globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..Hyosung GT 650
 
10.2.2007 v 20:53
Takze par dotazu:

1. Ta cena kolem 120.000 - to byla jenom nejaka akce nebo porad jde koupit tuto motorku za takovou cenu? (jde mi o toho nahace)
2. Olej se tam fakt meni kazde 4000km?
3. Jak casto se kontroluje ventily?
4. Najel uz nekdo s tim napr 30-50tis. km? Jde mi o nejakou delsi zkusenost s touto motorkou..

dik..

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:09 | Nahoru | #61
Homer>>
:lol: :lol: :lol: *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:10 | Nahoru | #62
s4r> Schválně se na motorkari.cz podívej. Je tam od jednoho člověka z Moravy celá reportáž. A taky na stránkách tuším Radiožurnálu je test Jawy Style. Děs a hrůza.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:12 | Nahoru | #63
Na motorkari.cz hledam a nemuzu najit... :/

..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:13 | Nahoru | #64
Ale ta černá barva s chromem Jawě Classic fakt sluší...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:15 | Nahoru | #65

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:17 | Nahoru | #66
Homer> šenkjů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:26 | Nahoru | #67
Homer> no uznávám, že kdybych byl potencionální kupec, tak by mě to teda neoslovilo... Škoda že lidi, co to montují, k té značce už asi nemají vztah a jsou tam jen proto, aby něco zbouchali a šup, už zase byli doma... Ale třeba jim křivdím...

Pozitivní ale je, že na konci píše, že by stejně nic jiného nechtěl, že dětské nemoci se podařilo vychytat a už je spokojený... Inu odkaz Jawy 350 tam dali teda solidní... :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 10:39 | Nahoru | #68
s4r> "<i>Vezl jsem si ji do Brna a když bylo na tachometru celých 67km, tak shořela elektřina a šlus. Závada byla tak závažná, že motorka byla vrácena do Jawy v Týnci</i>", "<i>najednou břink: upadl hlavní stojan</i>", "<i>Když bylo najeto 1000km, tak koukám (v Polici nad Metují na náměstí) jak blázen - pod pákou zadní brzdy loužička</i>", "<i>sjíždějící rukověti řídítek, více než podivné uchycení spojkového lanka na páčce na řídítkách, zranitelný podvozek - jsem zvědav, kdy tam něco urazím</i>."," <i>Našlo by se toho víc, upadl mi za jízdy levý kryt chladiče</i>"; to by odradilo snad i majitele továrny JAWA (nebudu raději jmenovat) :( Můj hlavní dojem - smutek. Měl jsem kdysi 350/640, koupil jsem jí úplně novou, funglovka. Ujel jsem asi 10 km a zadřel se motor. A teď jsem koukal, že soudruzi v Jawě "navázali" za slavnou tradici značky... :( Co dodat...

1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 11:17 | Nahoru | #69
No já bych za ty prachy taky kašlal na kvalitu, jako pardon, ale za tradici a lásku ke značce si chleba nekoupím.

Jinak 640 byla za ty prachy naprosto bezproblémový stroj, 650 je halt slabší, ten motor je tam hodně poddimenzovanej. Navíc třeba dakar je prostě divnej...

1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 12:30 | Nahoru | #70
Četl jsem (asi seriozní) reportáž o továrně korejské značky KIA v Žilině. Všude sterilně čisto, lidé jen kontrolují pohyb a práci robotů, kontrola jakosti každého vozu. Výsledek? V testu C'eed porazila jak Octavii, tak C4, záruka sedm let na motor. Korejcům prostě věřím. Stejně jako Japoncům. O tom se Jawě může jen zdát. Po šedesáti kilometrech shořela elektrika... Ach jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 12:44 | Nahoru | #71
Homer> bude to znít hrozně zaujatě a zaujaté to je, ale já to té jawě za zlé nemám a klidně jí to odpustím... *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 12:54 | Nahoru | #72
Homer>>
a řekl ti prodejce, že v tom je 2T motor? :D :D :D

jinak.. ona jedna věc jsou ti lidi co pracují v továrně a druhá zas použité materiály. i dnes znám firmy, které jsou schopné kvuli několika% úspoře použít dvojkové materiály *no*

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 12:59 | Nahoru | #73
Wewerka> No jasně kurňa, dvoutakt pozná i můj kluk ve třetí třídě :cool: Pokud jde o použité materiály, tak bych věřil možná tak hliníku v AUDI, BMW, Mercedesu... jinak to drbou podle mě všichni. Co ti dneska vydrží deset let? Značková myčka odešla tři měsíce po záruce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:03 | Nahoru | #74
s4r> Tak to jsi buď šílený nadšenec nebo nadšený šílenec :P A pěkně za vodou, co? :D Dát takový prachy za něco co tu bylo popsáno-to může jen opravdu movitý člověk který na nějakou tu korunu nehledí :lol: :lol: :lol: Závist :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:05 | Nahoru | #75
Homer> to právě není pravda - vezmi si, že tu Jawu kupoval fungl novou, takže v záruce měl všechno ZDARMA opravené... A jak říkám - podle jednoho kusu nemůžeš soudit celou výrobu... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:06 | Nahoru | #76
s4r> Tak to máš jistě pravdu. Ale nenakrklo by tě to? Já bych byl teda zpruzenej. A k tý 350-zadřelo se ložisko na klice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:20 | Nahoru | #77
Homer> Byl bych nasranej až na půdu, ale vůbec bych se nedivil, protože já nikdy nic nedostal zadarmo... Koupil jsem před rokem a půl Fávo, než jsme dojeli domu, tak vytekla voda z chladiče, za 14 dní, když jsem to auto pochválil, tak jsem cca po 5 minutách zůstal stát, když pochválil kamarád fávo po cestě z práce, tak mi začal stříkat olej na motor, takže jsme byli jako párovka, když auto pochválila mamka, tak se mi pootočil rozdělovač za jízdy a dokuckali jsme domů... Pak jsem opět auto pochválil, ale to už fakt jen decentně a rozdělovač odešel do věčných lovišť... Pak jsem si koupil Ducatku, cca po 400 km jsem pár metrů od baráku podřazoval ze čtyřky na trojku a z trojky na dvojku, ale tu dvojku uz jsem tam jaksi nestihl dát, protože řadička směřovala skoro kolmo dolů a nešlo s ní hnout... Následek pádu, který motorka utrpěla při předchozím majiteli - rozharašilo se nastavení kulisy řazení a řadička prosvištěla kolem koncáku... Naštěstí stála oprava jen zaplacení práce, motorku jsem před chvíli dovezl domů, přičemž jsem si připadal jako pojízdnej MOKREJ bilboard - uragán a déšť...

Ale co jsem měl 350, tak to bylo zlatíčko největší! Nemůžu říct špatné slovo! *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:38 | Nahoru | #78
s4r> Jó tři-pade... Jak čuměli Bavoři když jsem si to revoluci hasil po dálnici na Mnichov megarychlostí 120 km/h s modrým oblakem v zádech! A s těmi ojetinami-právě tyhle trable jsem nechtěl zažít, proto jsem volil novou mašinu, byť z Koreje, páč chechtáky netisknu, nekradu ani nemám bohatého strejčka v jůesej :D :P A kdybych zjistil, že mi mašinu prodal nějaký umělec co se stím vyválel a zatajil mi to, tak bych mu asi něco udělal. Divím se, že jsi mu to nehodil na palici. Vždyť tu opravu by měl zaplatit on! Nebo jsi věděl že byla padaná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:46 | Nahoru | #79
Homer> Kdepak, já ji koupil jako nehavarovanou z jednoho nejmenovaného pražského bazaru - dokonce mám na to i papír, že motorka je nehavarovaná... Realita je někde trošku jinde... Původní majitel je ale v pohodě, takže bych od něj měl peníze obdržet...
Já chtěl vždycky Duc, studuju, takže novou motorku si ještě dlouho nebudu moct dovolit - proto ojetina a spousta času strávená na brigádě... Ale i tak bych se ojetiny nebál - záleží na tom, jak se k ní choval ten před tebou, což podle stavu poznáš. Já mám výhodu v tom, že když odstrojíš kapoty, tak jsou ty náchylné držáky, na kterých jsou kapoty chycené vcelku, neohnuté a nevařené, takže žádná velká rána to být nemohla... Motorka má kompletně nový lak v origo barvě s origo polepama, nové přední a zadní světlo a vůbec celkově je obtížné poznat, že to leželo... To se zjistilo až v servisu, kde na to koukají jinýma brejlema...

