paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2024 v 03:14 | Nahoru | #8281
Jo má lambdu v hlavě válce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2024 v 10:33 | Nahoru | #8282
Deadman>
Jo už je dost přes dvacet. A to jsem na něj ještě půl roku čekal, než ho sjedou ve výrobě :-/
Ale na druhou stranu ten KAT je prostě drahý v všech výrobců.
V provedení s KATem a dBKillerem to zas tak hlučné není, protože to tu homologaci prostě plní, ale bez něj to bude o dost hlučnější. Na CRF jsem to sice nezkoušel, ale vycházím z ostatních Euro5 motorek (jednoválce), kde jsem si s tím hrál. Ten KAT už je u Euro5 docela hustý, takže to není nevýznamná restrikce ve výfuku a je to hodně znát. U KTM 690to bylo pocitově minimálně o polovinu hlučnější.

Naposledy editováno 13.05.2024 12:09:44

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2024 v 12:03 | Nahoru | #8283
shewcza>
Aby to bylo na jistotu, tak by se to asi muselo ozkoušet. Na druhou stranu hodně aftermarketových výrobců má pro CRF 250L a 300L stejný typ, takže možná tam zas tolik rozdílů není (ale i tak mám dojem že Lambda sonda u 250 byla klasicky ve svodu) . Já jsem ale na 250 jen párkrát jel, nikdy nerozebíral a o starších ročnících nevím vůbec nic.

Naposledy editováno 13.05.2024 12:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2024 v 12:20 | Nahoru | #8284
Slávek-TDM> Ten protikus stál tuším 150Kč. Juknu se doma, kde se mi válí. Já na své 300L tím napájím vyhřívaní hefty Oxford a není problém. Jen jsem tam dal pro sichr 5A nebo 7,5A pojistku. Jezdím s tím už rok nebo dva a vše OK a to ty hefty docela používám. Jinak zcela souhlasím s Deadmenem. Poddimenzované průřezy vodičů, nevhodné jištění. Jen se mi to ale to tehdy nechtělo předrátovávat a dávat relé. Dal jsem tu 5A pojistku a s tím, že když to s ní bude dlouhodobě fungovat nechám to tak. V opačném případě bych to relé dal.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2024 v 15:50 | Nahoru | #8285
Majkee> Tak až ho najdeš, hoď mi do zprávy číslo účtu a částku s dopravou, já ti to pošlu na účet a dám Re: s mojí adresou. Sice máme pobočku v Liberci, ale nikoho tam asi osobně neznám...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 09:22 | Nahoru | #8286
Borci kdyby nahodou nekdo z vasich znamych chtel crfko, premyslim o prodeji 250rally.
6500 najeto. Kupovana v cechach. Obuty origo IRC gumy, Arrow hlinik s mezisvodrm bez katu. JMK dokrmovaci jednotka, KN. Pevnejsi riditka, sklapeci zrcatka, vzafu nosic, usb zasuvka, led mlhovky, Acerbis blastry, zadni tlumic Wilbers Adjustline (2tkm najeto). Na cca 90kg, stavitelny odskok. Vepredu jen hustsi olej. Origo dily k motorce. Mozny odpocet dph.
Nepadena, spodni plasty nerozbite.mensi provozni sramy viditelne, ale nikdy nebyla v tezkem bahnitem terenu.
Mam v hlave ne o jineho, podobneho a tak musim udelat v garazi misto. Cena 130 s dani

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 13:47 | Nahoru | #8287

Lazyfucker píše: Borci kdyby nahodou nekdo z vasich znamych chtel crfko, premyslim o prodeji 250rally.
6500 najeto. Kupovana v cechach. Obuty origo IRC gumy, Arrow hlinik s mezisvodrm bez katu. JMK dokrmovaci jednotka, KN. Pevnejsi riditka, sklapeci zrcatka, vzafu nosic, usb zasuvka, led mlhovky, Acerbis blastry, zadni tlumic Wilbers Adjustline (2tkm najeto). Na cca 90kg, stavitelny odskok. Vepredu jen hustsi olej. Origo dily k motorce. Mozny odpocet dph.
Nepadena, spodni plasty nerozbite.mensi provozni sramy viditelne, ale nikdy nebyla v tezkem bahnitem terenu.
Mam v hlave ne o jineho, podobneho a tak musim udelat v garazi misto. Cena 130 s dani



No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.

Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.

Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.

Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 17:11 | Nahoru | #8288
Mr.Dreamer> nosic tam je ,sucplech jsem "nestihl". 300rally za nizsi cenu i bez doplnku najdu kde?
Dal se zdrzim reakce.

Naposledy editováno 19.05.2024 17:16:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 21:15 | Nahoru | #8289

Lazyfucker píše: Mr.Dreamer> nosic tam je ,sucplech jsem "nestihl". 300rally za nizsi cenu i bez doplnku najdu kde?
Dal se zdrzim reakce.



Tak třeba ta moje, včetně doplňků. Obecně je většina inzerátů pod 130, to samé v Německu, Polsku, Itálii (nic dalšího jsem nesledoval, když jsem sháněl).

Dal jsi inzerát na diskuzní vlákno, tak jsem k tomu doplnil své zhodnocení. Rozhodně bych poradil každému kupci minimálně vyzkoušet 300ku, ale pokud v této 250 něco najde co hledá, jen do toho. Pokud máš fotku nosiče, bylo by fajn ji doplnit, pokud má kupec už kompletní bagáž, může posoudit, jak mu bude pasovat , případně doplnit fotku z levé strany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 22:07 | Nahoru | #8290

Mr.Dreamer píše: No, když to píšeš na diskuzní fórum, dostaneš k tomu i reakci.

Prodávat 250 rally, "cestovní" motorku, která má problém udržet krok na dálnici za cenu vyšší než 300 rally mi připadá zcela zcestné a každému perspektivnímu kupci bych doporučil za tuto cenu vzít 300.

Cenu jsi asi nasadil kvůli některým doplňkům a ok, možná jsou přesně toto věci, které tam někdo chce, ale za mě tam pro praktické použití silně chybí zadní nosič a šusplech.

Pokud na tom někdo nechce cestovat, ale jen drandit po okolí, tak 250 a 300L jsou zase o kopec levnější a díky nižší váze poslouží lépe.



Mě tedy Rally nedává moc smysl ani ve 300, natož vydechlá 250. Ta 300 se tedy dá alespoň trochu náročně a draze poladit, aby to trochu táhlo i v kilu (k otevřenému výfuku i otevřené sání, vačky a mapa) ale stejně to dává smysl jen pro málokoho.
Na L ten motor stačí, protože L má jiné užití, tak nikomu nevadí, že motor je dobrý jen na okreskách a mimo asfalt.
250 rally je tak za 90 pro někoho, kdo má hlouběji do kapsy, tak se spokojí s méně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.5.2024 v 23:39 | Nahoru | #8291

Deadman píše: Mě tedy Rally nedává moc smysl ani ve 300, natož vydechlá 250. Ta 300 se tedy dá alespoň trochu náročně a draze poladit, aby to trochu táhlo i v kilu (k otevřenému výfuku i otevřené sání, vačky a mapa) ale stejně to dává smysl jen pro málokoho.
Na L ten motor stačí, protože L má jiné užití, tak nikomu nevadí, že motor je dobrý jen na okreskách a mimo asfalt.
250 rally je tak za 90 pro někoho, kdo má hlouběji do kapsy, tak se spokojí s méně.



Pro mě je 300 limit toho, co ještě dává smysl pro cestování. Nevadí mi dlouhý dálniční přesun ve 100-110, ale jsem rád, že se s tím v terénu dostanu mnohem dál, než s předchozí 600. Jasně, EXC 500 nebo CRF 450L by fungovaly lépe, ale znamenalo by celkem nákladnou stavbu.

Na mimodálniční výlety mám AJP, takže tam jsem šel zase s myšlenkou, že když to zvádne okresky jakš takš, stačí mi to, ale v terénu se dostanu dále, než s 300L. A zase, EXC 350 by fungovala lépe, ale cenově i údržbou jsou opět jinde.

Když si chci užit silnici, jedu na silničce... Za 90 by ta 250 rally dávala smysl jako nenáročný dual-sport s extra pohodlím na okreskách .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2024 v 12:59 | Nahoru | #8292
Mr.Dreamer> CRF 450 L v homologaci pro Evropu, kdy to muselo plnit Euro 4 a je tak uškrcená na 25 kw, se servisním intervalem 1000 km za tehdy 269 tis kč, je stroj který jsem prostě nepochopil. Mimo EU kdy to má jinou mapu a výkon 38-42 koní tak při 130kg a podvozkem z CRF 450 R je to pak motorka, která už smysl dává.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.5.2024 v 19:53 | Nahoru | #8293

Vlnič píše: Mr.Dreamer> CRF 450 L v homologaci pro Evropu, kdy to muselo plnit Euro 4 a je tak uškrcená na 25 kw, se servisním intervalem 1000 km za tehdy 269 tis kč, je stroj který jsem prostě nepochopil. Mimo EU kdy to má jinou mapu a výkon 38-42 koní tak při 130kg a podvozkem z CRF 450 R je to pak motorka, která už smysl dává.



