1 reakcí na tento příspěvek Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
a s těma hlásičama, už je mám celkem zbroušený (hlavně z okruhu, ale i z cest) a na zadku je pořád rezerva, předek jsem nezkoumal. takže se broušení vůbec neboj, naopak je to zábava a výzva a dobrá podívaná pokud jede někdo za tebou :)
ještě bych dodal že to všechno bylo na cestovních Pilot Road 1, který vydrží 10k km, teďka přezouvám na Pilot Road 2, tak z toho budu mít ještě menší strach :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dřív - guma ke kraji nebo hlásiče?
Zalezi na vysce stupacek, delce a pritomnosti hlasicu, tvaru a rozmeru gumy, svetle vysce moto... a zadni a predni se navic ruzne sjizdeji podle stylu prujezdu zatackou. Tezko rict generalni soud. Kazdopadne pokud mas obavy ze skrtani, tak se na to jednoduse psychicky pripravuj, protoze to prijit proste muze (budes treba potrebovat nahle poklopit kvuli nekomu v protismeru a bude to)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Troyt>mám taky CBF 600S, a zaprvé, ty kecy že tohle je "cesťák" a na něm se nejezdí sportovně je kravina, ujel jsem na ní frajerovi na R6 :)
...
Je to cestak a na sportovni jizdu se nehodi. To je proste fakt
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Skutecnost, ze jsi ujel nekomu na R6 znamena ze bud neumel jezdit a nebo se nechtel honit
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 08.03.2009 12:02:47