globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru Fe 650e
17.2.2009 v 21:26
Zdravim
Mam par dotazu
1.nevite jak ma byt spravne rozvodak? koleck na klikce a rozvodaku je oznaceny teckama ale na vacce neni co stim?
2.nevim jak nastavit spravne ten vyvazovak co je zleve strany na klice kdesi sem cetl ze ma byt dole kdyz pist je v horni uvrati tak nevim co ted?
3.nevite utahovaci momenty na hlavu valce tohoto modelu?

to by asi melo byt vse DIKY MOC ZA ODPOVEDI
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

17.2.2009 v 23:03 | Nahoru | #1
takze co jsem vycetl v servisnim manualu
1) Dole musi byt ty tecky na koleckach na sebe, to tedy asi mas, a na retezovem kolecku vacky jsou dve tecky ktere musi byt v rovine s hlavou
2) ten vyvazovak by mel byt dole kdyz je pist v horni uvrati a taky by mel sedet ke znacce na tom kolecku co ho zene
3) utahovaci momenty na hlavu jsou 50 Nm

Nejlepsi ale bude kdyz si stahnes servisni manual primo ze stranek husabergu primo tady
je to sice anglicky ale jsou tam obrazky

P.S kdyz uz jsme u toho, potreboval si k vypuleni nejaky specialni naradi? stahovaky nebo tak neco?

(reakce na) GO motoru Fe 650e

18.2.2009 v 11:47 | Nahoru | #2
Viper> Diky moc konecne mi nekdo poslal poradnou odpoved")ne nepotreboval jen horkovzdusnou pispoli protoze valec je tvorenej vnitrni vlozkou ktera se vynda az po rozpuleni motoru a ta trosku drzela,ale po nahrati a par lehkych tuknutich gumovou palickou se krasne rozpadne.A prevodovka se taky pekne dela takze zadny stahovaky nepotrebujes:))jen kolecko na klice a na vodni pumpe musis stahnout malinkym dvouramenym stahovackem.

dik
at slouzi

GO motoru Fe 650e

18.2.2009 v 19:10 | Nahoru | #3
jeste mam otazku v jake pozici ma byt vacka kdyz pist je v horni uvrati?ztoho manualu to neni poradne videt to by nemel byt zadnej ventil otevrenej ze?dival sem se na to a na kolecku na vacce nemam zadny tecky ani rysky!
nevis kolikati zubovy rozety se davaji na supermotarda a na jaky na enduro popr.motocross?a jeste zhanim zamek rizeni nevis kam se mam obratit(popr. kam na nahradni dily)?

diiiiiiky

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

18.2.2009 v 19:59 | Nahoru | #4
No to kolecko na vacku by podle manualu melo byt s ryskama, kazdopadne vacka musi byt otocena uplne dolu (pracovni uvrat) nebo naopak uplne nahoru (kdyz se strihaji ventily) v techto dvou pripadech je motor v horni uvrati, pri montazi si ji tedy otoc uplne dolu aby si tam mohl dat viko ventilu. Na 650 byla na endurech 45z rozeta a na motardech 40z, retezove kolecko v obou pripadech 15z. Na dily asi nejlepsi do Promota.

(reakce na) GO motoru Fe 650e

18.2.2009 v 20:22 | Nahoru | #5
Viper> diky prosim te jeste neco da se nejk zaaretovat klika v horni uvrati?prej se to da sle nevim jak?

GO motoru Fe 650e

18.2.2009 v 20:35 | Nahoru | #6
Vepredu na karterech je sroub, ten se vysroubuje a misto nej se da stejnej ale delsi sroub na konci osoustruzenej do spicky, a ten zajede primo do kliky a zablokuje ji tak.

GO motoru Fe 650e

19.2.2009 v 17:48 | Nahoru | #7
dik moc vse jak si rikal sem nakonec nasel stacilo se jen poradne kouknout:)kdyz ten rozvodak nasazujes pocitas clanky retezu od tecky na kole vodni pumpy ke kolu na vacce?kolik jich je?

GO motoru Fe 650e

19.2.2009 v 23:56 | Nahoru | #8
No ja jsem u husara nikdy rozvodak nenasazoval :D ja jsem mel KTM 525 kterou mi bohuzel ukradli a tak bych si chtel koupit husara, jen jsem hodne odposlouchal a nakoukal do servisniho manualu...vzdycky jsem se zajimal o motorku co jsem si kupoval uz dlouho dopredu abych ji aspon teoreticky znal.

GO motoru Fe 650e

20.2.2009 v 00:09 | Nahoru | #9
Na všechny otázky ti odpověděl Viper, jen jsem chtěl podotknout že na vyvažováku jsou značky oproti klice. Pokud vim tak rozvodák je hnanej z hřídele vyvažováku, a ten je hnanej z kliky přes spojkovej koš.
Na klice jsou dvě tečky a na vyvažováku je jedna(nebo naopak :\ ?). V úvrati musí bejt ta jedna tečka přesně mezi těma dvěma, na úsečce z jednoho středu hřídele do druhýho... POkud si dobře pamatuju

Naposledy editováno 20.02.2009 00:12:04

GO motoru Fe 650e

21.2.2009 v 21:37 | Nahoru | #10
chlapi moc diky za odpovedi a rady dneska mi prisly konecne nd tak zacnu skladat doufam ze to jeste nekdy rozjezdim pak dam vedet jak to sype CAO

GO motoru Fe 650e

21.2.2009 v 22:51 | Nahoru | #11
Spis udelej motorce profil a nejaky fotky z montaze by byli taky dobry jinak preju hodne uspechu a stastnou ruku pri skladani

GO motoru Fe 650e

14.4.2009 v 16:55 | Nahoru | #12
zdarec panove
zase mam problem nevim presne jak mam seridit dekompresory. automaticky dek. ve vacce je taky potreba nejak upravovat(obrusovat) kdyz ho mam uplne novy?hlavne se mi jedna o poloautomat. dek. pry tam ma byt vule 2mm jak to mam zmerit a kde? a manualni dek. se taky nejak serizuje nebo je to u nej jedno hlavne aby upoustel kompresi?

diky za rady

GO motoru Fe 650e

15.4.2009 v 19:39 | Nahoru | #13
nikdo nic??????????? :\ :\ :\

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

15.4.2009 v 23:10 | Nahoru | #14
no na automatickej vůbec nešahej a nech ho jak je.. Ruční musí mít nějakou rozumnou vůli na lanku aby nezůstal viset a poloautomatickej je vlastně spřaženej lankem s ručním že? nebo se pletu? Tak tam bych to viděl taky jen na vůli na lanku(právě ty 2mm). Nevim jak jinak by to mělo bejt :\

edit: a myslim že by se to mělo nastavovat při úvrati kdy to pálí a všechny ventily jsou zavřený

Naposledy editováno 15.04.2009 23:13:09

(reakce na) GO motoru Fe 650e

16.4.2009 v 16:38 | Nahoru | #15
Hujer> jj mas pravdu ze sou spojeny!prave stema 2milimetrama sem nevedel jak to nastavit ale uz vim hele nemas zkusenosti se skladanim komplet rozebranyho motoru?na co si dat bacha nebo nejaky figle?kdyz to skladam doma nemuze se to nejak zvejknout??
jinak diky za radu

GO motoru Fe 650e

17.4.2009 v 16:03 | Nahoru | #16
tady je tak malo priznivcu husabergu??? :\

GO motoru Fe 650e

9.5.2009 v 07:50 | Nahoru | #17
zdravim
narazil sem pri skladani na par problemu:
1)na automatickym dekompresoru ve vacce je mala pruzinka a nevim jak moc ma tahnout dek. aby nebyl otevrenej(pritahlej k vacce) i ve vyssich otackach nez maji spravne byt. takze kolikrat mam natocit tu pruzinku?

2)rozvodovy kolecko na vacce je oznaceny teckama ktery maji byt v rovine s hlavou, ale tak to jde nastavit 2zpusoby jednou je aut.dek. nahore a jednou dole. jak to ma teda byt?

3)kdaz sem zabrousil ventily a pote vyzkousel jestli tecou (otocit hlavu,nalit benzin)tak mi trosku propustily je to spatne nebo se musi ventil a sedlo sklepat?nebo je to nahovno a musim to delat znova?

diky za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

9.5.2009 v 09:18 | Nahoru | #18
Hoj.. takže za prvý nevim páč si ted nedokážu představit jak to tam je a proč si to vůbec rozebíral

Za druhý je prakticky jedno jak tu vačku při rozvodech nastavíš, jedna poloha je kompresní úvrať a druhá je střih mezi sáním a vejfukem. Svíčka pálí v obou případech takže to nejde posrat. Já si vždycky vačku ale radši nechávám tak aby motor byl v kompresi tj. aby vačky směřovaly dolu(podle tebe auto dekomp nahoru), pak se tam totiž dá dát hned ventilový víko aniž bys zase točil klikou.

