globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka jako neutrál? je to možný?
 
28.10.2009 v 22:59
Zdravím, možná dost blbý dotaz, ale je u nás o kolí hodně dlouhý kopec dolů a jezdim tudy zkoro každý den...moje motorka má 6kvaltů a neutrál klasika jen mezi 1-2 a tak když jedu z kopce a mám tam vytočenou 6 tak bych rád tam měl neutrál (brzdí mě motor bez plynu) ale je blbost tam kopat neutrál, to by převodovka brečela, tak se chci zeptat zda by nák neškodilo držet celej kopec dolů spojku. asi blbý dotoz, ale zkusím se zeptat:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

16.3.2010 v 17:36 | Nahoru | #1

jacobo>znovu - vetsina z ridicu nerekne v pripade pruseru ani "prdel" a uz je naraz ... nekdo mozna stihne uhybat, brzdit, kombinovat ... a chci fakt videt toho, kdo v pripade krizovky bude v aute honit kvalt a na motorce, jak tam nakope v krizovce rychlost - notabene tu spravnou, aby ho to neposlalo doprdele jeste pred tim, nez ho tam nakope ...

tohle jsou fakt uvahy za hranici ... ani nevim ceho ...



Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

17.3.2010 v 19:51 | Nahoru | #2
Ota_M>

"..všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením.."

Sorry, ale tohle je pěkná pičovina..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

17.3.2010 v 20:01 | Nahoru | #3
Ota_M: Předjíždíš kamión s návěsem a když jsi v první třetině délky, začne vybočovat doleva na tebe. Co uděláš, začneš brzdit, nebo to oroštuješ a zkusíš uniknout dopředu?

(reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

12.7.2010 v 01:05 | Nahoru | #4
Ota_M>

Jacobo vysvětli mi nějakou krizovou situaci, kterou vyřešíš tak, že zvýšíš radikálně rychlost, to bych fakt chtěl vědět. Všechny krizovky co jsou se řeší zpomalením, vyhnutím, nasměrováním motorky někam mimo nárazovou zónu, ale že by někdo řešil krizovku tím, že přidá plyn, fakt o takový nevím!?



např, když přibrzdíš těsně před zatáčkou nebo v zatáčce, kterou potřebuješ projet pod náklonem, tak abys vytáhl moto z náklonu, potřebuješ přidat plyn..
nebo, když dostaneš lehkej smyk určitýho typu, tak ho často zachráníš lehkým přidáním plynu
a takovejch situací je víc, prostě na neutrál se na motorce nejezdí, oni konstruktéři vědí, proč tam ten neutrál dávaj jen jeden mezi 1-2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist