1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
HonzaSV>PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?
No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh
S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...
Měl jsem vpředu místo 17zubů, 16náct. vzadu 40.
Jsem jel s CBRem a když jsme dojeli, tak se mi skoro vysmál, že to jede tak pomalu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo>debata o ničem to je,každej tady vychvaluje svoje,ale celkově to je jedno, stejně sem za celej letošní rok neviděl jet ani 1 mašinu rychle...hlavně že má každej milion koní, jede mu to 300 ale kecá o tom jen na benzíně na kafíčku, natankuje shellVpower a pak odjíždí za škodovkou 120....nejhustší yamaha R1 typ celej v alpinestars slidery i na koulích a pak se zařadí mezi kamiony na jižní spojce do pomalýho pruhu,další s hayabusou kterej mě brzdil půl cesty z brna a to sem jel autem....strčte si ty vaše válce někam ať sou to 2 -3-4 stejně většinou rozhoduje to jakej je kdo rapl a pustí to tam ve vetším speedu
Jo máš pravdu. Letos jsem na jednom srazu a přijel tam boreček na Hondě repsolce, machroval jak lítá rychle a na pneu 2cm od kraje neměl šáhnuto. Krmil tam uši nějaký mladý buchtě, tak jsem ho chvilku poslouchal, vysmál jsem se mu do ksichtu a šel pryč.
PremeT>HonzaSV>PremeT>Bubrak ZX10R>hellax: coze? ze bys i ty mel na 6ku omezovac tam kde ja radim 2ku?
No je pravda, že já měl 3ku v omezovači a tacháč ukazovla něco málo pod 190kmh
S děláš prdel ne? Kolik to má koní? Já myslel, že RSV jsou lepší jak SV. Já dal za trojku , 195...
Měl jsem vpředu místo 17zubů, 16náct. vzadu 40.
Jsem jel s CBRem a když jsme dojeli, tak se mi skoro vysmál, že to jede tak pomalu.
Na rovince mě udělalo cbr 600rr...
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Ovšem kapitolou sama pro sebe je zvuk ... neříkám že se mi 2Vcový sound nelíbí ale kdybych se nedíval z okna tak ani nepoznám kolik ta RSV co mi tam jezdí poslední dobou zrovna jede , přijde mi to dost monotonni v jakychkoliv otáčkách,nehlede na ten traktorovity zvuk ale jak říkám má to něco do sebe. Osobně mám ale mnohem raději rozjezdy 4V alá startující stíhačka (copyright by tureg´s mother )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Stev>tureg> tos popsal dobře, prostě pro dálniční střelce co dávaj každou delší rovinku plnej 2V opravdu není a nemůže je bavit. Ale pro ty co se rádi vozej v zatáčkách je ten motor fajn a může bejt lepší než 4V
Souhlas... to je přesně můj případ, vyhledám zatáčky.
Ale na druhou stránku bych zase chtěl zkusit třeba něco ostrýho, třeba gsxr 1000. Jel jsem na ninja 900-2000rok a nic moc..
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.
Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.
Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.
Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 24.10.2008 14:05:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 24.10.2008 14:06:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Stráťa>Má smysl se dohadovat co je kde rychlejší? Přece dokud nejdeš závodit tak nejde o to jestli seš o vteřinu rychlejší nebo pomalejší, hlavně když si to člověk užívá a baví ho to.
To maj vsichni jezdit na fichtlu nebo co? Jasne ze kazdej chce lepsi rychlejsi motorku nez ma a pta se co si vybrat. To je uplne normalni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>Nesouhlas. Je potreba se pekne postekat.
Sefo: me taky bavi radit, ale muzu i chvili neradit, jak chci, na V2 sem omezenej na neustaly razeni a navic jak to nahore nejede, tak clovek ani nevi kde ma radit, esli uz ta vyssi rychlost, ac tezsi prevod, nepojede nahodou lip, nez ta nizsi rychlost ve vydechlych otackach.
Ale jo V2 je zabavnej, hrubej chod, charisma, zvuk, vsechno pekny, zajimavy, nevsedni (kdyz nema V2 zrovna jako napotvoru kazdej). Ale me to proste hrozne vytaci, kdyz to nahore vyhniva a musim trpet nez preradim (a zase sem na zacatku mrtvyho pasma). To ctyrval po prerazeni ma zase ty masakralni tocky.
Hele draku, kolik má to tvoje peklo koní 170? A litrovek dvouvál tak 125. tak je jasná, že ty si nekoupíš motorku co má o 50koní míň ne...??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam
Sorac Arizono, sem nak zaspal. Diky za bojovnost, chrabrost a odvahu zatimco jsem tu nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>DaliboRR>
Kuwa Bubraku kdes byl? Cely den abych se tady s temi 2V pral skoro sam
Sorac Arizono, sem nak zaspal. Diky za bojovnost, chrabrost a odvahu zatimco jsem tu nebyl.
No jo jsou to ostri hosi tihle dvouvalisti
Naposledy editováno 24.10.2008 14:19:12
HonzaSV>
Hele draku, kolik má to tvoje peklo koní 170? A litrovek dvouvál tak 125. tak je jasná, že ty si nekoupíš motorku co má o 50koní míň ne...??
prej 192 (KN + ladak, serie ma 184 s naporem)
ale nejde o tu hodnotu ale o prubeh, kdyz bude mit jina motka treba 170 jen kvuli niz polozenemu omezovaci, tak muze do toho omezovace jet uplne stejne nebo i lip, kdyz bude mit krivku vys
ale pak je vyhoda tech vyssich tocek, ze jedes porad na nizsi kratsi silnejsi prevod, nez kdyz musis preradit
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
[img]
Naposledy editováno 24.10.2008 14:28:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Stráťa>Bubrak ZX10R> Takhle sem to nemyslel, jasný že každej chce zvládat silnější a rychlejší motorku ale když někoho baví charakter dvouválce tak nebude přece přesedat na čtyřvál protože je to na rovince o kousek rychlejší. Dokud nevybíráš motorku na závody tak by měl bejt důležitější pocit z jízdy než nějaký čísílka, prostě se svízt a když se ti jedna motorka zalíbí víc než ta druhá tak kašlat na to že má třeba 150 místo 170 koní.
Takhle s tim samozrejme souhlasim.
Ale kdyz se nekdo zepta, jakej je rozdil mezi dvouvalcem a ctyrvalcem, tak mu tady jeden vybleje jak je supr dvouvalec a druhej jak je supr ctyrvalec, to mi prijde prirozeny.