3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Stev>já teda celou debatu moc nechápu, ale když chci jet z kopce, tak si tam neutrál můžu nakopat i z šestky a ničemu to nevadí, nebo ne? Nazpátek to samý. A to pominu že stačí trochu vytočit dvojku a pak vyřadit, málokdo by chtěl jezdit z kopce 160. I když na motorce tak samozřejmě nejezdím.
A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.
Co se týče auta, tak souhlas.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
Dave81>Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
no tak můj velkej dvouvál brzdí motorem jako prase, to z menšího než velkýho kopce fakt brzdí, čili musím pořád držet plyn, ale sřazovat kvůli tomu 5 kvaltů ... to nejsem zase magor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
kdyby byl neutrál mezi 5 a 6 bylo by to ideální
Dave81>..... už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.
to je i samotná jízda na motorce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
BTW:
Bezpečnost je koukám IN a všichni jsou strašně soucitný a starají se o to aby i druzí byli v bezpečí... nejlépe je k tomu donutit předpisy a tvrdě postihovat když náhodou někdo ohrozí svou bezpečnost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)