A za třetí ventily by neměly propouštět vůbec, takže ještě jednou zabrousit

(reakce na) GO motoru Fe 650e

9.5.2009 v 11:09 | Nahoru | #19
Hujer> protoze sem ho menil a jak jiste vis aut dekomp se casem sjede a neotevira vyfukovy ventily tak jak by mel ne?!na ty ventily jeste mrku a zabrousim znovu ale jina k diky za rady

GO motoru Fe 650e

9.5.2009 v 11:18 | Nahoru | #20
Jo tak to je jiná, nedošlo mi žes ho měnil

GO motoru Fe 650e

13.5.2009 v 21:28 | Nahoru | #21
kucí
jak mam vyladit kliku aby nemela vule(v kartrech)?zkouset pridat vymezovaci podlozky a slozit motor,vyzkouset jestli ma vule a kdyz jo tak pridat zase?nebo jak??

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

17.5.2009 v 19:01 | Nahoru | #22
nikdo nevi nebo neporadi??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e

24.5.2009 v 22:28 | Nahoru | #23
rradekk> ta vule tam ma byt. BALANCING THE AXIAL CLEARANCE OF
THE CRANKSHAFT
– Place the crankshaft in the left housing half and mount
the right housing half.
– Mount the housing bolts around the crankcase and
tighten.
– Mount the dial gauge support on the engine case and
measure the axial clearance of the crankshaft.
Axial clearance 450: 0,15 - 0,25 mm
Axial clearance 501,550: 0,45 - 0,55 mm
Axial clearance 650: 0,55 - 0,65 mm
– Correct the axial clearance if the measured value does
not correspond to the setpoint value.
– To correct, remove the crankshaft and the inner ring of
the crankshaft bearing (7) and pull off of the crankshaft
with the special tool 584.29.037.037 on the ignition
side. Add or remove compensating disks and remount
the inner ring (see above).
NOTE: Add compensating disks if the axial
clearance is too large. Remove compensating
disks if the axial clearance is too small. Only
add compensating disks on the ignition side.

(reakce na) GO motoru Fe 650e

25.5.2009 v 20:03 | Nahoru | #24
VOJTAVRTAK> tyjo dik ale nemas to v prekladu? nejsem moc znalej anglictiny ale asi si to budu muset prelouskat ze

GO motoru Fe 650e

26.5.2009 v 22:20 | Nahoru | #25
Tak uz sem to jaks taks prelouskal ale tato veta me vrta v hlave:
Only add compensating disks on the ignition side.
pridavat vymezovaci podlozky pouze ze strany zapalovani.Prelozil sem si to dobre? Fakt se maji davat jen na jednu stranu? Nebude se pist z jedne strany odirat vic kdyz klika nebude ve stredu?

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

26.5.2009 v 22:49 | Nahoru | #26
Jo já to pochopil stejně.. vypodkládat ložisko jen ze strany zapalka to jest napravo.. Asi je to kvuli vyvažováku kterej je nalevo..
A píst to si myslim že ne a navíc je to možná tak že výchozí strana od který se měří střed je právě ta levá a na pravý je to třeba doladit

Naposledy editováno 26.05.2009 22:50:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e

27.5.2009 v 11:42 | Nahoru | #27
Hujer> aha tak to me nenapadlo!a myslis ze je lepsi dat podlozku mezi lozisko a kartr(ze bude vic trcet z kartru) a nebo ji dat mezi kliku a lozisko??

(reakce na) GO motoru Fe 650e

27.5.2009 v 17:28 | Nahoru | #28
rradekk>podlozky se davaji mezi kliku a lozisko

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru Fe 650e

3.6.2009 v 22:00 | Nahoru | #29
cus
hledal sem na netu jaky muzou byt vule na ojnici a poradne sem nic nenasel, ale vy mi urcite poradite ze? ve kterym miste mam tu vuli merit?a kdy je zrala na vymenu?
diky za rady jeste ze to forum existuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru Fe 650e

7.6.2009 v 12:32 | Nahoru | #30
rradekk> max radial vule na klice je 0.05mm.jses spatnej hledac http://www.husaberg.com/Downloads.33.7.html

Naposledy editováno 07.06.2009 12:40:42
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 Cruttor 2 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 Anti 9 14.6.2020 v 19:36 Anti
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 Fiascco_ 3 7.10.2018 v 07:56 Folby
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... kuba_312 11 22.9.2018 v 10:00 kuba_312
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 bobomo 3 23.3.2017 v 19:26 srsen600


TOPlist