kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Tam je oser měnit žhavky, celej předek dolů, sací potrubí se škrtící klapkou dolů a pak zahlídneš žhavičky a modlit se, aby šly povolit poté vše přetěsnit, poskládat zpět... Krásná práce cca na 4-5 hod. , když jde vše dobře Ale každý auto má něco na hovno... Dodávky ale víc, málo místa v mot. prostoru na opravy motorů...
tak tohle mi prijde docela v poho...
memu sefovi nedavno delali rozvody na 520d a tam sel ven motor, viko ventilu z plastu obsahuje tisic udelatek, meni se to komplet... legracka za 100+
druhy znamy zanovni F150, rozvody 90+tis... prej se sundava kastle? nevim... motor z fordu GT
u noveho bych tohle snad nemusel resit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tak tohle mi prijde docela v poho...
memu sefovi nedavno delali rozvody na 520d a tam sel ven motor, viko ventilu z plastu obsahuje tisic udelatek, meni se to komplet... legracka za 100+
druhy znamy zanovni F150, rozvody 90+tis... prej se sundava kastle? nevim... motor z fordu GT
u noveho bych tohle snad nemusel resit...