globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motard
Zdravím,
jelikož mě čím dál víc baví kraválit po městě, tak jsem se rozhodl si pořídit motarda, nicméně tápu co mám zvolit. Nejraději bych nějakou Hondu apod., ale líbí se mi i Berg (550,650) či Husqvarna (610), nejvíc enduro verze překopaná na motard. Zkušenosti mám nějáké z Hondy XR600, ale nic extra. Uvítal bych také jen kickstart, startér je pro mě zbytečnost. Servisní intervaly.. olej neřeším, spíše mi jde o rozvoďák a píst. Bylo by pro mě nejlepší vybrat motarda co jede a intervaly má rozumné. U Berga jsem četl, že kvalitně udělaný motor vydrží bez problému 300 MTH, jak dlouho trvá, než je cca najedu? Roční nájezd cca 2000 Km. Děkuji za přínosné odpovědi.

Motard

21.9.2018 v 07:59 | Nahoru | #1
Při průměrné rychlosti 50 km/h najedeš 2000 km za 2000/50=40mth

Motard

21.9.2018 v 08:13 | Nahoru | #2
hledej ktm 625 smc, to by mohlo byt neco pro tebe

Motard

21.9.2018 v 08:46 | Nahoru | #3
Ten startér se hodi, zvlast do mesta...

Jezdil jsem driv te410 na motardech a neni vetsi legrace nez kdyz predjedes auta na semaforech, nacpes se pred ne a jak padne zelená tak ti to chcipne kdyz das 1. Pak to nejde vyradit, pak nastartovat...

Motard

21.9.2018 v 10:29 | Nahoru | #4
Můžu ti říct z vlastní paličatý zkušenosti, že motorku jakoukoli už jen se startérem.

Tyhle ostrý supermota jsou jen na blbnutí, rozmysli si to. Nikoho na tom nesvezeš, nikam na tom nedojedeš a kvůli malý nádrži budeš v jednom kuse na benzínce. Servis je náročnější a na silnici tomu budeš nakládat, takže se ti to brzo rozprskne. Měl jsem LC4 SM a koupil bych si ji zas, ale jen jako třetí motorku jen na to blbnutí třeba s partou ostatních supermot nebo bych volil něco jako dorsoduro nebo hypermotard klidně i ty větší objemy...

Motard

21.9.2018 v 10:48 | Nahoru | #5
kolik na to mas? jinak starter u tyhle motorky absolutne nepotrebujes, kick mi ted na novym Bergu mega chybi mel sem KTM 660SMC, stary poctivy zelezo. jede to dobre a uz to ani tolik nevazi, cca 130kg, ale ostra to porad neni. tak treba po ni se koukej. zrovna vcera sem si rikal, ze kdybych mel zbytecny misto v garazi, koupim si to zpatky

Naposledy editováno 21.09.2018 10:51:09

Motard

21.9.2018 v 12:55 | Nahoru | #6
Je to tak max do mesta a tam blbnout smrdi velkym prusvihem. Kup ostrou, vozík a hurá na trat
Asi zalezi na cem jsi jezdil driv, ale kdo jezdil silnicni moto tak mu bude rychlost a vykon chybět - transfer po okresce 100-140kmh je pruda...

K660: krosky ktm/hqv nemaj kickstart uz věcnost a nikomu nechybi :) me teda urcite ne :D

Naposledy editováno 21.09.2018 12:57:51

1 reakcí na tento příspěvek Motard

21.9.2018 v 13:19 | Nahoru | #7
Díky za postřehy, startér by mi ani tak nevadil, jen je to další věc, která se může zničit Rozpočet by byl okolo 80000 Kč. Zatím jsem lítal na XR600, ale špalky na silnici nejsou zrovna ideál a dělat z ní motard se mi moc nechce, stálo by to dost peněz. Cestovní rychlost okolo 80-120 km/h je ideálka. Na tu KTM jsem koukal, ale raději bych toho Berga nebo Husu. Jezdil bych s tím defakto kolem komína.. občas město, jízda do školy, blbnutí a nebo projížďka max 100-200 km. Od XR jsem zvyklej na jízdu od pumpy k pumpě, co 100-120 km jsem zase u stojanu na pumpě

(reakce na) Motard

21.9.2018 v 14:10 | Nahoru | #8

kuba_312 píše: Díky za postřehy, startér by mi ani tak nevadil, jen je to další věc, která se může zničit Rozpočet by byl okolo 80000 Kč. Zatím jsem lítal na XR600, ale špalky na silnici nejsou zrovna ideál a dělat z ní motard se mi moc nechce, stálo by to dost peněz. Cestovní rychlost okolo 80-120 km/h je ideálka. Na tu KTM jsem koukal, ale raději bych toho Berga nebo Husu. Jezdil bych s tím defakto kolem komína.. občas město, jízda do školy, blbnutí a nebo projížďka max 100-200 km. Od XR jsem zvyklej na jízdu od pumpy k pumpě, co 100-120 km jsem zase u stojanu na pumpě


Berg nebo Huska za 80 byla spis vrazda, nez neco normalniho. kdybys chtel, prodava se ted Kacena 660, kterou sem mel a je fakt moc pekna. navic je to v tvym rozpoctu. treba do Berga 650 bych sel uz jen origo FS, posledni rok, kterej se delal, tj. 2007-2008, vonavku proste. a to ti 80 fakt stacit nebude, jinak bych se na to vykaslal, byl bys nestastnej akorat. a zas na novejsiho, jako mam ja treba, bys potreboval jednou tolik. takze KTM zlata stredni cesta. ani ten servis na tom neni nejak hroznej

Motard

21.9.2018 v 14:26 | Nahoru | #9
Na to tvy co chces jezdit je nejakej ostrej berg/husa skoda, nevyuzitelna a stejne knizni panny pred gymplem to nepoznaji

Hledej tu 660 / 625SMC nebo 640SM

Motard

21.9.2018 v 16:06 | Nahoru | #10
610 muze bejt solidni past na penize... predelavat cokoliv na motard vyjde dost draho (ted jsem akorat dodelal takovou konverzi u sxf450, pocitej minimalne 25, ja jsem tam tak za 50 a jeste mam seriovej podvozek )

ja bych predelal na SM tu XR600, bude to stat balik, ale je to solidni zaklad na jezdeni po silnici... na jezdeni v terenu je dneska XR600 uz hodne za zenitem....

kdyz teda pominu to, ze ja jsem po spouste let dosel k tomu, ze tahat SM na silnici je ztrata casu/penez a nejlepsi je jezdit jen na trati.... ale tam si asi musi kazdej dojit sam...

Motard

22.9.2018 v 10:00 | Nahoru | #11
Díky moc za postřehy a rady! Kačena by byla asi ideálka, lae uvidím, možná zkusím našetřit. Uvažuji i o té přestavbě XR600 na motard, ale stálo by to balík, aby to za něco stálo, viděl bych to taky na těch 50 .. Takže nevím, jestli se spíš nevyplatí koupit něco novějšího.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Spojkové lanko na Husqvarnu 610 sm Husqvarna SM 610 v4o 1 17.7.2023 v 18:16 ja1
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin

TOPlist