1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.
2 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
pro yama lube...co sem tak pochopil z tvých příspěvků, tak s údržbou budeš na štíru, stejně jako s ježděním(nemyšleno zle, ale když se díváš na kritéria jako je spotřeba a v jednom příspěvku si psal, že by ti 180 kit utrhl ruce, to znamená že nemáš ponetí jak to jezdí), tak závodní motorka převlečená do civilu(rs) není správná volba pro tebe. Kup si cesťáka nsr, kterej s tebou bude ochotně a poslušně hltati kilometry předpisovou rychlostí po českých okreskách. Nebude ti tolik sát peníze z tvé studentské pokladničky, proplujete si ty dva roky a pořídíš si nějakou šesku a budeš hustokrutej letec.
Každopádně kdybys chtěl rs a odrazovala by tě od ní tahle banda, tak mě poslouchej, koupil sem rs od "prasete". Proto mi chvíli trvalo, než jsem ji dal do tohohle stavu. Vrazil sem do ní dost peněz, ale když odmyslím gumy, destičky, řetězovku...tak byla pouze jedna neobvyklá závada. Zprovozňoval jsem nůž přívěry, protože původní majitel ani nepoznal, že mu ta přívěra nejde a jak tak jezdil se zavřeným nožem, tak tam prostě ten nůž zalehl karbonem. Takhle je to se všemi závadami na rs. Ten zadře, protože za vidinou drahého oleje dojíždí nádobku na olej až do úplného sucha, zavzdušní se mu čerpadlo, on sice potom doleje olej, ale ani ho nenapadne, že by se něco takového mohlo stát...bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. Druhej zadře, protože chce honit maximální rychlosti, natankuje 98 oktanovej natural, oddělá sání ( v lepším případě jen kryt) aby to mělo zrovna aji lepší zvuk až pojede po náměstí, rozhodí bohatost směsi....dlouhá rovinka šestka plnej, bum prásk, mýtus italšrotů je na světě. A teď jedna z mých nejnovějších zkušeností. Třetí zadře, protože jezdí na rs, která má prasklou expanzní komoru na svodu po celé její délce. Ani nepozná, že moto nemá svůj obvyklý zvuk, do expanzky se dostává prach a jak všichni víme, tak tato komora slouží k vracení nespálené směsi zpátky do válce, ovšem prach se smíchá s onou směsí a ve válci pak působí jako brusná pasta. A to jsem ještě nezmínil totální rozhození bohatosti směsi(dle svědků mu z výfuku létaly dvoumetrové plameny) Jezdil ještě 20 km po té, co jsem ho na to upozornil. Je toho dost, ale není to motorkama. Viva italia!!!
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>to si piš že posílaj, rotax pošle součástky, italové si to smontujou aby mohli udělat výstupní kontrolu,jinak by nemohli poskytnout záruku protože by to bylo trochu přes ruku, rotax dodává pouze díly, motorový zkoušky dělaj až italové, proto nikdy víc itala, byť by ho vyráběli v německu.
Tak ti nevím soudruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty
A to se ti po 6000 projevilo to že byl blbě nasazený válec na kartrech? Tady bude asi vhyba jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>maras> bylo to v servisu kde mi měnily válec i kliku s ložiskama za nový do Sachs a přišlo se na to že jak byl křivě nasazenej tak se nějak jízdou ještě víc zkřivil kůli vůlím mezi karterem, prej kdyby se to nezkřivilo ještě víc tak to ani nepoznám a můžu na ní jezdit dlouho ale teplota zapůsobila a válec se uhnul o kousek a prostě už to bylo příliš a kous, už sem ležel na držce, bez varování že by se třeba chvilu přidírala, nic, prostě během vteřiny se zadřela.
Aha a to si tu motorku během 6000km nikdy takhle nezahřál aby se to projevilo? Zajímavé že tenhle problém máš jenom ty.
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
3 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>Holt když letíte pět metrů vzduchem tak to je i dost času na to pomyslet jestli to za ty stresy stojí
zrejmne si fakt trefil na spatnej kus prvni motorka na kterej sem jel tak to bylo jiz zminovane RS(98-99) ale melo nalitano nejakejch 30tis spotreba neco kolem 7litru(je jeste k tomu zavrena) ten kamarad ji ma doted(asi 3roky co ji ma) zadna zavada nemuze si ji vynachvalit ale je uz znat ze ta motorka ma neco za sebou nedavno sme sehnali nsro se 33tis nalitano(za super cenu) a motor slape krasne(kdyz to porovnam stim RSem)
Naposledy editováno 19.10.2009 19:11:55
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>VRS> sem fakt hloupej že se mi zadřel na RS píst? nebo sem tak hloupej že se mi uklepal vejfuk kterej neměl ani silentblok, nebo že blinkry si blikaly jak chtěly, odpálil se regulátor, měnil se přerušovač, přehřívala se a jiné poruchy které jsem stihnul zažít za pouhých 6000km? a kámoš na NSR jezdil 25000 jenom s výměnama oleje? jedinej kdo je tady hloupej seš ty
No jo ono se to kecá když tatínek koupí novej motor když se něco utrhne, ale kdo koupí kliku klukovi kterej nemá příjem a nemá tatínka kterej ho sponzoruje a plní si své dětské sny tak se vrať zpátky na trať a zapoj rozum a popřemýšlej proč asi lidi kupujou spolehlivý motorky víc než ty nespolehlivý. [/quote]
nevím co sis koupil a kde sis koupil, mám deset let starou motorku a silentblok na vejfuku je...kupodivu ještě docela bytelnej. Ostatní závady...nebudu to znova číst, ale myslím, žes psal, že si měl koupenou novou. Tyhle závady ti nevěřím a jestli opravdu byly, tak to neřeš, měl si přece záruku. Píšeš že se mi to kecá, ale to spíš sedí na tebe. Vysvětli mi, jak si kluk, kterej nemá příjem a nemá tatínka, kterej ho sponzoruje splní svůj dětskej sen a koupí novou RS za 130tis.??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2898 | 6.9.2024 v 19:06 Beranidlo |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |