globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
 
7.3.2009 v 12:13
Mám k tomu ještě hodně daleko ale zajímalo by mě, jestli se zvyšujícím náklonem dojde dřív k ojíždění gumy až ke kraji (to můžu podle stop na gumě spojitě sledovat), nebo ještě před tím začnou škrtat hlásiče náklonu na stupačkách (vůbec netuším, jak velkou rezervu k hlásicům ještě mám)? Možná se to i dost liší u různých motorek, takže nelze jednoznačně odpovědět?
Předchozí
1 2
Následující

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:22 | Nahoru | #1
Nejdřív řitní svěrače, pak gumy, hlásiče jsem sundal bo mě znervózňovaly.

1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:24 | Nahoru | #2
vqvq> no u tvoji motorky jednzonacne nejdriv hlasice

1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:24 | Nahoru | #3
Co to je hlásiče na stupačkách?

Jinak prvně jdeš na stupačku než ti to ustřelí. A dobře prodriftovanou gumu poznáš tak, že za tebou v zatáčce maluje po silnici, jinak nejedeš nic.

1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:25 | Nahoru | #4
jak ktera moto, ja mel hlasic, hrana, padak.... nastesti to zpatky slo v opacnem poradi a nepokracovalo to zavazickem a zrcatkem
na rsv mam prepacko, takze nemam hlasic a ani bych ho nikdy nedal, protoze to je hrana, a pak uz jen padak a riditky, stupacka se zeme nedotkne nikdy :)

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:26 | Nahoru | #5
Kdyz drhnu stupackama, mam zadek sjetej az na kraj (na predku vzdycky kousek chybi, ma uplne jinej radius a hranu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:27 | Nahoru | #6
BK> To je takovej vehement, něco jako šroub zespod stupačky a když se na něj dostaneš v náklonu tak se lekneš že drhneš nějakou součástkou a už to rovnáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:35 | Nahoru | #7
dewwil> Fakt??? Tak teda díky žes mi to vysvětlil.

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:40 | Nahoru | #8
BK> Není zač, dneska jsem chytrej jak radio

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:40 | Nahoru | #9
já to mam v pořadí stupačka,zadní hrana,koncovka vejfucku,přední hrana,padáky

1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 12:48 | Nahoru | #10
Já mám teda jiný pořadí.

Koleno, stupačka, hrana /asi/, výfuk, padáky, loket, rameno, prdel, záda, bok, kóma

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 13:32 | Nahoru | #11
mohhamed> ani origo rsv hlásiče nemá...

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 13:41 | Nahoru | #12

Pitris>vqvq> no u tvoji motorky jednzonacne nejdriv hlasice


No nevím, jestli ten smajlík nemá nějaký skrytý význam??
Pokud má někdo přímě zkušenosti s CBF, dejte pls vědět, jestli jste sjeli gumu (zadní) ke kraji. Čekal jsem spíš průběh jako popisuje Ozzy (#5) u Fazera, ale možná je to u CBF opačně.

2 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 13:47 | Nahoru | #13
Na sportovní jízdu jsou "sportovní" motorky!
Proč to řešíš u "cesťáku"!?
A jaké máš gumy,že řešíš náklon?
Aby snaha neskončila dřív než začne!

Naposledy editováno 07.03.2009 13:47:47

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 13:47 | Nahoru | #14
vqvq> nevim,co by mel jako smajl podle tebe znamenat...?!
ale nemyslel jsem tim nic jineho, nez to, ze mas cestovni motorku... tam nejdriv budes drit hlasicema ...a do kraje gumy ti jeste bude zbyvat misto... takze tak jsem to myslel

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 13:57 | Nahoru | #15
Zx 12 má šrouby na stupačkách krátké a proto mám první kontakt až při broušení kapoty . Guma je v tu chvíli sjetá asi 2 mm od kraje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #16

2LEKO>Na sportovní jízdu jsou "sportovní" motorky!
Proč to řešíš u "cesťáku"!?
A jaké máš gumy,že řešíš náklon?
Aby snaha neskončila dřív než začne!


Gumy Michelin Pilot Road II, podle zdejších ohlasů snad dobrá volba?
Jen na vysvětlení: U mě nejde o "snahu", je mi jedno, kam až sjedu gumu. Jde mi o to, co čekat dřív. Pokud hlásič, je dobré s tím počítat, protože o sobě nemám žádné iluze a myslím, že až/jestli se jednou hlásič ozve, pěkně se leknu, a to není dobrá věc v náklonu. Jezdit s mylnou domněnkou, že pokud mi ještě zbývá dost ke kraji gumy, mám k hlásiči daleko, není asi dobré. Tak proto to řeším.

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 14:11 | Nahoru | #17
vqvq>neboj je to udelane tak aby nejdriv zabral hlasic o asfalt... a polekas se ...to je normalni... ale az to budes v kazde zatacce davat na hlasice...tak si na to zvyknes... nekteri znami si to z cestaku sundavaji...aby je to zbytecne nerusilo...
no a pak uz je to naklon na stupacku...a pak uz jsou ty padaky a podobne jak tady chlapi psali

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 14:17 | Nahoru | #18
Já mám standartní přepákování u moto, guma sjetá na kraj a stupačkou, ani hlásičem jsem ještě nedrhl, ale nejspíš už moc nechybělo.

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 15:32 | Nahoru | #19
Vidím to stejně jako Shorty:D guma ojetá upe na kraj, ale stupačka se ne a ne ozvat:D ale asi je to dobře

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 16:00 | Nahoru | #20
vqvq> no já se taky nesnažím, hlásiče nemám, ale jednou mi zahlásila špička boty a to jsem se teda lekla , pak jsem zbytek jízdy jezdila tak, že jsem v každé zatáčce podvědomě zvedala špičky, jako bych čekala velkou vodu

Naposledy editováno 07.03.2009 16:01:17

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 19:08 | Nahoru | #21
Já jsem měl na ER-5 hlásiče asi celkem dobře nastavený - asi hoďku a půl jsem jezdil na okruhu, často jsem je brousil, a když jsem už asi ubrousil dost velkej kus, tak asi hlásily už trochu pozdě > takže asi pět minut před koncem jízd jsem v jedný ostřejší zatáčce ležel.. Ale fakt je, že tam mám úplně strašný gumy (tvrdý jak šutr)..

Poučení - dokud brousíš hlásič, je to dobrý, ale o moc dál asi už ne.. Ale jde o ty gumy, že jo..

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

7.3.2009 v 21:23 | Nahoru | #22
2LEKO> Proč by nemohl dědku, má přece ty hlásiče, hahaha. Jedeš ty SEdlčany, už sem přihlášenej, vracím se na místo činu, hehe

1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 11:47 | Nahoru | #23
mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
a s těma hlásičama, už je mám celkem zbroušený (hlavně z okruhu, ale i z cest) a na zadku je pořád rezerva, předek jsem nezkoumal. takže se broušení vůbec neboj, naopak je to zábava a výzva a dobrá podívaná pokud jede někdo za tebou :)
ještě bych dodal že to všechno bylo na cestovních Pilot Road 1, který vydrží 10k km, teďka přezouvám na Pilot Road 2, tak z toho budu mít ještě menší strach :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 12:01 | Nahoru | #24
vqvq> Odpoved na tvuj dotaz bude motorka od motorky jina.
Zalezi na vysce stupacek, delce a pritomnosti hlasicu, tvaru a rozmeru gumy, svetle vysce moto... a zadni a predni se navic ruzne sjizdeji podle stylu prujezdu zatackou. Tezko rict generalni soud. Kazdopadne pokud mas obavy ze skrtani, tak se na to jednoduse psychicky pripravuj, protoze to prijit proste muze (budes treba potrebovat nahle poklopit kvuli nekomu v protismeru a bude to)

Troyt>mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
...



Je to cestak a na sportovni jizdu se nehodi. To je proste fakt
Skutecnost, ze jsi ujel nekomu na R6 znamena ze bud neumel jezdit a nebo se nechtel honit

Naposledy editováno 08.03.2009 12:02:47

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 12:23 | Nahoru | #25
Na Raptoru hlásiče ve stupačkách nemám takže zadní mam sjetou na hranu (metz sportec m3) a pak brousím řadičku (na pravou stranu nic)

(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 12:40 | Nahoru | #26

BK>Já mám teda jiný pořadí.

Koleno, stupačka, hrana /asi/, výfuk, padáky, loket, rameno, prdel, záda, bok, kóma



(reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 12:46 | Nahoru | #27

Dawe02>vqvq> Odpoved na tvuj dotaz bude motorka od motorky jina.
Zalezi na vysce stupacek, delce a pritomnosti hlasicu, tvaru a rozmeru gumy, svetle vysce moto... a zadni a predni se navic ruzne sjizdeji podle stylu prujezdu zatackou. Tezko rict generalni soud. Kazdopadne pokud mas obavy ze skrtani, tak se na to jednoduse psychicky pripravuj, protoze to prijit proste muze (budes treba potrebovat nahle poklopit kvuli nekomu v protismeru a bude to)

Troyt>mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
...

Je to cestak a na sportovni jizdu se nehodi. To je proste fakt
Skutecnost, ze jsi ujel nekomu na R6 znamena ze bud neumel jezdit a nebo se nechtel honit



jj souhlas
osobně hlásiče nemám ale odřený stupačky a slidery na borách :)

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 15:25 | Nahoru | #28
Díky všem za reakce, podle všeho je tedy u CBF600 pořadí opačné, než jsem původně předpokládal. Jsem rád, že to vím, může se to hodit.

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #29
Já mám CBF 1000 a gumu mám sjetou na kraj, ale hlásič je netknutej. Taky by mě zajímalo jestli někdo z vás škrká s CBF 1000 o ty hlásiče?

Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?

8.3.2009 v 21:07 | Nahoru | #30
Mě šly na cbr600f hlásiče (zprva docela nepříjemný) a na gumě eště dost místa, ale to bude asi tím, že sem tam nacpal 180 a na okraj to prostě nešlo, ani když už to bylo hlásič, bok, svodidla
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist