kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: vzdyt benzin ma to same a kupodivu jeste choulostivejsi .... tohle teda podle me neni alternativa.
vse co jsi vypsal ma benzin taky ... jeste teda jsi asi zapomnel na katalyzatory a lambdy... tech ma benzinka obvykle vic. jo a taky problemy se zakarbonovanym sanim... a variabilnim casovanim
Zlatý motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ale kecko, transita custom sem mel od novyho. 330 tisic, za 9 let. Nejlevnejsi nafta co sem kdy kde sehnal, a za celou tu dobu se akorat ted ke konci resilo vstrikovani nafty do vejfuku. Vyndalo se to, vycistilo vrtakem, zavrelo sroublem, a zase namontovalo. Origo vstriky, vsechny cidla, dpf, egr, atd.
Ale jezdim s tim spis dalky, ohreju to nez tomu dam napit, dochlazuju turbo, a menim olej kazdejch 15 tisic.Proste se k tomu snazim chovat tak, aby to slouzilo a nic nechtelo, a ono jo.
Jj, děláš to dobře Jsem chtěl akorát napsat, levný oleje co mají vysoký obsah popela při spalování, kterej mění po 30tkm taky DPF a motoru neprospívá. Ty normy oleje nejsou u nafty jen tak, prostě nestačí jen 5W-30 LL. Třeba u Fordu s rozvody řemenem v oleji ti jiný olej ten řemen naleptává, ten se drolí a ucpává sací koš ve vaně a je vymalováno, buď řemen praskne, nebo zadřeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: to auto obelhava samo sebe. Ale zajimavy je, ze problemy se zacly retezit az po repasi vstriku, jestli se dobre pamatuju.
vstriky se menily kvuli te spotrebe... po x vecech predtim... zacalo to kdyz se mi skubl remen po tom co umrela volnobezka starteru...
30.4. to jde zpet k Marrovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: assassin> pak jedine elektro
..coz neni uplne super kdyz jezdim cesty kolem 400km ... pres 800km tydne...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja uz moc neverim, ze neco opravim ... kdyz se podivam na to jak se mi dari s volvem dnes dalsi kolo u odborniku a prej co se tyka zivych dat, vstriku, dpf atd vse ok ...
Skutečný množství nafty co vstřik dá se takhle nedá poznat. Ale ty už máš myslím měněný nebo repasovaný, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: vzdyt benzin ma to same a kupodivu jeste choulostivejsi .... tohle teda podle me neni alternativa.
vse co jsi vypsal ma benzin taky ... jeste teda jsi asi zapomnel na katalyzatory a lambdy... tech ma benzinka obvykle vic. jo a taky problemy se zakarbonovanym sanim... a variabilnim casovanim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
takze DPF 60
vstriky asi 35
dvouhmota udajne 40
poloosa?
drzaky motoru?
jeste znova protocim ten novej podvozek co mi dojebali a pak pujdu pro nove
ja sam je menil v jednom 335i - 8k kazdy...
vysokotlaka pumpa 15k... a takhle to tam leti...
lambdy a katy jsou na tech bawech vsehno 4x a stoji to balik... mam origo bmw diag, takze kodovani vstriku sem tam delam pro zname... takze ne. benzinak neni zadna vyhra.
navic je tam ta super kratochvile piskovani zakarbonovaneho sani jako predepsany servis po X kilometrech
Naposledy editováno 20.04.2024 21:28:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Celkem se na tom autě udělala hlava, dvakrát rozvody, jednou vstřiky, 2x čerpadlo. Po posledním seřízení čerpadla byl problém trvale odstraněn. Dohromady majitel nejezdil tři roky.
Každou věc samozřejmě dělá někdo jiný, dohromady na tom dělali tři různí odborníci. Jeden z nich byl odněkud z Prahy 4 a specializuje se na čerpadla a ten prý říkal Od začátku že to vypadá na čerpadlo a že se musí vyřešit to ale majitel po všech těch investicích nevěřil takže do toho nešel. A ten poslední co to zkoušel opravit už vlastně jen potvrdil že bylo potřeba znovu a pořádně udělat ( to čerpadlo.)
Ten čerpadlář navíc trval na tom že ty nově udělaný rozvody musí ven a že tam dá znovu nový že to je úplný základ i kdyby mu někdo stokrát přísahal že jsou nový a kvalitní.
Naposledy editováno 20.04.2024 21:35:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: mam v konfiguratoru turneo custom.. ale jako obyc dodavka za skoro 1.5M mi prijde dost ulet... zvlast kdyz v mem oboru je to ted v prdeli...
Tam je oser měnit žhavky, celej předek dolů, sací potrubí se škrtící klapkou dolů a pak zahlídneš žhavičky a modlit se, aby šly povolit poté vše přetěsnit, poskládat zpět... Krásná práce cca na 4-5 hod. , když jde vše dobře Ale každý auto má něco na hovno... Dodávky ale víc, málo místa v mot. prostoru na opravy motorů...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
na budiku mam spotrebu za posledni nadrz 8.9l a podle tankovani 14 ... kdyby tolik energie zmizelo v altiku nebo remenu tak se roztece... navic auto jede pocitove normalne... mysleno vykon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.04.2024 21:37:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Tam je oser měnit žhavky, celej předek dolů, sací potrubí se škrtící klapkou dolů a pak zahlídneš žhavičky a modlit se, aby šly povolit poté vše přetěsnit, poskládat zpět... Krásná práce cca na 4-5 hod. , když jde vše dobře Ale každý auto má něco na hovno... Dodávky ale víc, málo místa v mot. prostoru na opravy motorů...
tak tohle mi prijde docela v poho...
memu sefovi nedavno delali rozvody na 520d a tam sel ven motor, viko ventilu z plastu obsahuje tisic udelatek, meni se to komplet... legracka za 100+
druhy znamy zanovni F150, rozvody 90+tis... prej se sundava kastle? nevim... motor z fordu GT
u noveho bych tohle snad nemusel resit...
assassin píše: Ozzy_> do 350tis nemelo moje volvo taky zadne zasadni problemy, v podstate jen spotrebak a jednou trabl s EPB. ze neco najede 3kila neni uplne zazrak, kdyz se tu pise jak kazda ovce nebo alfa natoci v pohode milion
Uvidime dal, trandaka ma kamarad ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: assassin> jasný, já bych znovu šel po čerpadle, vstřiky. Vůbec dvouhmota ani dpf...
spojitost s cerpadlem me nedochazi.. tlak meren, senzor zkousen jiny. bez problemu. vstriky asi nakonec novy zkusim, ale vymenil jsem v podstate vse co mi tady lide radili... dalsi kolecko s tim menit to znova... no nevim uvidime az se z toho financne proberu... jestli do te doby nesezenu neco jineho... pak to hodim do srotu i s novymi dily
jinak tohle je common rail, tam casovani neresi cerpadlo... to proste jen hrne tlak do railu, takze na nem neni moc co nastavovat. rozvody ted kontroluje stryc. je docela vyhlasenej cerpadlar... auto je ted u nej a ja s tim dnes jezdil s jeho "diagnostikem"...
Naposledy editováno 20.04.2024 21:45:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: mam v konfiguratoru turneo custom.. ale jako obyc dodavka za skoro 1.5M mi prijde dost ulet... zvlast kdyz v mem oboru je to ted v prdeli...
Nestaci ti "plechovka" ?
assassin píše: spojitost s cerpadlem me nedochazi.. tlak meren, senzor zkousen jiny. bez problemu. vstriky asi nakonec novy zkusim, ale vymenil jsem v podstate vse co mi tady lide radili... dalsi kolecko s tim menit to znova... no nevim uvidime az se z toho financne proberu... jestli do te doby nesezenu neco jineho... pak to hodim do srotu i s novymi dily
jinak tohle je common rail, tam casovani neresi cerpadlo... to proste jen hrne tlak do railu, takze na nem neni moc co nastavovat. rozvody ted kontroluje stryc. je docela vyhlasenej cerpadlar... auto je ted u nej a ja s tim dnes jezdil s jeho "diagnostikem"...
To máš vlastně pravdu s tím čerpadlem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
o kolik je plechovka levnejsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: na budiku mam spotrebu za posledni nadrz 8.9l a podle tankovani 14
Co tu spotrebu pocita, kdyz ji to pocita blbe? Na co to ma vliv, kdyz mizi vic nafty, nez asi auto mysli? A kde ta nafta mizi?
Odpoved na tyhle otazky k problemu nenavede?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jo jsem zabejcenej, protoze kdyz uz se pro neco rozhodnu, nerad to vzdavam... ale uz mi dochazi napady...
Každopádně všechno ukazuje na dodávku paliva.
14 vs 9 l/100.... To ukazuje na vstřiky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: assassin> Ja bych si myslel, ze kdyz palubni pocitadlo ukazujeno tolik jinaci spotrebu, tak je tam neco spatne s tim mnozstvim nafty a nebo ta nafta tece jinak, nez si auto mysli - nepretrzita regenerace, vadnej vstrik...
jenze tohle vsechno vidis na datech nebo osciloskopem (teploty atd) ... pri regeneraci to tam hrne naftu, to spotreba vyskoci, tzn kdyby to regenerovalo trvale, nejspis by to i ukazovalo silenou spotrebu na budiku...
az mi skonci projekt tak tam asi nadratuju externi datalogger a pokusim se na to prijit sam. ted na to nemam chut a ani cas... teda jestli do te doby nezesilim
dneska podle dat DPF jako nove kdyz jsem typkovi rikal, ze mam podezreni na praskly dpf, tak rikal, ze by tam musela byt dirka uplne presne vypocitana aby to sedelo na volnobeh i ve full zatezi... ze prej az to vyndam a bude tam at ji zmerim, ze takhle bude opravovat DPFka
ono ve finale se to bude hodit, uz ted maji automechanici vyssi hodinovku nez ja a beztak umi hovno rekvalifikace
Naposledy editováno 20.04.2024 22:14:09