Když z toho stavíš adv, tak nová jednotka už náklady o tolik nezvýší.

A jasně, uváděné intervaly jsou 1000km, ale lidé, co na tom jezdí dálku, někteří i RTW dávají mnohem delší intervaly mají nakrouceny už desítky tisíc km .

Takže ano, kdybych peníze moc neřešil, 450L s Rally kitem by vyhrála. Ale těch extra 20% prostupnosti v terénu a vyšší maximálka na dálnici mi za takové extra náklady nestojí.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2024 v 13:54 | Nahoru | #8294
konečně zas čas a počasí na vejlet

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.5.2024 v 14:49 | Nahoru | #8295

Lazyfucker píše: Mr.Dreamer> nosic tam je ,sucplech jsem "nestihl". 300rally za nizsi cenu i bez doplnku najdu kde?
Dal se zdrzim reakce.


Cenu, respektive za kolik se to prodá, naštěstí neurčují komentátoři na foru. Zvlášť ne takoví, kteří by si to stejně nekoupili, když jezdit se na tom nedá, možná za půlku bys je usmlouval.
Pro mě, jako info, je to OK, ale já letos nic dalšího potřebovat nebudu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 09:25 | Nahoru | #8296
Mám problém, stejný jako na videu


Pojistky jsem prošel všechny a jsou v pořádku. Chtěl jsem motorku nastartovat, zacvakalo relé, zkusil jsem ještě jednou a nic. Připojil jsem motorku k nabíječce optimate 4 a otočil klíčkem. Od té doby je to jako na videu. Baterku jsem nechal nabíjet přes noc, ale ráno je to pořád stejný. Pojistky jsou v pořádku. Nevíte co by to mohlo být?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 09:49 | Nahoru | #8297
shewcza> Hlavní pojistka? Prošel jsi zkoušečkou, kam až ta elektrika jde, jestli máš kostru a jestli baterka samotná rozsvítí žárovku?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 10:07 | Nahoru | #8298
shewcza> Změřit napětí všude - kde je a kde už ne. A také napětí kostry, jestli není problém s ukostřením baterky.
Kromě kteréhokoliv kontaktu máš hlavní pojistku na relé startéru. Odtud vede proud přímo nebo přes spínačku do pojistkové skříňky - tam měř také.
Mimoto, pokud nejde proud za spínačky na pojistku "start" a dál, pak nefunguje nic, protože přes tuhle pojistku jsou kromě budíků napájená i ovládání všech relátek.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 10:44 | Nahoru | #8299
Nevím jak 250, ale 300 má pojistky na 3 místech, resp, minimálně na 3 místech.

Servisní manuál bude mít uvedené i hodnoty odporů pro jednotlivé komponenty, ale jako první bych zkusil kontinuitu mezi všemi ukostřeními, to byl většinou můj problém, když motorka neměla šťávu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 14:01 | Nahoru | #8300
Nemám multimetr a ani elektrice vůbec nerozumím. Jediný co vím, že pojistky jsou OK. Našel jsem tu hlavní 30 a prošel jsem i tu krabičku s pojistkama a všechny jsou OK. V komentářích k tomu videu, borec psal, že mu nakonec měnili celý kabelový svazek za 800 éček, tak snad to nebude stejný případ. Musím to někomu dát, tohle já nedám. Díky za Vaše podněty a nápady.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 14:17 | Nahoru | #8301
Zkusím prvně koupit baterku, protože teď jsem byl v garáži a zkusil jsem otočit klíčkem a nic. Nedalo mi to a zkusil jsem i startér. Zacvakalo relé a problikly kontrolky včetně displeje. Je tam ještě origo, která má minimálně 12 let, takže je možný že je prostě úplně po smrti. Doufám, je to poslední moje naděje. Potom už to budu muset někomu odvézt. Jsem na sebe nasranej. Když se sere, tak se sere. Ve čtvrtek mi nějaký dobrák "vysál" z účtu peníze, prostě takové dobré období, ale když nejde o život...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 16:06 | Nahoru | #8302
Doporučíte mi nějakou baterku prosím? Chtěl jsem vzít tu stejnou, ale teď tady byl kámoš a říkal jedině Li ion. Poznám ten rozdíl? Stojí víc jak dvojnásobek. Nebo jsou to vyhozené peníze?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 16:35 | Nahoru | #8303
Doporučíme ti jedině koupit multimetr. Bez něj jsi slepý a nejhorší co můžeš udělat, je náhodně kupovat a měnit díly.
Mít doma multimetr je asi tak samozřejmé, jako mít šroubovák a pár plochých klíčů. Pár extrémních jedinců sice dokáže žít zcela bez nářadí a s opravou úplně čehokoliv hledat pomoc jiných, ale to rozhodně není snadný způsob života.

