3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
jacobo>znovu - vetsina z ridicu nerekne v pripade pruseru ani "prdel" a uz je naraz ... nekdo mozna stihne uhybat, brzdit, kombinovat ... a chci fakt videt toho, kdo v pripade krizovky bude v aute honit kvalt a na motorce, jak tam nakope v krizovce rychlost - notabene tu spravnou, aby ho to neposlalo doprdele jeste pred tim, nez ho tam nakope ...
tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...
Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?
např, když přibrzdíš těsně před zatáčkou nebo v zatáčce, kterou potřebuješ projet pod náklonem, tak abys vytáhl moto z náklonu, potřebuješ přidat plyn..
nebo, když dostaneš lehkej smyk určitýho typu, tak ho často zachráníš lehkým přidáním plynu
a takovejch situací je víc, prostě na neutrál se na motorce nejezdí, oni konstruktéři vědí, proč tam ten neutrál dávaj jen jeden mezi 1-2