chci fakt videt toho, kdo v pripade krizovky bude v aute honit kvalt a na motorce, jak tam nakope v krizovce rychlost - notabene tu spravnou, aby ho to neposlalo doprdele jeste pred tim, nez ho tam nakope ...

tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

7.11.2009 v 16:02 | Nahoru | #155
jacobo> jsou to úplně normální úvahy, jestli si představuješ že bych jel třeba do alp a tam dolů ze serpentýn na N, tak to ne. Ale pokud člověk jezdí často nějakou trasu, třeba nějakej kopeček ve vesnici 50 nebo něco takovýho, tak neutrál používám. Na motorce vůbec, tam stejně jako do kopce a na rovině jedu pod plynem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

11.11.2009 v 09:22 | Nahoru | #156
Maradonna> auto počítá spotřebu podle otáček kol a otáček motoru přístrojovka ukazuje L/100km
při stání s bežícím motorem ukazuje L/h to býva kolem 0,8 l s klimou 1L, některé vozy maj i režimy na hodinu př jízdě ale to funguje tak že to počítá vzdálenost jakou to ujede za hodinu podle rychlosti a od toho odvozuje spotřebu
Edit: jinak k tématu u auta brzdím výhradně motorem pokud se nejedná o nouzové brždění nebo zastavéní a pokud člověk podřazuje s citem tj že necá padnout otáčky a ž pakřaí dolů aby motor neřval tk mu to njákneublíží to samé dělám u moto a motor si ještě nestěžoval

Naposledy editováno 11.11.2009 09:26:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

12.11.2009 v 08:08 | Nahoru | #157

p.e.p.a.>Maradonna> auto počítá spotřebu podle otáček kol a otáček motoru



Počítají podle četnosti x doby otevření vstřiku. Nějaké palubní PC už jsem vyrobil tak vím

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

12.11.2009 v 08:46 | Nahoru | #158
Jurawood> já to bral jen tak nják obecně jen předávám dál to co nám říkali ve škole kdysi

Spojka jako neutrál? je to možný?

15.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #159
takže asi nejlepší je jezdit furt PLNÝ a hlavně nebrzdit bo brzdove desky sou drahe.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

16.3.2010 v 17:36 | Nahoru | #160

jacobo>znovu - vetsina z ridicu nerekne v pripade pruseru ani "prdel" a uz je naraz ... nekdo mozna stihne uhybat, brzdit, kombinovat ... a chci fakt videt toho, kdo v pripade krizovky bude v aute honit kvalt a na motorce, jak tam nakope v krizovce rychlost - notabene tu spravnou, aby ho to neposlalo doprdele jeste pred tim, nez ho tam nakope ...

tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...



Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

17.3.2010 v 19:51 | Nahoru | #161
Ota_M>

"..všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením.."

Sorry, ale tohle je pěkná pičovina..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

17.3.2010 v 20:01 | Nahoru | #162
Ota_M: Předjíždíš kamión s návěsem a když jsi v první třetině délky, začne vybočovat doleva na tebe. Co uděláš, začneš brzdit, nebo to oroštuješ a zkusíš uniknout dopředu?

Spojka jako neutrál? je to možný?

20.3.2010 v 19:39 | Nahoru | #163
Hlavně ne zpátečku

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

25.3.2010 v 12:45 | Nahoru | #164

1100Virago>Ota_M: Předjíždíš kamión s návěsem a když jsi v první třetině délky, začne vybočovat doleva na tebe. Co uděláš, začneš brzdit, nebo to oroštuješ a zkusíš uniknout dopředu?



Předjíždím kamion jen tehdy, když vím, že ho můžu bezpečně předjet a když vím, že řidič o mně ví. Jinak bych asi přibrzdil. Určitě mi příjde jako debilita to osolit a napálit do protijedoucího auta, nebo ve zvýšené rychlosti vyletět ze silnice.

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

12.7.2010 v 01:05 | Nahoru | #165
Ota_M>

Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?



např, když přibrzdíš těsně před zatáčkou nebo v zatáčce, kterou potřebuješ projet pod náklonem, tak abys vytáhl moto z náklonu, potřebuješ přidat plyn..
nebo, když dostaneš lehkej smyk určitýho typu, tak ho často zachráníš lehkým přidáním plynu
a takovejch situací je víc, prostě na neutrál se na motorce nejezdí, oni konstruktéři vědí, proč tam ten neutrál dávaj jen jeden mezi 1-2

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

12.7.2010 v 01:06 | Nahoru | #166

Skobik>Ta nulova spotreba pri zaklaplem plynu me prijde mozna snad jenom na aute ktere ma strikacku a ta pozna ze jedu z kopce a vypne privod paliva uplne. Nemyslim si ze by to takhle fungovalo i u motorek.