Pokud by problém byl v baterce, fungovalo by to zcela normálně, pokud si to kabelama připojíš třeba k autu.

Naposledy editováno 26.05.2024 16:38:55

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 17:00 | Nahoru | #8304
A k čemu mi bude multimetr, když s ním neumím měřit? jak jsem psal, elektrika mi nic neříká.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 18:10 | Nahoru | #8305
zkus si nají nějaký návody na yotube, protože tohle je fakt extrém, a co třeba základní škola, 7-8 třída? Jinak přesně jak je napsáno výše. Mě taky elektrika nic neříká, protože neumí mluvit :)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 18:15 | Nahoru | #8306
Asi jsem chodil do špatné školy, protože praxi s multimetrem jsme na základce neměli a dokonce ani na střední. Ale jo, klidně si že mě dělejte prdelky, zasloužím si to. Kdybyste mi raději poradili, jakou mám koupit baterku

Pro multimetr si zachvilku pojedu, zkusím změřit napětí na baterie podle návodu z YouTube. Díky za impulz.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 18:33 | Nahoru | #8307
shewcza> Pro pochopení analogie s vodou, protože se to lépe představí. Napětí je jako tlak, ten vyvolává proud z místa s větším tlakem (napětím) do místa s menším tlakem/napětím, pokud to má kudy téct. Napětí (tlak) je vždy mezi místy, není absolutní. Vodič je jako trubka, vodivost její průměr. Odpor je opak vodivosti, jako zúžení trubky.

Ostatní> Slovíčkaření s termíny napětí/potenciál, relativní/absolutní tlak si nechte, tohle má být co nejjednodušší aby to pochopil úplně každý.

Naposledy editováno 26.05.2024 18:34:42

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 19:14 | Nahoru | #8308
Deadmen: Díky za přirovnání, hned si to snadněji představím.

Multimetr mám doma a výsledek je takový, že bez zapalování hlásí baterka která byla celou noc na nabíječe 12V a když otočím zapalování hlásí 0.35V. Takže je to pravděpodobně opravdu baterkou. Tím se vysvětluje, že ani světla nebliknou.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 22:08 | Nahoru | #8309
Ta baterka je mrtvá. Ja samo budu kopat za lithiovky, ale nejsem moc objektivni. Chce to nekoho kdo ma lepsi ceny u nakych velkoobchodu s motoricky nebo trefit nejakou akci. Hod link co jsi vybral… kouknu na to.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.5.2024 v 22:28 | Nahoru | #8310
shewcza> To vypadá na špatný kontakt mezi články uvnitř baterky. Tento způsob smrti baterky není častý.
S litiovkou moc neporadím. Koupil jsem FulBat a hned vrátil ji zpět na reklamaci, protože elektronika integrovaná v této baterce se bije s regulátorem dobíjení motorky. Zřejmě se ta baterka na krátké okamžiky odpojuje a tím způsobuje napěťové špičky. Ty se zase nelíbí elektronice motorky. Zejména ne ABS, které se kvůli tomu vypíná a protestně bliká. Nemít ABS, nevšiml bych si toho, dokud by to nepoškodilo nějakou jinou jednotku. A i pak by mi asi chvíli trvalo přijít na to, čím to je.
Příště zkusím jinou značku. Pokud možno bez plného BMS.
A nebo zůstanu u AGM. Sice jsou o 2kg těžší, ale bezproblémové. Dokud je člověk zcela nevybije, to je velmi rychle nenávratně zničí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist