1. Ta cena kolem 120.000 - to byla jenom nejaka akce nebo porad jde koupit tuto motorku za takovou cenu? (jde mi o toho nahace)
2. Olej se tam fakt meni kazde 4000km?
3. Jak casto se kontroluje ventily?
4. Najel uz nekdo s tim napr 30-50tis. km? Jde mi o nejakou delsi zkusenost s touto motorkou..
dik..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Homer>>
No nemuzu tvrdit, ze se to nestalo, mozny je vsechno a nemam duvod si myslet, zes nenalil spravne mnozstvi oilu do benzinu a nebo, ze jsi hned zkousel jet 110.
Taky mam Jawu 640, a taky jsem ji koupil novou, a mam najeto pres 40 000 km bez jedine zavady - puze napinam a menil jsem retezy, mazu lanka, dolevam benzin, menim vzduch filtr, brzd. desticky atp. Celkove ten motocykl muzu hodnotit jako bezproblemovy a bezudrzbovy. Motor nebyl zatim pulen *yes*
Proto bych se nebal ani 650. Muze se stat, ze vlivem kusove vyroby a spatne vyskolenych pracovniku (pracovnic) se neco nepovede, ale v ramci 2 lete zaruky to zdarma opravi a pak se nema uz co kazit. Motor je neznicitelny a nic dalsiho tam neni, jen sedlo, kola a riditka. Tvrdit neco o tom, ze si to muze koupit jen bohac je prehnane.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..Hyosung GT 650
Jinak co se obecně výkonu motoru týče, tak mých 78 koníků je tak akorát, možná že bych časem šel i do něčeho silnějšího. Jasně že je Jawa jednoválec, Comet dvouválec, navíc do V a porovnávat ty motory prostě nejde. Ale 50 koní mě, alespoň co se Stylky, která se tváří jako silniční motorka, přijde trochu málo. Na choppera to je dostačující, i na to cestovní enduro, ale silnička by měla mít podle mě víc. Měli tam dát nějaký dvouvál. I když zase pětikila od Suzuki nebo od Kawy mají podobný výkon...