Třeba u bmw to tak funguje..

Spojka jako neutrál? je to možný?

15.7.2010 v 23:16 | Nahoru | #167
tyvole takovou kravinu jsem v životě neslyšel tak drž plyn neeeee, a já ti nevim mě fichtl ani mzta na poslední kvalt vůbec nebrzdí máš to hold nějaký posraný

Naposledy editováno 15.07.2010 23:25:00

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

15.7.2010 v 23:24 | Nahoru | #168

Riddick>Proč by jako mělo vadit nechat motor běžet se zařazeným stupněm? Možná u dvoutaktu, že pořádně nedomazává, ale i tak by to měl vydržet v pohodě...
A mít zmáčklou spojku je pitomost ještě větší, tím jí odrovnáš jedna dva.



ty asi moc dvojtaktům nerozumíš maže furt když leješ do benzinu olej kdyby něco tak si přečti odbornou literaturu o dvojtaktech jinak pomlč....u mixeru nevim jak to je

Naposledy editováno 18.07.2010 17:20:40

Spojka jako neutrál? je to možný?

16.7.2010 v 08:24 | Nahoru | #169
U formana mám jedno jestli tam mám 5 nebo neutrál zrychluje stejnak :D u motorky to řeším minimum otáček. Lehká ruka na plynu. Samořejmě nejlepší je plynulá jízda jak tu bylo řečeno takže když vím že budu stát na světlech pustím plyn a motorem dobrzduji a většinou mi to potom vyjde a padne mi zelená a potom zase v klidu zrychluji. nejhorší na spotřebu je rychle rozjíždění stojím a během par vteřin tam mít 70km/h to je díra v nádrži hned. nebo dostat se na červený otáčky samořejmě mluvím o chopru nevím jak je to u silnic.

Spojka jako neutrál? je to možný?

16.7.2010 v 09:24 | Nahoru | #170
DaveDessouse - Chcípni motor a na 6ku se zmáčklou spojkou plachti z kopce, dole pust spojku tim nakopneš motor a jedeš dál bacha na zatáčky bo ty se bez pomoci plynu projížděj o dost hůř.

Spojka jako neutrál? je to možný?

16.7.2010 v 09:43 | Nahoru | #171
někteří tady jste fakt ocasi Na motorce nevyřazovat, jen trošičku přiotevřít plyn, ať to trošku maže. U nás je 8km dlouhej prudkej kopec a když jsem tam jezdil ještě na dvoutaktu (mz 150), tak to dole už divně klepalo. No a v autě ať si každej kdo chce vyřadí, proč ne? Sice když jedu s kvaltem, je spotřeba 0,0L ale stejně musím chvilkama přidávat, abych neztratil rychlost a když vyřadím, letím až dolů jak drak a ve finále mě to vyjde líp.

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

16.7.2010 v 09:47 | Nahoru | #172

Dave81>..... už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.


to je i samotná jízda na motorce

BTW:
Bezpečnost je koukám IN a všichni jsou strašně soucitný a starají se o to aby i druzí byli v bezpečí... nejlépe je k tomu donutit předpisy a tvrdě postihovat když náhodou někdo ohrozí svou bezpečnost

Spojka jako neutrál? je to možný?

16.7.2010 v 12:44 | Nahoru | #173
Tak jezdi jinama a nemusiš to řešit.

Spojka jako neutrál? je to možný?

18.7.2010 v 18:33 | Nahoru | #174
Jestli chceš vyřazovat z kopce, tak si kup mašinu s karuselovou převodovkou, resp. karuselovoým řazením. Máš dolů 1-2-3-4-X-N-1-2-3-4-X-N,.. takže z posledního kvaltu jdeš na neutrál a pod kopcem přidáš plyn a kopneš tam nahoru nejvyšší kvalt a jedeš.

Spojka jako neutrál? je to možný?

22.7.2010 v 21:36 | Nahoru | #175
Oni lidi dnes jeste vyrazuji z kopce??? Myslel jsem ze to delaji uz jenom kloboucnici ve skode 120. V aute je to hovadina vyrazovat, protoze kdyz brzdim motorem tak mi to zere 0,0 nic a setrim brzdy a motoru to samozdrejme vubec neublizuje a ze by nekdo vyrazoval na masine z kopce tak to jsem opravdu jeste neslysel

Spojka jako neutrál? je to možný?

27.6.2021 v 08:48 | Nahoru | #176
Já nevím, ale pokud chci jezdit bez kvaltu, nebo na neutrál, koupím si toto

Spojka jako neutrál? je to možný?

7.8.2021 v 13:32 | Nahoru | #177
Po 11ti letech…. ?
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist