kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
takze DPF 60
vstriky asi 35
dvouhmota udajne 40
poloosa?
drzaky motoru?
jeste znova protocim ten novej podvozek co mi dojebali a pak pujdu pro nove
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Celkem se na tom autě udělala hlava, dvakrát rozvody, jednou vstřiky, 2x čerpadlo. Po posledním seřízení čerpadla byl problém trvale odstraněn. Dohromady majitel nejezdil tři roky.
Každou věc samozřejmě dělá někdo jiný, dohromady na tom dělali tři různí odborníci. Jeden z nich byl odněkud z Prahy 4 a specializuje se na čerpadla a ten prý říkal Od začátku že to vypadá na čerpadlo a že se musí vyřešit to ale majitel po všech těch investicích nevěřil takže do toho nešel. A ten poslední co to zkoušel opravit už vlastně jen potvrdil že bylo potřeba znovu a pořádně udělat ( to čerpadlo.)
Ten čerpadlář navíc trval na tom že ty nově udělaný rozvody musí ven a že tam dá znovu nový že to je úplný základ i kdyby mu někdo stokrát přísahal že jsou nový a kvalitní.
Naposledy editováno 20.04.2024 21:35:39