1 reakcí na tento příspěvek ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 13:58 | Nahoru | #80
Středový ložisko na klice se zadírá pravidelně, je to nemoc 350. Jinak já jsem za svoje peníze mohl mít nový xt, pegaso, dakar, nebo jetou KTM a sáhl jsem po ojetině, protože 7000 je u týhle motorky nic a nemusím alespon na garančky a podobný zvrhlosti

..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 14:00 | Nahoru | #81
Tak nevím...ale splést si Hyo s SV může snad jenom laik,ikdyž snaha o kopírování tam určitě je....ale už jenom ten rám :puke: ,a s tím výkonem bych to taky nepřeháněl,papír snese všechno.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 15:01 | Nahoru | #82
Jawaweb> 7 tis.km (pokud je to opravdový stav najetých km) je prd, to je akorát tak zajetý, v podstatě nová motorka. A jestli víš kdo jí měl před tebou a jak se k tomu choval, proč ne... Každýmu se líbí něco jinýho a jestli se ti líbila KTM, tak proč kupovat něco jinýho? :thmubup:

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 15:45 | Nahoru | #83
Homer> No je to stav nový moto, ale cena je o 80 000 nižší než za novou a to je už docela znát ;)

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 16:14 | Nahoru | #84
Homer>tomu bych taky nevěřil, on není hliník jako hliník ;)
když nám dělali v jedné kovovýrobě dělali přípravek a náhodou sem zjistil, že tam udělali čepy z měkké oceli "protože zrovna měli takovou kulatinu" .. tak bych je nakopal do prdele.. ale tak to tady prostě chodí :puke:
nebo jiný příklad, svařovací materiály od ESABu sice stojí mnohem víc než ostatní, ale když ti napíšou složení, tak to tak je.. ne jak dráty z číny, které se dělají ze všeho železného co je po ruce :puke: :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 22:45 | Nahoru | #85
Panove, trosku prehanite s tou Jawou. Test J650 v Motozurnalu je kapitola sama pro sebe (motocykl ma spatne jizdni vlastnosti, protoze jsme nefoukali kola atd atd)

Homer>>
No nemuzu tvrdit, ze se to nestalo, mozny je vsechno a nemam duvod si myslet, zes nenalil spravne mnozstvi oilu do benzinu a nebo, ze jsi hned zkousel jet 110.

Taky mam Jawu 640, a taky jsem ji koupil novou, a mam najeto pres 40 000 km bez jedine zavady - puze napinam a menil jsem retezy, mazu lanka, dolevam benzin, menim vzduch filtr, brzd. desticky atp. Celkove ten motocykl muzu hodnotit jako bezproblemovy a bezudrzbovy. Motor nebyl zatim pulen *yes*

Proto bych se nebal ani 650. Muze se stat, ze vlivem kusove vyroby a spatne vyskolenych pracovniku (pracovnic) se neco nepovede, ale v ramci 2 lete zaruky to zdarma opravi a pak se nema uz co kazit. Motor je neznicitelny a nic dalsiho tam neni, jen sedlo, kola a riditka. Tvrdit neco o tom, ze si to muze koupit jen bohac je prehnane.

(reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 22:50 | Nahoru | #86
s4r>>
To je naprosto typicky. I s autama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 22:54 | Nahoru | #87
Jawaweb>>
50 koni je na motorku malo? Tohle lidi normalne rikaj mozna po 7 pivech, jinak snad ani ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

1.3.2007 v 23:34 | Nahoru | #88
Kolikrát mě fakt mrzí, jak někteří uvažují... Přes 50 koní že je málo???

Jawaweb: a kolik pak má KTM LC4 Adventure koní??? Se pochlub... O moc větší číslo to není... :/

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650

2.3.2007 v 07:56 | Nahoru | #89
Dan350>Neumíš číst :| ? Se zadřelo ložisko, né že jsem do benzínu nanalil olej. Tak blbej ještě nejsem :P . Navíc to bylo ještě před revolucí, a to se lil olej do benzínu u motorek normálně, nikdo neuvažoval o tom, že by ho tam nedal.
Jinak co se obecně výkonu motoru týče, tak mých 78 koníků je tak akorát, možná že bych časem šel i do něčeho silnějšího. Jasně že je Jawa jednoválec, Comet dvouválec, navíc do V a porovnávat ty motory prostě nejde. Ale 50 koní mě, alespoň co se Stylky, která se tváří jako silniční motorka, přijde trochu málo. Na choppera to je dostačující, i na to cestovní enduro, ale silnička by měla mít podle mě víc. Měli tam dát nějaký dvouvál. I když zase pětikila od Suzuki nebo od Kawy mají podobný výkon...

(reakce na) ..Hyosung GT 650

2.3.2007 v 10:22 | Nahoru | #90
Homer> Homere, napsal jsem, ze nemam duvod si to myslet, takze si to fakt nemyslim, zes nenalil olej ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist