1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
3 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
Jo a s tím olejem, mě většinou nestojí ani cent, jelikož vždycky sleju zbytky více olejů dohromady a udělam si takovou spešl závodní směs , na to jaký má ten motor výkon si stejně víc nezaslouží , a teď už vidím jak si všichni Ducatisti opět klepou na čelo, a myslí si o mě svoje , ale co s tou mašinou dělám to je jen moje věc...
DMC.motobiker>
Jo a s tím olejem, mě většinou nestojí ani cent, jelikož vždycky sleju zbytky více olejů dohromady a udělam si takovou spešl závodní směs , na to jaký má ten motor výkon si stejně víc nezaslouží , a teď už vidím jak si všichni Ducatisti opět klepou na čelo, a myslí si o mě svoje , ale co s tou mašinou dělám to je jen moje věc...
Panebože!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
Každopádně pokud jde o spolehlivost, tak na Nortona nic nemá, tam jen jezdíš, dolejváš benzín a občas olej, a nemusíš na tom dělat vůbec nic, třeba náš ES2 má najeto přes 130 tisíc Km a jezdí pořád skoro jako novej, a nato jak ho nikdo nikdy nešetřil se na tom posralo mnohem méně věcí než třeba na mojem Monsteru za půl roku, to taky o nečem vypovídá, bohužel ale to nejde moc srovnávat, jelikož Norton byl stavěnej na výdrž a na práci, a Dukny jsou stavěný pro zábavu a mají o dost větší výkon, dá se to ale určitě srovnávat s Jawou, a můžu ti říct že ty moje Jawky nevydržely jet ani tejden bez nějakýho toho věčnýho "laďění", takže kdybych ti to měl říct popravdě, tak na Nortonu bych si klidně troufnul jet kolem světa, na Ducati bych raději už ani neopouštěl náš stát a na Jawě bych nechtěl jet ani s Chebu do Aše (cca. 25 Km), ale každý má zkušenosti jiné, a hodně lidí by se mnou asi nesouhlasilo...
Jo a ten Regler, to je taková krabička, kterou tvoří hliníkový chladič, ve kterém je ta elekronika zalitá, a je umístěný ve předu hnedle pod hlavnou řízení, a na Ducati prý odchází dost často...
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
ferda_obecny> A orioš štítek (masku) na Monstera za lidovou cenu by ten tvůj známej neměl???
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
A própo, do litrovýho Monstera přijde určitě 3.9L, že?
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
Jinak tak už jsem přetěsnil svoje tlumiče Marzocchi, a teď do nich sháním olej, v manuálu píšou Showa S88 nebo Agip F1 ATF Dexron, ale nemám chuť je někde dlouho shánět a draze kupovat, tak se chcu optat co tak lejete do tlumičů??? :\ A hlavně jakou Wiskozitu, aby to pak ještě vůbec tlumilo, našel jsem spešl olej do tlumičů Paramo TL15, co myslíte lidi, stačilo by to???
2 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |